Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Direction » 011

One Direction

28 nov 2011 - 19:06

263

0

167



011

-Ariana-

Toen we in het zwembad waren wilde Alex meteen van de glijbaan. Jess keek me aan, ze wist dat ik niet van glijbanen hield. “Ga je mee?”¯ vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd “Ik wacht bij jullie in het zwembad.”¯ Ik zag ze de trap op rennen en ik liep naar het grote bad. Ik voelde met mijn teen. Gelukkig was het lauw water en niet te koud. Ik ging op de kant zitten en liet mezelf in het water glijden. Ik begon rondjes te zwemmen. Er waren niet veel mensen in het water, want het was nog best vroeg. Ik zwom wat verder. Jess en Alex waren nog steeds niet terug. Ze zullen wel nog een keer gegaan zijn. Ik vond het niet zo erg, zo was het wel lekker rustig. Ik hoorde een plons achter me. Ik keek om, en daar waren Zayn en Harry. Harry dook onder water. Ze hadden me gelukkig niet gezien. Ik wou net weg zwemmen, toen hij weer boven kwam. Dit keer zag hij me wel. “Hoi”¯, zei ik. “Hoi..”¯, zei hij terug. “Hey”¯, zei Zayn. “Ben je hier alleen?”¯ vroeg Harry. “Nee”¯, zei ik. “Met mijn vriendin en haar vriend.”¯ “Oh”¯, zei Harry. Ongemakkelijke stilte... Ik wilde wel iets zeggen maar ik had geen idee wat. Zayn verbrak de stilte. “Gaan jullie mee van de glijbaan?”¯ “Ehh, oké…”¯ zei ik. Wat had ik nou weer gedaan, waarom zei ik niet gewoon dat ik het niet durfde.. Jess zou me hier zo hard om uitlachen. “Is goed”¯, zei Harry. We liepen samen achter Zayn aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.