Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 4

Once upon a time (Edward Cullen)

24 nov 2011 - 20:09

273

1

233



Chapter 4

‘Dat ik jou nog eens mag tegenkomen en wel hier op mijn school’ hoorde ik de bulderende stem van Emmet zeggen. Ik draaide me zuchtend om en keek hem lachend aan. ‘Its a long time ago’ zei ik lachend,’dat is het zeker’ zei hij en omhelsde me hij tilde me helemaal op in de omhelsing. ‘Ugh Emmet geen lucht’ zei ik piepend, ‘oja jij moet lucht hebben’ zei hij lachend. ‘Heb je gemist zusje’ zei hij lachend, ik lachte mijn witte tanden bloot. ‘Nog altijd hetzelfde’ lachte hij ik knikte, ‘ben je alleen hier en was jij degene die zo hard riep vanuit het publiek’ lachte ik. ‘Ik ben niet alleen de anderen komen zo en ja dat was ik’ lachte hij, hij trok me meteen weer in een omhelsing. ‘Ik heb je zo erg gemist’ zei hij ‘oo Emmet je weet waarom ik vertrok’ zei ik. ‘Ja mijn stomme broertje moet je hart weer breken’ zei hij sip. ‘Kom op ik ben er over heen’ zei ik ‘niet zo sip kijken’ zei ik tegen hem. ‘Emmet wie is dat’ riep de overduidelijke stem van Rosalie. ‘Dit Rose is ons zusje’ zei Emmet, ik hoorde allemaal voetstappen deze kant opkomen. ‘Faith’ riep Rosalie, ze trok me in een omhelsing het voelde goed om weer in hun armen te liggen. Daarna Alice en Jasper, en Edward stond er ook met een mensen meisje ik wist dat zij zijn nieuwe vriendin was maar ik schonk er geen aandacht aan. ‘Wat kom je hier doen’ vroeg Rose, ‘gewoon ik werd uitgenodigd om op een feest te komen zingen dus vandaar dat ik hier ben’ zei ik.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 28 nov 2011 - 18:28:
super duper snel verder gaan meid
ik kan gewoon niet wachten.