Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 007

One Direction

28 nov 2011 - 19:00

757

0

203



007

-Harry-


Ik stond met Zayn bij de automaat. De andere jongens sliepen al, maar ik en Zayn hadden dorst gekregen, en gingen even wat te drinken halen. Gelukkig waren we alleen, want ik had even geen zin in al die aandacht. Maar toen zag ik een meisje de trap afkomen. Ik draaide me snel om. “Wat neem je?”¯ vroeg ik aan Zayn. “Hmm, cola denk ik”¯ zei Zayn. Hij stopte zijn geld in de automaat en drukte op cola. Het meisje kwam dichterbij. Zayn had het ook door. “Hey”¯ hoorde ik hem zeggen “Wat doe jij hier nou zo laat?”¯ Ik keek even naar het meisje. Wauw, ze had echt hele mooie blauwe ogen. Ik wou het zeggen, maar dat zou een beetje stom overkomen. Ik zag dat het meisje schrok dat Zayn wat tegen haar praatte. Fijn, ze was dsu waarschijnlijk een fan... “Ehh, ik had dorst, maar ik had geen water bij me, dus moest ik het hier halen”¯, was haar antwoord. Ze stotterde een beetje, wat ik heel schattig vond. “Aha”¯ zei Zayn. “Waarom zie je er zo geschrokken uit?”¯ Pff, wat een sukkel was hij toch ook. “Omdat ik met jou aan het praten ben!”¯ zei het meisje. Zayn keek verbaasd. “Wat is daar raar aan?”¯ Was die loser nou helemaal vergeten dat we bekend waren… “Jij bent ZAYN MALIK!!!”¯ zei het meisje. Eindelijk leek Zayn het te snappen. “Je bent dus een fan?”¯ zei hij. “Ja”¯ zei ze “een echte fanny.”¯ Ik zag Zayn lachen. “Mag ik met je op de foto?”¯ vroeg het meisje verlegen. Ach, wat een schatje. “Tuurlijk!”¯ zei Zayn. “Kom jij er ook bij?”¯ vroeg hij toen aan mij. Ik ging naast het meisje staan. Wat als ik stonk ofzo? Dan kon ik het wel vergeten! Het meisje gaf Zayn haar telefoon. Ik zette een big smile op toen Zayn de foto maakte. Hij gaf het meisje’s telefoon weer terug. Ze bekeek hem even, en zei toen: “Jullie zien er zo goed uit, jammer dat ik er met moeie kop opsta.”¯ Dacht ze echt dat ze er niet uit zag? Ze was prachtig! Ik wou het haar zeggen, maar op de een of andere manier lukte het me niet. Normaal had ik er geen enkele moeite mee, maar met dit meisje was het anders. Natuurlijk moest Zayn weer zeggen: “Ik vind je heel mooi babe.”¯ Dalijk werd ze nog verliefd op Zayn. Ik keek hem boos aan. Hij wist natuurlijk niet dat ik haar wel leuk vond, maar toch werd ik er jaloers van. “Ik denk dat we terug naar de kamer moeten”¯, zei ik tegen hem. Ik moest voorkomen dat Zayn nog meer met haar ging flirten. Zayn keek verbaasd naar me. “Huh, we zijn hier maar 10 minuten..”¯ Snapte hij dan niks?! “Sorry”¯ zei hij tegen het meisje. “Ik weet niet wat er met hem is, normaal doet hij niet zo..”¯ Dankje, zet me maar voor schut tegen haar. “Zayn, alsjeblieft”¯ smeekte ik. Het meisje liep naar de automaat om haar water te kopen. “Ik wil hier niet meer blijven”¯, zei ik zacht. Ik wilde niet dat het meisje het hoorde, want dan zou ze misschien denken dat ik haar raar vond ofzo. “Ik ga maar eens”¯, zei ze tegen Zayn. Ze gaf Zayn een knuffel. “Ik wil even zeggen dat jij mijn favoriet bent. I love you.”¯ Mijn hart brak. Ik wou zo graag dat ze dat tegen mij zei. “I love you too babe”¯, zei Zayn. Oh please, dacht ik. Als blikken konden doden zou One Direction nu nog maar 4 leden hebben. Het meisje liep weg. “Bye!”¯, riep Zayn het meisje nog na. Zayn keek naar mij. “Waarom moest je nou zo raar doen tegen haar?”¯ Ik keek hem verbaasd aan. “Raar? Moet jij zeggen, jij was aan het slijmen man, niet normaal.”¯ “Pardon? Meestal ben jij de gene die dat doet. Dan zeg ik er toch ook niks van. Waarom wou je eigenlijk zo snel weg?”¯ vroeg Zayn. “Omdat jij zo erg met die meid aan het flirten was!”¯ zei ik boos. “Wat is daar nou erg aan, dat doe jij zo vaak”¯ Zayn keek me aan alsof ik gek geworden was. “Ik zal je zeggen wat daar erg aan is, ik vond haar echt leuk!”¯ zei ik, en ik rende terug naar onze kamer. Toen ik eenmaal in bed lag, hoorde ik dat Zayn ook binnen kwam. “Harry?”¯ vroeg hij. Ik had geen zin om met hem te praten, dus deed ik net of ik sliep. Langzaam viel ik echt in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.