Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Living with One Direction [PAUZE] » Hoofdstuk 10

Living with One Direction [PAUZE]

22 nov 2011 - 18:43

492

1

228



Hoofdstuk 10

Een kort stukje deze keer, sorry ;(

We konden Eric zover krijgen dat hij op een stoel ging zitten en mij eventjes met rust liet en uiteindelijk kwam er een vrouw van in de twintig binnen komen stormen die verwoed heen en weer keek en blijkbaar iets te doen had met Eric want ze nam hem mee naar buiten. Ondanks dit voorval liep ik over van geluk. Louis besloot op een gegeven moment het podium op te springen en de microfoon af te pakken van de zanger om dan een liedje te zingen, speciaal voor mij. Op het einde van de avond ging hij zelfs op één knie zitten en vroeg hij officieel of ik zijn vriendinnetje wilde zijn. Ik was toen erg onofficieel op hem gesprongen en had hem hevig beginnen te zoenen. Al bij al was het dus een zeer geslaagde avond. Mijn ouders waren niet thuis en ik nodigde hem mee uit naar binnen. Ik haalde een dek van boven terwijl Louis een poging deed om warme chocolademelk te maken, wat in principe niet zo moeilijk was want je moest gewoon twee glazen melk opwarmen in de microgolf en er dan nesquikpoeder bij doen maar blijkbaar had Louis daar moeite mee want toen ik de keuken binnenkwam zat alles onder de melk en het nesquikpoeder. Louis keek me met een pruillipje aan.
Sorry, het glipte uit mijn handen.
Ik zuchtte, gaf hem een nat doekje en dwong hem de troep op de ruimen terwijl ik twee geslaagde koppen warme chocolademelk prepareerde. Ik haalde nog de koekentrommel met chocoladekoekjes uit de kast en liep met de twee tassen, de doos en de deken naar de living. Vraag me niet hoe het me is gelukt. Ik zette de trommel en de twee tassen op tafel, legde de deken over de zetel en nestelde me eronder. Toen Louis weer buitenkwam vroeg ik hem heel lief of hij een dvd wilde insteken en hem wilde opstarten. Gelukkig kon hij dat wel. Hij had gekozen voor de eerste film van Harry Potter wat een heel romantische film was, Krinkel die in 1 lichaam samen leefde met Voldemort en Hagrid met zijn driekoppige hond. Echt pure liefde was dat! Maar goed, het was een toffe film en we hebben goed gelachen. Louis verzekerde me dat als er ooit zon trol langskwam in onze wijk dat hij hem helemaal in zijn eentje zou verslagen, zonder magie en we merkten op dat Voldemort een neus had. Maar aan alle mooie verhaaltjes komt een einde en Louis moest naar huis omdat zn moeder anders dacht dat hij ontvoerd was ofzo en dus nam ik afscheid van hem aan de voordeur met een passionele kus. Toen ik deur weer achter me sloot liet ik me met mn rug tegen de deur naar beneden glijden en zuchtte gelukzalig. Het was één van meest fantastische avonden uit mijn leven geweest. En natuurlijk zou ik alles in geuren en kleuren aan de meisjes vertellen, ze kwamen er niet onderuit.


Reacties:


realMe
realMe zei op 23 nov 2011 - 15:18:
wat lief....
snel verder