Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 5

Once upon a time (Edward Cullen)

28 nov 2011 - 19:49

235

1

182



Chapter 5

Thanx a lot for reading my story o:-)

‘Waar ben je al die tijd geweest’ vroeg Rose, ‘uhm overal en nergens eigenlijk Alaska bij de Denali clan, Australië, Azië en dat soort landen. ‘Cool’ zei Alice, ‘je ziet er goed uit’ zei ze ‘dankje’ zei ik dankbaar. ‘EN heb je al een nieuwe jongen ontmoet’ vroeg ze wat voorzichtig iedereen wierp haar een waarschuwende blik. ‘Het maakt niet uit ik wist dat deze vraag zou komen maar ja ik had een vriendje ook een halfje net zoals ik ‘ zei ik. ‘Hoezo had’ vroeg Rose. ‘Hij ging vreemd’ zei ik stilletjes, ‘waarom moet jou dat altijd overkomen’ zei Emmet niet begrijpend’ zei hij. ‘Emmet’ zei Rose bestraffend. ‘Wat nou het is toch zo’ zei hij als verdediging, ‘hoelang blijf je’? vroeg Rose. ‘Uhm eigenlijk was ik vanplan om morgen weer naar Alaska te gaan’ zei ik. ‘Oo oke maar dan kun je toch bij ons overnachten Esme vond het echt helemaal niet leuk toen je weg ging’ zei Rose. ‘Carlisle en Esmee willen je dolgraag weer zien dat weet ik zeker’ zei Rose. ‘Nou ik weet het niet hoor’ zei ik twijfelend. ‘Ach kom op hoe erg kan het zijn om je oude familie weer eens te zien’ zei Alice. ‘Oke best 1 nachtje’ zei ik als waarschuwing. ‘Ja ja rij je achter ons aan’ vroeg Rose ik knikte en stapte in mijn auto. Volgensmij wist Edward niet hoe snel hij weg moest komen.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 28 nov 2011 - 20:26:
echt super leuk en fijn dat er een nieuw hoofdstuk opstaat