Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 6

Once upon a time (Edward Cullen)

28 nov 2011 - 19:50

186

1

211



Chapter 6

Ik reed achter Rose’ haar rode auto aan en we stopte voor een groot huis in een groot bos. Het was heel erg groot en met veel glas. Nou en hoe ik eruit zie ik heb lang zwart krullend haar altijd al gehad ik heb natuurlijk een bleke huid en heb een slank figuur ook zie ik er natuurlijk onnatuurlijk mooi uit. Ik stapte uit en volgde de rest naar binnen, ‘Carlisle Esme we hebben iemand meegenomen’ riep Emmet bulderend. Ik lachte om hem ik heb mijn familie echt gemist en thank god kan Edward mijn gedachten niet lezen. Carlisle en Esme kwamen de gang op gelopen en zagen me toen staan. Ik lachte Esme kwam op me afgestormd en omhelsde me goed, net zoals ik daarna Carlisle onhelsde ik hem iedereen erg gemist. ‘Kom we geven je wat te drinken en dan ga je ons alles vertellen’ zei Esme ik knikte lachend en liet me beglijden naar de woonkamer. Ik vertelde waar ik allemaal geweest ben ze zijn onder de indruk nu maar hopen dat ze er niet achter komen dat ik een kind heb...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 28 nov 2011 - 20:27:
echt leuk snel verder