Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » •A Shadow Out Of Darkness• » ~ 23. 'Jealous?' ~

•A Shadow Out Of Darkness•

25 nov 2011 - 23:39

822

1

288



~ 23. 'Jealous?' ~

Storyline: A Shadow Out Of Darkness .......................................................................................................................... Part 1: The Story Only I Didn't Know _____________________________________________________________________________

‘Voordat jullie allemaal rare dingen gaan zeggen of denken.. Nee, ik heb niet met Sasuke.. Heb ook geen seks met hem gehad, met niemand trouwens.. We eten samen omdat we honger hebben.. Vragen beantwoord?’ zeg je alvast voorbereid tegen Sakura, Kakashi en Naruto.
‘Nee niet echt.’ zegt Kakashi. Je kijkt hem met vragende oogjes aan. ‘Nou, ik dacht dat het misschien wat zou wezen, als jullie met z’n vieren even ergens gingen eten.. Dan kunnen jullie alles bespreken en natuurlijk alle misverstanden wegwerken.’ vervolgde Kakashi. ‘Maar.. En dit eten dan?’ vraag je aan Kakashi. ‘Eh.. Dat gooi je weg of geef je aan iemand anders?’ Naruto staat te springen en gilt: ‘Mag ik!? Alsjeblieft, ik heb zo’n honger!’ Voordat je antwoord kan geven, zijn de borden van jou en Sasuke helemaal leeg.
‘Eh.. Nu het op is door Naruto.. Laten we gaan!’ Samen met Sasuke, Sakura en Naruto loop je de deur uit en zijn jullie onderweg naar een eetkraampje dat best onbekend is. Jullie zien een leeg plekje en gaan daar zitten. Sakura gaat naast Sasuke zitten en jij gaat tegenover Sasuke zitten, maar ook zit je naast Naruto. Jullie bestellen het eten, maar jij moet zo nodig naar de wc, dus sta je snel op en ren je naar de wc.
Je ziet een jongen staan bij de tafel staan waar jullie zitten. Hij leunt op de tafel en heeft zijn hoofd naar Sakura toe gericht. Langzaam loop je naar hun toe met een zucht die uit jouw mond ontsnapt. Van een afstand hoor je hoe de jongen met Sakura aan het flirten is. Naruto staat op en maakt ruzie met de jongen. Uiteindelijk sta je achter hun en wilt erlangs dus vraag je netjes: ‘Mag ik erlangs?’ Er wordt geen antwoord aan je gegeven, dus duw je de jongen en Naruto opzij. Ze vallen op de grond, maar je besteedt niet echt veel aandacht aan ze, aangezien je weer kan zitten waar je eerst zat.
Je irriteert je eraan dat je jouw oude kimono niet meer aan kan, want nu heb je nog steeds het korte broekje en topje aan. Je frummelt wat aan jouw linkerhandschoen en slaakt een diepe zucht. ‘Ouch! Als je het vroeg ging ik ook gewoon opzij hoor, Kazumi!’ zegt Naruto tegen je die jou nu aanstaart. ‘Dat doe je niet.. Want sterker nog, ik vroeg het aan je en toen ging je niet opzij’ antwoordt je heel droog terwijl jij jouw handen aanstaart.
Ook de andere jongen staat op en je hoort hem zeggen: ‘Nee maar! Ik dacht dat Sakura al mooi was.. Maar jij! Jouw naam is Kazumi, toch?’ Je kijkt om je heen en je kijkt naar de jongen die wat zei over jouw uiterlijk en jouw naam. ‘Eh.. Bedankt.. Denk ik.. En je hebt gelijk, mijn naam is inderdaad Kazumi.’
‘Jouw naam is net zo mooi als hoe je eruit ziet! Waarom zie ik je nu pas hier?’ zegt hij op een flirtende manier. Vanaf jouw ooghoek zie je dat Sasuke, eerst boos naar de jongen kijkt, en dan boos naar zijn gebalde vuist die op tafel ligt. “Is hij nou jaloers?”ť denk je bij jezelf, waardoor je hem nu wilt uittesten. Zodat je kan zien of jouw gedachte gelijk hebben. Je gaat rechtop zitten en draait met je vinger om een haarlok. De jongen zegt zenuwachtig: ‘Eh.. H-Heb jij al een vriendje..’ Je giechelt op een flirtende manier naar hem en zegt: ‘Nee ik ben single.’ De jongen kijkt alsof hij niet gelooft dat je gewoon single bent en zegt: ‘Zullen wij dan samen een toekomst beginnen..‘
Je doet alsof je het niet begrijpt, stopt met het draaien van jouw haarlok en kijkt hem aan terwijl je flirtend met je ogen knippert. ‘Hoe bedoel je? En nu jij mijn naam weet, wat is dan het jouwe?’ Naruto kijkt jullie verveelt aan en zegt nog op een verveelde toon: ‘Mensen, we zijn hier niet gekomen om een relatie te regelen, hé?’ Je kijkt met een hele boze blik naar Naruto en snauwt: ‘Naruto houdt je mond! Ik praatte niet tegen jou!’ Je kijkt de jongen weer aan. ‘Nou?’ ‘Samen kinderen krijgen, trouwen en natuurlijk samen oud worden.. En.. Eh.. Mijn naam is Akira.. Zullen we afspreken over twee dagen?’ nu kijkt hij naar de grond en zie je dat Sasuke boos naar buiten aan het kijken is. ‘Natuurlijk! Waar wil je naartoe?’ vraag je aan hem terwijl je hem een speelse knipoog geeft.
Als je dit zegt kijkt de jongen je aan, alsof hij nog steeds niet kan geloven dat jij ja gezegd hebt. ‘Eh.. Gewoon hier? En waar we naartoe gaan is dan een verrassing.. Ben je hier dan rond 12 uur ’s middags?’ ‘Okay is goed. Zie je dan!’ zeg je terwijl de jongen weggaat. Langzaam kijk je naar Sasuke die nog steeds boos naar buiten kijkt. “Bingo! Ik weet nu genoeg.”ť Denk je terwijl je wacht tot de bestelling eraan komt.


Reacties:


bloodyhell18
bloodyhell18 zei op 26 nov 2011 - 20:13:
Dooooooor