Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 010

One Direction

28 nov 2011 - 19:05

325

0

155



010

-Harry-

Toen ik terug was in onze kamer waren de andere ook al wakker. Zayn zag me binnenkomen en wou naar me toe lopen, maar ik schudde mijn hoofd. Ik wou niet dat hij het er hier met me over Ari zou hebben. Dan ging iedereen zich er meteen mee bemoeien. Zayn knikte en ik ging naar Louis op het bed zitten. “H锯, zei hij. “Waar was je?”¯ “Oh, ik was beneden aan het ontbijten”¯, antwoordde ik. “Ik heb echt honger, wanneer gaan wij eten boys?”¯ vroeg Niall. “Ja”¯, zei Liam “ik wil eigenlijk ook wel gaan ontbijten nu.”¯ Louis vond het ook goed. “Ga jij ook mee?”¯ vroeg Liam aan Zayn. “Ehh, nee. Ik eet wel wat later, het is pas 8 uur en het is ook niet leuk als Harry alleen moet blijven.”¯ De andere jongens gingen naar de eetzaal en Zayn bleef bij mij. “Sorry”¯, zei Zayn. “Ik wist echt niet dat je haar leuk vond.”¯ “Je kon het niet weten..”¯ zei ik. “Wat gebeurde er nou met je, normaal laat je het meteen merken als je iemand wel ziet zitten en nu deed je zo raar”¯ Zayn keek me aan. “Ik weet het niet, ik klapte gewoon dicht bij haar. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen”¯ antwoorde ik. “Hé, volgens mij heb je een beetje afleiding van haar nodig, zullen we gaan zwemmen?”¯ vroeg Zayn. “Ja, goed idee”¯, zei ik. We pakte onze zwembroeken en handdoeken en lieten een briefje achter voor de anderen waar op stond ‘wij zijn zwemmen - Harry & Zayn. Toen liepen we naar het zwembad. Toen we er waren kozen allebei een paskamer en kleedde ons om. Zayn stond al te wachten toen ik uit mijn hokje kwam. “Kom”¯, zei hij en we liepen naar het bad. We doken erin. Het water was lekker, niet te warm en niet te koud. Ik ging even onder water, en toen ik boven kwam zag ik haar. Het meisje. Ari.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.