Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 18.

Konoha

13 nov 2011 - 11:40

817

5

170



18.

'Sasuke is een missing-nin?' vroeg Haru. 'Waarom?'
'Hij heeft zich bij de Akatsuki gevoegd, met z'n criminele bende' Antwoord een jongen met een staart in z'n haar.
'Waarom? Waarom?' jammerde Sakura. 'Waarom koos Tsunade-Sama hier voor.'
Een jongen op een hond kwam aangerend.
'Tsunade-Sama is geen Hokage meer.' Zei hij. 'Danzo is nu de Hokage.'
Sakura werd woeddend. 'Hij heeft hier voor gekozen!'
'Hij wil Naruto hier weg hebben.' Sprak Haru ineens met een ernstige blik.
Iedereen keek haar aan.
Haru werd ineens overwelmd met een hele erge hoofdpijn, waardoor ze door haar knieën zakte en Kakashi's hand vast greep.
Kakashi tilde haar op en liep terug de tent in.
'Haru, ik zei toch dat je rustig aan moest doen?' mompelde Kakashi half glimlachend en legde haar op haar bed.
'Wat gebeurde er?' vroeg Haru suf.
'Hoofdpijn aanval' antwoordde Kakashi en ging naast haar zitten en keek haar diep in Haru's ogen. 'Voortaan luisteren naar wat ik zeg, gekkie'
'Dit was geen koorts, Kakashi, iets anders is aan de gang , ik weet alleen niet wat' Haru was bloedserieus.
Kakashi ging liggen. 'Ga maar slapen. Des te eerder ben je ben je beter. '
Haru draaide zich om.
Waarom gelooft Kakashi me niet? Waarom is Sasuke ineens slecht? Hij was vroeger zo braaf... De enige die hem niet mocht was ik! Vanwege dat incident... En zijn voorstel... Ik moet hem zoeken, zo snel mogelijk!
Haru viel in slaap.
Er is iets aan de hand... Iets wat al langer speeld... Maar wat? Dacht Kakashi. Na een lange tijd nadenken over Haru, viel Kakashi in slaap, met z'n arm stevig om Haru heen.

De volgende ochtend was Haru als eerste wakker. Ze haalde de arm van Kakashi van zich af, en kleedde zich aan. Vandaag zou ze naar Sasuke gaan!
Kakashi had niets door. Haru schreef een briefje en pakte Kakashi's wapens. Ze rende naar buiten. Het was nog donker, waarschijnlijk was het nog 4 uur in de morgen. Ze rende naar de poort, waar een paar mensen op de wacht stonden, waaronder Kakashi's kloon.
Er kwam een scheef, kwaadaardig glimlachje op Haru's gezicht en trok een kunai waarmee ze de mensen op wacht mee aanviel. Ze doodde ze niet, maar gaf ze een diepe verwonding.
Poef!
Kakashi's kloon verdween, en Haru wist dat ze op moest schieten. Kakashi kak elk moment wakker worden en achter haar aankomen. Haru versnelde haar pas waardoor het leek alsof ze zweefde. Ze deed een masker zoals Kakashi had over haar neus en mond om minder koude lucht binnen te krijgen. Ze gebruikte de geheime jutsu die Sasuke haar geleerd had, zodat Haru altijd zijn chakra kon vinden.
Het geheime Uchiha fort!
Haru wist dat het nog best ver was, maar de kans op Kakashi die Haru zou vinden, werd kleiner.
Kwart over 4, nogsteeds geen spoor van Kakashi. Voor 5 uur zou ze bij Sasuke zijn, hij verplaatst zich niet, hij weet dat ze eraan komt. Ze kon het fort al een beetje zien. Ze rende naar het grote betonnen gebouw met het wapen van de Uchiha's; een waaier. Die waaier moest Sasuke in Haru's rug snijden met een kunai. Haru's gedachte zonk weg, maar bleef rennen.
'Sasuke-oniichan, nee! Ik wil niet!' Huilde de jonge Haru.
Ook Sasuke huilde. 'Haru...' Hij liep met Itachi's kunai naar Haru toe. 'Vergeef me...'
Sasuke zette de kunai in Haru's rug, en maakte het Uchiha wapen op haar rug. 'Sasuke... Waarom?' Huilde Haru toen Sasuke klaar was.
'Op een dag, als je oud genoeg bent, zal ik het je vertellen' Was Sasuke's antwoord en liep de kamer uit. En Itachi kwam de kamer in. Hij zag Haru huilend en onder het bloed liggen en kwam naast haar zitten.
'Haru-Chan...'
Haru keek op en keek in de vriendelijke ogen van haar broer. Itachi omhelsde haar.
'Ssssssh, het komt wel goed' Zei hij geruststellend. 'Ik heel je wond met een speciale jutsu, waardoor het litteken alleen komt als je er aan denkt.'
Haru voelde de pijn verminderen en stopte met huilen.
'Itachi-oniisama...'

Haru schrok uit haar dagdroom, omdat ze nu pal voor het fort stond. Ze liep via de muren naar het dak.
Sasuke zat op het dak van het massieve gebouw. Toen ze halverwege was, zag ze Kakashi, Naruto en Sakura aan komen rennen. Haru's ogen prikten van de opkomende tranen, maar liep stug door.
Toen Haru oog in oog stond met Sasuke, voelde ze geen twijfel. Ze moést het weten!
'Haru, je bent gekomen.' zei Sasuke zacht.
Haru knikte.
'Voor ik je alles vertel, moet je je bij me sluiten.'
'Haru!' hoorde ik Kakashi's stem.
Nu vloeiden de tranen over Haru's wang.
'Kakashi...' mompelde Haru. Haru voelde Sasuke's koude hand op m'n hoofd, en vergat alles over Kakashi en iedereen, en er kwam een nieuwe herinnering voor in de plaats: ik heb altijd bij Sasuke gehoord.
Het werd waziger en waziger. Haru zag nog net Kakashi die haar hand nog probeerde te pakken.
'Ik hou van je ' zei Haru zó zacht dat niemand het kon horen.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:10:
AWWWWWWW



BornThisWay
BornThisWay zei op 13 nov 2011 - 12:17:
Wat gaat Sasuke aan Haru vertellen? Komen Haru en Kakashi ooit weer bij elkaar? Dat lees je later in het verhaal.....

Sorry moest ff XD


bonita105
bonita105 zei op 13 nov 2011 - 10:01:
omg
ik wil weten wat sasuke gaat vertellen
ahwwww nu vind ik kakashi zielig
snel verder en graag een melding


BornThisWay
BornThisWay zei op 13 nov 2011 - 9:49:
Veel beter ^^ Itachi is wel lief Ben benieuwd naar hoe Sasuke op Haru gaat reageren

GR


BornThisWay
BornThisWay zei op 12 nov 2011 - 20:29:
Ben benieuwd hoe het verder gaat, maar ff een tip:
Maak je hoofdstukken langer. Dat is veel leuker om te zien want bij hele kleine hoofdstukken lijkt het net of er zo ff wat is getypt.
Khoop dat je wat aan mijn tip heb ^^

GR