Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 21.

Konoha

10 dec 2011 - 20:49

1100

8

346



21.

Nina: Oeeeh Sasuke, je hebt de hachibi! * evil smile* Sasuke: het was een kloon. *gaat emo in een hoekje zitten* Nina: Hahahahaa Sasuke is gefaald > : D Sasuke: * draait zich emo om* ja maar jij faalt nu heel hard met het hoofdstuk. Nina: ohhhw ja dat klopt xD *Zweetdruppeltjes* read on ~

'Haru... Haru... Haru...' Een stem galmde door Haru's hoofd en slze schrok waker.
Ze lag, samen met de rest van het team in een grot te slapen om morgen weer op pad te gaan.
Ze viel weer in slaap.

De volgende ochtend werden Karin, Sasuke en Haru wakker gemaakt door een man met een oranje masker.
'We gaan.' Commandeerde hij.
De drie stonden op en volgde de man.
Na een lange tijd lopen, kwamen ze aan bij een brug, waar een oude man op stond.
'Danzo...' zei Sasuke hatelijk. Sasuke, Karin en Haru werden door de man met het oranje masker naar een andere dementie geteleporteerd.
Voor Danzo kwamen 2 Konoha ninja's staan om hem te beschermen.
Danzo draaide zich om en zag de man met het oranje masker: Tobi.
BANG! Een explodeerde iets bij Danzo.
De 2 ninja's beschermden zich tegen het stof. Danzo liet zijn houten wandelstok vallen en deed zijn cape af, die over 1 van z'n armen zat. Zijn linkerarm was nu zichtbaar. Het zat in het verband, en zijn onderarm had een metalen iets. Hij haalde het los, en ondertussen commandeerde hij de 2 ninja's om Tobi aan te vallen.
Tobi ontwijkt de kunai's die gegooit worden, en verdwijnt de grond in.
Na een tijdje komt hij achter de 2 ninja's tevoorschijn. Één van de ninja's merkt dat en zwaait met een zwaard naar zijn hoofd. Het zwaard raakt Tobi's hoofd niet, maar gaat er doorheen!
Tobi pakt de arm van de ninja met het zwaard, de andere ninja gooit een kunai richting zijn hoofd, maar gaat er ook door heen, en Tobi slaat de ninja die hij vast heeft neer.

'Sasuke...' Haru sprak, en het galmde door de dementie heen. Deze dementie leekt in geen enkel opzicht op de normale wereld. Het was grauw en de grond bestond uit ongelijke blokken. 'Waar zijn we?'
Ineens stonden ze weer in de normale wereld, tegenover Danzo.
'Karin, Haru, loop niet in de weg!' Snauwde Sasuke. Haru en Karin renden naar een steunpilaar die hun zou beschermen.
Danzo had het metalen voorwerp los en deed het verband van zijn arm af.
Zijn arm zat vol met sharingans!
Rondom Sasuke kwam een paars iets... Susanoo. Toen Haru dit zag, werd ze bang, ging tegen de paal zitten met haar ogen dicht. Karin keek naar haar alsof ze een debiel was, en keek daarna weer naar Sasuke.
Sasuke's Susanoo arm had Danzo vast.

Toen Sasuke even later Danzo gedood had, opende Haru haar ogen open en liep naar Sasuke toe.
Ineens kwam er een rose harig meisje op de brug met een witte mantel. Ze had een Konoha hoofdband als haarband in haar haar en had groene ogen. Ook zag Haru dat Karin half dood op een paar rotsblokken lag.
Het meisje met rose haar en Sasuke begonnen te praten, maar Haru begreep niet helemaal waarover.
'Bewijs het! Dood Karin!' Zei Sasuke en wees op Karin.
Het meisje pakte een kunai en liep naar Karin.
'Stop... Sasuke...' Bracht de half dode Karin uit.
Het meisje twijfelde. Sasuke stond ineens achter haar met een chidori in zijn hand. Hij wilde met de chidori het meisje raken!
Ineens sprong een man met de zelfde mantel en grijs haar voor het meisje en hield Sasuke's hand vast.
Sasuke probeerde de man te schoppen, maar hij ontweek en schopte Sasuke.
Ze zeiden wel wat, maar Haru kon dat nier verstaan.
De man gooide een kunai met een draad eraan naar Sasuke en bond hem vast.
Poef! De Sasuke was eigenlijk een kloon!
De man sprong naar het meisje.
'Sakura, je probeerde écht Sasuke te doden, heb ik gelijk?' Zei de man.
Het meisje heet dus Sakura! Dacht Haru.
Weer praatten de man en Sasuke met elkaar, wat Haru niet kon horen, en ineens begon Sasuke hard te lachen.
Sasuke babbelde weer wat, wat Haru niet kon horen.
'Ik kan niet wachten tot ik je dood, Kakashi!' Deze zin verstond ze wel duidelijk.
En de man heet Kakashi... Dacht Haru. Die naam komt me bekend voor...
Kakashi had Haru nog niet gezien, omdat ze snel achter de steunpilaar was gaan staan.
Sakura pakte Karin op en sprong ergens heen.
Kakashi deed zijn hoofdband omhoog zodat zijn oog zichtbaar werd, en Sasuke knakte zijn knokkels.
Haru sprong van de brug af, en lande veilig op het water. Ze wilde niet bij dit gevecht betrokken raken.
Ze ging op het water zitten en naar de vissen kijken.

