Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 17.

Konoha

11 nov 2011 - 22:15

487

4

149



17.

Muhahahaha ik heb een geniaal stukje bedacht wat ik ooit een x ga toepassen :3 FEAR MY FANTASY! > : D

Eenmaal terug in de tent, ging Haru op haar bed liggen. Het zweet werd erger en Kakashi ging een bak met ijskoud water en een doekje halen bij de zusterpost, met een kloon die bij Haru bleef.
Eenmaal terug lag Haru er net zo erg bij als de vorige avond. Het was geen goed idee om zo lang buiten te zijn.
Kakashi's kloon verdween en Kakashi ging naast Haru zitten en veegde al het zweet met de natte doek van haar gezicht.
In het begin kwam het zweet snel terug, maar hoelanger Kakashi Haru aan het afkoelen was, des te langzamer het zweet terug kwam.
Gelukkig! Het word al minder! Dacht Kakashi opgelucht. Hij nam even een kleine pauze, om aan te kijken of de koorts weer hoger werd. Hij pakte Icha Icha Paradise er bij en ging even lezen.
'Pervy Kakashi~' zong Haru. 'Ooooh pervy Kakashi~' Ze zwiepte haar armen in de lucht en begon te lachen.
Kakashi keek op uit zijn boek en zag dat Haru hem aankeek met een grote glimlach.
'Haru, doe nou rustig aan, anders heb je zo weer hoge koorts' zei Kakashi en stopte zijn boek weg. Haru liet haar armen naar beneden vallen.
'Maar ik voel me goed...' Mompelde ze.
Kakashi ging bij haar liggen.
'Morgen kan je weer alles doen wat je wil, maar blijf nu rustig.' Kakashi keek recht in haar ogen. Haru kroop tegen Kakashi aan, met een droevige blik.
'Wat is er?' vraagt Kakashi lief.
'Wat zullen ze van me denken, je studenten, de dorpelingen? Want, nouja, ons leeftijds verschil is nog al groot.'
'Tja...' Zegt Kakashi.
Haru keek hem weer aan. Kakashi had een glimlach op z'n gezicht. 'Gewoon niets van aantrekken.'
Nu kwam er ook een glimlach op Haru's gezicht. Kakashi stond op.
'Nee, niet weg gaan' mompelde Haru.
'Je zou toch wat moeten eten, en ik ook' Zei Kakashi en pakte wat te eten.
'En wat als ik geen honger heb?'
Kakashi kwam naar haar toe, met het eten. Hij bracht zijn gezicht heel dicht bij Haru's gezicht.
'Dan dwing ik je' zei hij met een glimlach.
'Maar ik ben al 15, ik kan ook zelf keuzes maken. ' Daagde Haru Kakashi uit. Kakashi duwde Haru zachtjes zodat ze lag en hing met zijn hoofd boven haar hoofd. Met puppy ogen keek Kakashi haar aan. 'Voor mij?' Hij zette bijna een pruillipje op.
'O-okee' zei Haru, die Kakashi's cute-ness niet meer aankon en at wat. Kakashi at zelf ook wat.
Na een paar happen zat Haru vol.
Buiten werd er herrie gemaakt, alsof iets werd gesloopt.
'Wat gebeurt er buiten?' vroeg Haru.
'Ze zijn het dorp aan det herbouwen.' Antwoordde Kakashi en had ook genoeg gegeten.
'Nu al?'
'Uhuh' knikte Kakashi.
'KAKASHI-SENSEI!' Klonk de stem van Naruto.
Naruto kwam naar binnen gestormd.
'KAKASHI-SENSEI' Hijgde Naruto. 'Kom mee'
Haru, Kakashi en Naruto renden naar buiten. Sakura zat te huilen en haar en Natuto's vrienden zaten bedroefd om haar heen.
'Wat is er gebeurt?!' Vroeg Kakashi geschokt.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:07:
omgomgomg

het is sooo leuk en sad en kawaii en perv ik ben verlaad


bonita105
bonita105 zei op 12 nov 2011 - 9:35:
omg wie is er dood
snel verder want ik wil het weten wat er aan de hand is en graag een melding


BornThisWay
BornThisWay zei op 11 nov 2011 - 7:55:
Ga verder This geweldig verhaal


bonita105
bonita105 zei op 7 nov 2011 - 20:23:
ahww
kaka-sensei is lief voor haru
snel verder en meld het dan ook als je verder bent met een berichtje