Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 8

Once upon a time (Edward Cullen)

28 nov 2011 - 21:38

347

1

177



Chapter 8

‘Kom op je gaat slapen’ zei ik en veegde een pluk uit zijn gezicht, ‘nu al ik ben al heel groot ik mag nog opblijven’ zei hij met een brede glimlach. ‘Ha ik dacht het niet’ zei ik en nam hem in mijn armen en ik liep met hem naar mijn kamer. Ik legde hem in het grote bed in mijn oude kamer waar ik vanacht ook in geslapen had. Ik nestelde zich diep onder de dekens ‘goodnight my angel’ zei ik en gaf hem een kus op zijn hoofd. Jesse viel direct in slaap. Ik liep naar beneden, mijn pols was alweer genezen ik liep de keuken in. De cullens stonden daar allemaal inclusief dat mensen meisje. Rose kwam naar me toe en trok me in een omhelsing de eerste traan rolde al over mijn wang. Rose veegde de traan weg en trok me naar de keuken tafel. Esme kwam naar me toe Carlisle en Esme waren altijd al ouders voor me geweest. ‘Wil je het ons vertellen’ vroeg ze zacht ik knikte iedereen ging aan tafel zitten. ‘Nadat ik en Edward de scheidings papieren hadden getekent en ik weg was kwam ik erachter dat ik zwanger was’ zei ik het werd doodstil. ‘Ik kon niet terug gaan naar jullie ik ontmoette iemand anders ik deed alsof ik verliefd was en deed alsof het kind van hem was. Nadat ik veretelde dat ik zwanger was was hij blij en zorgde voor mij en Jesse maar nadat Jesse geboren was leefde we 4 jaar gelukkig maar mijn vriend bleek een oplichter te zijn hij is een van de sterkste vampieren en al duizenden jaren oud. Hij mishandelde me en heeft me meerdere keren verkracht ik vluchte ik wist niet waar Jesse was ik kwam zo weer op het goede pad en kwam hier terecht en zo kwam Jesse hier’ zei ik. Veel tranen stroomde over mijn wangen. Rosalie kwam naar me toe en omhelsde me stevig ik begon nu heel hard te snikken. Ze suste me zachtjes het deed me goed weer bij mijn familie te zijn.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 29 nov 2011 - 15:25:
... ... ...

mijn hoofd is stil gevallen
zo goed