Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 004

One Direction

28 nov 2011 - 18:44

718

0

158



004

-Ariana-


Iedereen was aan het duwen bij de uitgang van de boot. Het was nu al kwart voor 9. Ik had er heel veel zin in om ons hotel te zien, want ik had gehoort dat het een heel mooi hotel was. Na een paar minuten waren we eindelijk uit de boot. Gelukkig was het hotel niet zo ver van de boot, we konden er in 10 minuten met de taxi naartoe. Toen we op straat stonden hield Jess’ moeder een taxi aan. Toen we erin zaten vertelde mijn moeder de naam van het hotel. “Ahh”¯, zei de man. “Goede keuze”¯. We begonnen te rijden en buiten zagen we allemaal verlichtte huizen in het donker, het zag er heel mooi uit. We reden ook langs de stad. “Wauw, moet je al die winkels zien!”¯ Zei Jess tegen mij. “I know right! Echt een grote stad!”¯ antwoordde ik. 5 minuten later kwamen we aan bij het hotel. Het was echt een heel mooi hotel, het zag er een beetje uit als een klein paleis. “”¯Here you are.”¯ Zei de chauffeur. Jess’ moeder betaalde en we bedankte hem. Toen gingen we snel het hotel binnen, want het was nogal koud buiten. Binnen zag het er nog steeds als een paleis uit. Er hingen van die hele grote glazen lampen en er stonden hele chique stoelen. Mijn moeder en Jess’ moeder gingen inchecken en ik, Jess en Alex gingen rondkijken in de lobby. “Dit is echt het mooiste hotel die ik ooit gezien heb”¯ zei Jess. “Ja, het is echt prachtig.”¯ Na een tijdje kwamen onze moeders naar ons toe lopen en gingen we naar de kamers. “Mam”¯, vroeg Jess. “Is het goed als wij met zijn drietjes een kamer nemen en dat jij met Ariana’s moeder in een kamer gaat?”¯ “Als jullie dat graag willen”¯ antwoorde haar moeder. We kwamen aan bij de kamers. “Wij nemen kamer 216!”¯ zei Jess, en ze stormde al naar binnen. “Nou, dan denk ik dat kamer 118 voor ons is”¯, zei mijn moeder lachend tegen die van Jess.Toen keek ze ons aan en zei: “Als ik jullie was zou ik je koffer uitpakken en gaan slapen, het was een lange dag en ik maak jullie morgen wakker voor het ontbijt.”¯ “Oké mam”¯, zei ik braaf en ik liep onze kamer binnen. “Okay babes”¯ zei Jess meteen toen ik binnen was. “Ik heb Alex net verteld van ons plan, en we vinden allebei dat we er zo snel mogelijk mee moeten beginnen. Je hebt nu al lang genoeg met je verlegenheid gezeten.”¯ Ik knikte en wachtte af tot ze begonnen. “Ok锯 zei Alex. “Stel je voor je bent ergens en een komt een jongen op je af die je blijkbaar nog al leuk vind. Wat doe jij?”¯ Ik dacht even na. “Waarschijnlijk zou ik rood worden en me wegdraaien”¯, zei ik uiteindelijk. “Fout, fout, fout”¯ zei Jess. “Wat je WEL moet doen, ik hem 3 seconden aankijken, en dan je hoofd wegdraaien. Doe het is voor op Alex.”¯ Ik keek Alex aan, maar toen shoot ik in de lach. “Je moet dit wel serieus doen!”¯ zei Jess. “Anders komt het nooit goed!”¯ “Oké, oké ik ben serieus”¯, zei ik toen. Ik keek Alex weer aan, nu zonder te lachen, en 3 seconden later draaide ik weg. “Heel goed”¯ zei Jess. “Nu komt hij naar je toe en gaat een praatje met je maken.”¯ Ik zag Alex naar me toe komen. “Hee”¯, zei hij. “Alles goed?”¯ “Ja hoor, met jou?”¯ Antwoord ik. “Goed”¯, zegt Jess. “Ik laat je nu niet een heel gesprek met Alex doen, want dat komt een beetje nep over. Als het goed is komt dat gesprek er vanzelf wel.”¯ Jongens vinden het leuk als je grapjes maakt en vragen stelt, maar niet TE veel vragen, anders lijkt het net een overhoring.”¯ Voegde Alex er nog aan toe. “Ok锯 zei ik knikkend. “Om van je blozen af te komen moet je er gewoon in geloven dat je mooi, lief, leuk en grappig bent, en iedereen die dat niet vind die moet dat zelf maar uitzoeken. Niks om je voor te schamen dus.”¯ Zei Jess. “Dankje jongens”¯ zei ik. “zo moet het wel lukken.”¯ We pakten onze koffers uit en toen doken we ons bed in, want we waren allemaal uitgeput van de lange reis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.