Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » [SA]ik zal altijd van je blijven houden. » [SA]ik zal altijd van je blijven houden.<3

[SA]ik zal altijd van je blijven houden.

3 okt 2008 - 21:04

729

4

194



[SA]ik zal altijd van je blijven houden.<3

's middags rond een uur 1 op een mooie zonnige woensdag loop ik in het bos . De zon schijnt vel door de bomen heen. Mijn handen prop ik in mijn zakken en loop rustig verder. Ondertussen denk ik aan mijn vriend hoe hij het nu zou hebben op school. Ik heb geluk gehad ik was om 11 uur al uit in verband met uitvallen.

Als ik mijn voet onder mij vandaan voel weg glijden gooi ik mijn armen uit mijn zakken en vang ik mezelf op maar dat hoeft niet ik word tegen gehouden door 2 armen als ik mijn voete weer recht onder me zet kijk ik recht in de ogen van mijn vriend; Nick. '' lieverd wat doe jij hier? '' vraag ik verbaast. '' ik kom afscheid nemen '' fluisterd hij zacht. Ik schrik en vraag meteen wat er is. '' sorry meisje, jij bent de enige die wat om mij geeft dat kan ik niet aan ik verlaat je, ik kom afscheid nemen lief '' zegt hij. '' Wat!? Nick, lieverd. weet je wel waar je aan toe bent? dit is niet normaal jongen! ik hou gewoon vedomt veel van je! ik wil je niet kwijt! je ouders dan? houden die niet van je? '' ik voel langzaam een kleine traan langs mijn wang naar beneden glijden. Hij knikt bewust; '' Ja ik weet waar ik aan toe ben en nog eens ja mijn ouders haten me! ik heb al meer dan een week ruzie met hun! dat is niet normaal, ik hou ook verdomt veel van jou. Maar ik kan het niet meer aan. '' meteen drukt hij zijn lippen op de mijne zijn mond gaat open en zijn tong komt naar buiten.

Ik denk in mezelf of dit een grapje is. Nee dat zou toch niet hij meent het zijn ogen zijn ook zo watterig als die van mij.

Dan stopt hij. '' doei Melissa '' fluisterd hij. Nog een laatste kus en dan draait hij zijn rug. Ik pak gouw zijn hand en zeg dat hij dit niet moet doen. '' sorry ik wil weg en ga weg ik hou alleen van jou en jij van mij maar verder geeft niemand om me! '' ik hou zijn hand stevig vast zodat hij niet weg kan. Maar hij loopt gewoon door ik loop hem achterna en probeer hem steeds wijs te maken dat hij dit niet moet doen. De tranen rollen over myn wangen. Langzaam zie ik ook een kleine traan over zijn wang glijden. '' hoe wil je zelfmoord plegen dan!? '' spreek ik hem toe. '' Heel simpel ik zoek een gebouw op en spring daar vanaf en als je echt veel van mij houd dan spring je mee '' zegt hij. die laatste woorden doen mij pijn. Ik hou ook verdomt veel van mij maar ik wil niet dood! '' jonge! ik hou verdomt veel van je maar mijn keuze is niet om dood te willen. '' '' je hebt gelijk Melissa. Je hebt de goeiekeuze gemaakt. Je geet niet om me! zo nu weet ik tenminste HELEMAAL waar ik aan toe ben. Niemand houd van me! '' zegt hij. '' NICK! je bent in de war stop hiermee! ga praten met een psycholoog. '' ik trek hem mee en geef hem een tederen tongzoen misschien verandert hij dan wel van gedachten. Hij duwt mij van zich af. '' je hielt toch niet meer van me? '' vraagt hij. De tranen beginnen sneller te stromen. '' wat denk jij nou? denk je dat ik iedereen ga zoenen waarvan ik niet hou? dan heb je het mooi mis. IK HOU VAN JE! '' schreeuw ik door het bos heen. Aan het eind van het bos staat zijn fiets gepakeert hij spring erop en fiets weg ik weet nog snel achterop te springen. '' aga weg melissa '' spreekt hij mij toe. '' NEE! ''

5 min. later

we zijn bij een hoog gebouw aangekomen. '' ben je van plan hier vanaf te springen? '' vraag ik. Hj knikt vast beraden. Dan loop thij snel de noodtrap op en binnen enkele minuten staat hij boven. '' Melissa het laatste wat ik je te zeggen heb is dat ik verdomt veel van je hou! '' Hij wilt zijn voet verzetten maar ik roep keihard stop! '' wat nou weer? '' ik ren meteen de noodtrap op en ook binnen enkele minuten sta ik bovenaan. Ik pak zijn handen van achteren vast. '' Ik hou van je '' fluister ik in zijn oor. '' ik ook van jou '' dan duw ik ons bijde de diepte in...........................


Reacties:


whiteangel
whiteangel zei op 26 april 2011 - 11:15:
Wooow mooi geschreven


BABYPORNx
BABYPORNx zei op 9 okt 2008 - 19:23:
Mooi.<3


Luzifer
Luzifer zei op 6 okt 2008 - 23:41:
Heel mooi!!


SAARKAPITEIN
SAARKAPITEIN zei op 4 okt 2008 - 7:47:
Oeeh mooj!