Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 006

One Direction

28 nov 2011 - 18:59

503

0

172



006

-Ariana-

Dat kan toch niet waar zijn? Vroeg ik me af. Misschien verbeeld ik het me maar. Ik zit in hetzelfde hotel als One Direction?? Ik zat zo erg in gedachten dat ik niet zag dat Zayn zich omdraaide. “Hey”¯ zei hij tegen me. “Wat doe jij hier nou zo laat?”¯ Ik schrok me dood! Zayn Malik praatte tegen mij?! Stotterend zei ik: “Ehh, ik had dorst, maar ik had geen water bij me, dus moest ik het hier halen.”¯ “Aha”¯ zei Zayn. “Waarom zie je er zo geschrokken uit?”¯ “Omdat ik met jou praat!”¯ zei ik. Zayn keek een beetje raar. “Wat is daar raar aan?”¯ vroeg hij. “Jij bent ZAYN MALIK!!!”¯ zei ik. “Je bent dus een fan?”¯ “Ja”¯ zei ik “een echte fanny.”¯ Zayn lachte even. “Mag ik met je op de foto?”¯ vroeg ik een beetje verlegen. “Tuurlijk!”¯ zei Zayn. “Kom jij er ook bij?”¯ vroeg hij aan Harry. Ik gaf mijn telefoon aan Zayn en Harry kwam naast me staan. Zayn maakte de foto en gaf me mijn telefoon weer terug. Ik bekeek hem even, en zei toen: “You guys look amazing, jammer dat ik er met moeie kop opsta.”¯ Zayn keek naar me, en zei: “Ik vind je heel mooi babe.”¯ Ik bloosde. Toen zag ik dat Harry heel raar naar Zayn keek. Nouja zeg, hij zei alleen dat ik er mooi uit zag. Hij keek echt op zo’n manier van: wat zeg jij? Pff. Toen zei hij tegen Zayn: “Ik .”¯ Zayn keek verbaasd. “Huh, we zijn hier maar 10 minuten..”¯ Wou Harry weg van mij ofzo? Dacht ik. Zo leek het in ieder geval wel. Zayn keek naar mij “I’m sorry”¯ zei hij. “Ik weet niet wat er met hem is, normaal doet hij niet zo..”¯ Oh dankje, dacht ik. Harry vind mij dus een raar kind. Of een lelijk kind. Of allebei. “Zayn, alsjeblieft”¯ zei Harry. Ik deed net of ik niet meer luisterde en kocht mijn flesje water. “Ik wil hier niet meer zijn”¯, zei hij, nu wat zachter. Dacht hij dat ik doof was ofzo? En Harry was nog wel mijn favoriet. Pff nou, blijkbaar was hij gewoon heel arrogant en gaf hij niks om zijn fans. Leuk om te weten. “Ik ga maar eens”¯ zei ik tegen Zayn. Ik had geen zin meer om bij Harry in de buurt te zijn. Ik gaf Zayn een knuffel “Ik wil gewoon even zeggen dat jij mijn favoriet bent. I love you.”¯ “I love you too babe”¯ zei hij. Harry keek boos naar Zayn. Mocht Zayn nou ook niks meer tegen me zeggen. Mooi was dat. Ik liep weg. Zayn zei nog “Bye!”¯ Maar ik liep door, ik wilde weer slapen en zo snel mogelijk vergeten dat Harry zo lomp was geweest. Toen ik weer in onze kamer was, ging ik meteen in bed liggen. Waarom deed Harry nou zo raar.. Dat had ik echt niet van hem verwacht. En ik begon vanzelf zachtjes te huilen. Na een paar minuten viel ik van moeheid in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.