Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » •A Shadow Out Of Darkness• » ~ 17. 'What About You?' ~

•A Shadow Out Of Darkness•

20 nov 2011 - 14:39

563

0

180



~ 17. 'What About You?' ~

Storyline: A Shadow Out Of Darkness .......................................................................................................................... Part 1: The Story Only I Didn't Know _____________________________________________________________________________ Ben een beetje melig, sorry ;'D

~ 17. 'What About You?' ~
Je schaamt je nu heel erg. Het liefste wil je nu gaan wegrennen, maar op een of andere manier doe je dat niet. Als je naar boven kijkt, zie je jouw afgescheurde kimono aan een tak hangen. Sasuke ziet dat je ernaar kijkt en hij komt weer uit zijn soort shock. Hij legt je voorzichtig neer op de grond, maar zo zodat jij met jouw bovenlichaam tegen de boom aanleunt. Snel klimt hij de boom in, pakt de kimono en staat weer op de grond.
Gelukkig voor jou is de plek waar je naartoe gerend was, erg bedekt door allemaal struiken, bomen en bladeren. Anders schaamde jij je nog erger dan dat je nu al doet, en dat is al bijna onmogelijk.
Je schrikt als je ziet dat hij zijn T-shirt uit doet, maar tot jouw verbazing zegt hij: ‘Doe je armen omhoog..’ Je doet jouw armen omhoog en hij doet zijn T-shirt bij jou aan. Nu ben jij degene met zijn T-shirt aan. ‘E-En jij dan?’ vraag je onzeker en twijfelachtig, terwijl jij je bedenkt dat hij wel heel erg aardig kan zijn.
‘Ehm.. Ik kan wel even zonder.. Jij zit anders omdat ik tegen je aanknalde, halfnaakt en verstopt omdat jij een meisje bent met.. Ja, je weet wel..’ zegt Sasuke met heel wat moeite.
’Ja, ik zie ze elke dag ja.. Maar, zullen de anderen niet raar kijken? Als ik met jouw T-shirt rondloop.. Waar trouwens ook nog het Uchiha clan teken opzit.. Dadelijk denken ze dat we wat hebben.. Wat helemaal niet zo is..’ Je betrapt jezelf erop dat je heel erg vaak naar zijn spieren kijkt. “Kom op Kazumi! Dit meen je toch niet!”ť Snel kijk je weg voordat je een rode gloed begint te krijgen.
‘Dan denken ze dat maar lekker verkeerd.. We moeten trouwens nog wat voor jouw onderkant verzinnen.. Want nu lijkt het erop dat je net je bed gestapt bent..’ zegt Sasuke, terwijl hij zorgt dat een stukje kimono dat nog heel is, namelijk de onderkant van de kimono, dient als een rok.
Zo lijkt het net alsof je gewoon Sasuke’s T-shirt aangedaan hebt, en jouw kimono er onbeschadigd onder zit. ‘Echt heel erg bedankt. Ik ben je heel wat verschuldigd!’ zeg je en je geeft hem een kusje op zijn wang.
Nadat je het kusje op zijn wang gegeven hebt, blijft hij maar naar de grond staren. ‘Sasuke, we moeten onze missie nog klaren..’ zeg je zachtjes, voordat Kakashi je dadelijk nog hoort. ‘Eh.. Oh ja!’ hoor je hem alleen zeggen, en hij is alweer verdwenen. Waar hij naartoe ging kon je niet zien, maar in ieder geval moet jij je ook snel verplaatsen. Want als jij op de plek blijft waar je nu staat, vindt Kakashi je te snel.
Je rent naar een plek waar het heel erg bedekt is door allerlei bladeren, struikjes en bomen. Nu kijk je wel heel goed uit, want zo’n ongeluk als je daarnet gehad hebt, wil je natuurlijk niet nog een keer meemaken. In een boom klimmen doe je vandaag voorlopig niet meer. Je gaat gewoon liggen tussen de struiken. In de hoop dat Kakashi jou daar niet vindt, want Kakashi kent jou maar al te goed om te weten dat jij je normaal gesproken in een boom verstopt. Nu wacht je zuchtend af tot jij weer een nieuwe kans krijgt om een belletje in handen te krijgen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.