Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Leave us alone, she's been throw enough » The Consequences

Leave us alone, she's been throw enough

22 nov 2011 - 22:42

60

1

195



The Consequences

Ik loop door totdat we bij een speeltuintje op een heuvel aan komen & ga op een van de schommels zitten. Na een tijdje word ik door iemand geduwd. Als ik omkijk zie ik dat het Tom is. Na een tijdje draait Tom de schommel om. "Sta een op" zegt Tom zacht. Ik sta op & Tom doet de schommel goed. Hij klopt op zijn schoot als teken dat ik bij hem op schoot moet komen zitten. Ik ga bij hem op schoot zitten. "Tom wat is er?" vraag ik na een tijdje als Tom nog niks heeft gezegd. "Naomi, ik hou van je" fluistert Tom in mijn oor. Als ik hem ongelovig aankijk wordt Tom rood en kijkt in de verte. "Ik ook van jou, Tom" fluister ik in Tom´s oor. Tom kijkt mij ongelovig aan. Ik geef hem een kus naast zijn mond. Tom bloost en geeft me een aarzelend een zachte kus. Ik hoor Bill, Georg en Gustav smoezen maar het boeit mij niet. Ik geef hem ook een kus en na een tijdje likt Tom langs mijn onderlip.

Blozend beëindig ik de kus en geef Tom een knuffel. De jongens blijven door joelen, totdat Tom ze met een vernietigende blik aankijkt. We stappen allebei van de schommel af en lopen naar de jongens toe. Zodra we daar zijn aangekomen, trekt Bill mij in een innige omhelsing "wij gaan morgen dus zeker weten samen shoppen" brengt Bill blij uit.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 25 nov 2012 - 13:46:
leuk verhaal mag ik een melding als je weer een hoofdstk erbij hebt?

xx