Ineens sprong Kakashi ook op het water, gevolgd door Sasuke. Ze hadden niet eens door dat Haru daar zat. De Susanoo van Sasuke kwam weer en Haru deed haar ogen weer dicht, en krulde haar armen om haar hoofd. Ze sloot zich af van de wereld, en maakte daarom maar weinig mee van het gevecht.

Haru opende haar ogen, en zag een blonde jongen die Sakura in zijn handen had. Kakashi en Sasuke waren er niet meer. Haru liep naar ze toe.
Ineens kwamen Sasuke en Kakashi uit de lucht vallen. De jongen en Sakura hadden niet door dat ik bij ze stond, niemand merkte het, behalve Sasuke.
'Kakashi... Kijk achter je' Zei Sasuke met een gemene lach in zijn stem.
'Hoezo?' Vroeg Kakashi en pakte een kunai.
'Sasuke!' Schreeuwde Haru en rende naar hem toe. Ik ging voor Kakashi staan.
'Als je Sasuke wilt doden, moet je eerst langs mij!' Zei Haru met een krachtige stem.
Kakashi's ogen werden groot. 'H-Haru?!'
'Hoe weet jij mijn naam?' Zei Haru, nogsteeds krachtig.
'Haru!' riep Kakashi.
Haru viel voorover, geraakt door 3 kunai's in haar rug.
Kakashi ving haar op.
Sasuke had de drie kunai's gegooid.
Sasuke verdween, samen met Tobi.
Kakashi haalde de kunai's uit Haru's rug. Haru was niet meer bij zinnen.
Kakashi omhelsde haar, en tilde haar op.
'Laten we terug gaan naar Konoha.' zei Kakashi.
Ze begonnen te lopen.

Eenmaal aangekomen in Konoha, dropte Kakashi Karin af bij een geheime dienst.
Toen Karin de mensen zag, dook ze achter Kakashi. Ze vond ze er eng uit zien!
'Ze doen je geen pijn, we willen alleen informatie' Zei Kakashi geruststellend.
'Ok, ik werk mee, maar breng me wat te eten, ik sterf van de honger!' mopperend liep Karin mee.
Kakashi liep naar een ziekenhuis om Haru daar te laten verzorgen.
De zusters vroegen of hij de kamer wilde verlaten, tenzij hij familie was.
Kakashi verzon maar dat hij haar grotere broer was.
De wonden van de kunai's werden zo snel mogelijk geheeld. Haru werd onder narcose gehouden.
Kakashi keek nerveus toe.
'Weet u zeker dat ze het gaat halen?' Vroeg hij telkens.
'Maak je maar geen zorgen, het komt goed, alleen het kan een tijdje duren voordat ze wakker word. Ik laat je wel even met haar alleen' De zuster die sprak, en de andere zusters liepen weg.
Daar zat Kakashi, alleen met Haru die niets meer weet. Hoe zou Kakashi het ervaren?


Reacties:

1 2

EnteredDanny
EnteredDanny zei op 2 jan 2012 - 21:33:
@BornThisWay: was hij niet altijd al een zak?
Anyway, ben er weer! Sorry dat ik je chapters niet heb kunnen beantwoorden, maar ik ga ze vanaf nu weer lezen hoor! Heel netjes, ik kan zien dat je stijl zich echt heel goed heeft ontwikkeld.


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:16:
SCREW DUCKBUTT



Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:16:
SCREW DUCKBUTT



BornThisWay
BornThisWay zei op 10 dec 2011 - 21:16:
OMG!!!!! Snel naar hoofdstuk 22 ^^


BornThisWay
BornThisWay zei op 27 nov 2011 - 13:22:
Sasuke is echt een zak geworden. Snel verder