Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 008

One Direction

28 nov 2011 - 19:04

272

0

152



008

-Ariana-

De volgende ochtend maakte mijn moeder ons wakker voor het ontbijt. Ze wilde vroeg gaan, zodat er nog niet veel mensen waren. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik gooide wat water in mijn gezicht en poeste mijn tanden. Toen liep ik naar de kast en pakte er wat kleren uit. Jess keek even naar me “Wat zie je er moe uit”¯, zei ze. Ik had besloten om Jess niks over vannacht te vertellen. Ze zou er alleen maar verdrietig of teleurgesteld van worden. Daarom zei ik: “Ik heb gewoon wat meer slaap nodig dan de meeste mensen.”¯ Toen liep ik naar de badkamer. Ik deed mijn kleren aan en deed wat make-up op. Na mij ging Jess de badkamer in. Alex was al aangekleed. Toen klopte mijn moeder op de deur “zijn jullie al klaar?”¯ Jess kwam net de badkamer uitlopen. “Ja”¯, zei ik. We liepen onze kamer uit en gingen toen met zijn allen naar de ontbijtzaal. Er was verder alleen een bejaard stel in de kamer. We kozen een tafel uit. Ik liep meteen door naar het eten. Hmmmmmm dacht ik, croissantjes. Ik pakte een bord, legde er een croissantje op en liep door naar het beleg. Ik zag worst, kaas, hagelslag, vruchtenhagel en nutella. Ik pakte een bakje nutella en een mes. Toen ging ik naar het drinken. Er was jus d’orange of appelsap. Ik koos jus d’orange. Met mijn eten en drinken liep ik naar de tafel terug. Jess en Alex kwamen na mij naar de tafel. Ik begon mijn croissantje te smeren toen ik iemand zag die ik liever nooit meer zag. Harry Styles.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.