Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 003

One Direction

28 nov 2011 - 17:29

605

0

152



003

-Ariana-


In de boot waren veel auto’s en mensen. Er stonden een soort gangen waar je naar binnen kon om binnenin de boot te komen, want dit was ‘de parkeerplaats’ van de boot. We stapten uit en liepen met zijn alle de boot binnen. “Ik heb dorst”¯ klaagde Jess opeens. “Ja, ik eigenlijk ook”¯ zei ik. “Kunnen we niet even wat gaan drinken hier, mam?”¯ vroeg ik, en ik wees naar de bar. “Oké dan, omdat jullie zo zeuren”¯ zei ze. We gingen aan een tafeltje zitten en er kwam een ober. “Coca cola light graag”¯ zei mijn moeder. Haar accent was echt vreselijk, dacht en ik grinnikte een beetje. “Voor mij ook graag”¯ zei Jess’ moeder. Haar accent was prachtig, maar zij werkte ook elke dag met Engelse voor haar werk. “Fanta alsjeblieft”¯ zei Jess. Haar accent leek een klein beetje op die van haar moeder, maar dan iets minder goed. “Voor me een cola”¯ zei Alex. Hij had niet echt een accent, maar zijn Engels was wel gewoon goed. “Ehh, sprite graag”¯ zei ik, en ik moest een beetje blozen. Ik was bang dat mijn engels stom klonk ofzo. “Okay, dankje”¯ zei de ober en hij liep weg. Hij had me dus in ieder geval verstaan. Na een tijdje kwam de ober ons drinken brengen. Toen hij mijn Spite voor me zette gaf hij me een knipoog. Ik bloosde. Ik bloos heel snel, wat best een vervelende eigenschap was. De ober zag dat ik moest blozen en lachte een beetje. Nu moest ik helemaal blozen. Waar sloeg dit nou weer op, deze jongen wilde gewoon aardig doen en ik werd al helemaal rood. Ik had hoognodig flirtlessen nodig als ik een leuke jongen wilde ontmoeten in Londen. Ik zou het aan Jess moeten vragen, maar dat ging echt niet gebeuren met onze ouders erbij. Dus ik vroeg, toen de drankjes op waren, aan mijn moeder: “Hé mam, mogen ik, Jess en Alex even rond de boot kijken?”¯ Vroeg ik aan mijn moeder. “Ja tuurlijk”¯ antwoorde ze. En we begonnen door de boot te lopen. Er was o.a. een gokhal, maar daar mochten we toch niet in want dat was voor 18+. Een bioscoop, maar daar hadden we geen tijd meer voor want de boot ging zo stoppen. Dus liepen we maar een beetje doelloos door de boot heen. Tot Alex naar de wc moest en we met zijn allen de wc gingen zoeken. Eindelijk hadden we hem gevonden met bijna meteen toen Alex de wc in was gegaan, vroeg ik aan Jess: “Hé Jess, ik weet niet of het je weleens is opgevallen, maar jongens kijken altijd eerst naar jou dan naar mij, en ik word heel erg snel rood.”¯ “Ja, dat is me wel een beetje opgevallen.”¯ Antwoordde Jess ongemakkelijk. “Hoezo dan?”¯ “Nou”¯, begon ik. “Ik vroeg me af of je me misschien wat flirtlessen ofzo kan geven, dit klinkt echt heel stom, maar ik dacht, nu we in Engeland zijn word het is tijd om wat actie te ondernemen.”¯ “Goed idee Ari!”¯ zei Jess. Als we in het hotel zijn nemen onze moeders samen een kamer, en kom jij bij mij en Alex, dan leren wij je hoe je minder snel gaat blozen enzo, goed?”¯ zei Jess enthousiast. “Dankje Jess, lief van je. Maar gaat Alex me niet uitlachen ofzo?”¯ vroeg ik een beetje onzeker. “Nee”¯, zei Jess. “Ik ken Alex, hij vind het leuk om je te helpen.”¯ “Oké, gelukkig maar.”¯ En toen kwam Alex terug van de wc. We begonnen terug naar onze moeders te lopen toen er omgeroepen werd dat we bijna gingen stoppen. YAAAY. Londen, HERE WE COME.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.