Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 005

One Direction

28 nov 2011 - 18:45

221

0

152



005

-Ariana-

Waar ben ik? Was het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd. Automatisch greep ik naar mijn telefoon op mijn nachtkastje. Het duurde even voor ik door had dat ik in een hotel in Londen was. Mijn telefoon lag op een tafeltje verderop. Ik liep er naartoe. Jess en Alex lagen nog te slapen. Ik keek op mijn telefoon, en zag dat het pas 03:14 was. Ik kon dus nog lekker lang slapen. Ik wou mijn bed alweer induiken, maar ik had eigenlijk best dorst. Ik had hier geen water in de kamer, en ik wist niet zeker of je kraanwater kon drinken in Engeland. Er zat dus niks anders op dan naar de automaat beneden te gaan. Ik trok snel mijn uggs aan, stopte mijn telefoon in mijn zak en zocht wat geld. Ik zag er vast niet uit, maar wie zou er nou om 3 uur ’s nachts in de lobby zijn. Ik deed zacht de deur achter me dicht, gelukkig wist ik de code, en liep de trappen af. Toen ik in de lobby kwam, zag ik al twee jongens bij de automaat staan. Nee hé, dat had ik weer, dacht ik. Die jongens kwamen me trouwens best wel bekend. Ik keek nog eens goed, en toen zag ik wie het waren. HARRY STYLES EN ZAYN MALIK.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.