Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 9

Once upon a time (Edward Cullen)

28 nov 2011 - 21:38

206

1

168



Chapter 9

‘Het spijt me zo dat ik weg ging ik mis jullie zo erg’ zei ik nogsteeds snikkend tegen rose’ haar schouder. Ze bleef me sussen totdat ik een harde klap hoorde vanuit de woonkamer ik schrok ervan ik liep voorzichtig naar de woonkamer en zag Nigel daar staan, ‘daar is mijn sletje’ zei hij grijnzend ik rende de trap op maar werd ervanaf getrokken en kwam met een klap op de grond. Nigel schreeuwde wat en stak toen een houten staak net onder mijn hart. Toen werd alles zwart...

‘Ik wil naar mama’ hoorde ik een snikende stem, ‘dat kan nu niet ze is erg ziek en slaapt’ zei volgensmij Edward wat moest hij nou met Jesse. Ik voelde een stekende pijn in mijn lichaam. ‘Ik wil naar mijn mama’ schreeuwde Jesse hard snikkend. Waarom mag hij niet naar me toe ik ben de enige die hij heeft. Ik begon te kreunen van pijn, de deur klapte open en Jesse kwam naast me liggen op het bed hij legde snikkend zijn hoofdje op mijn schouder. ‘Ik hou van je mama je mag me niet alleen laten met deze mensen’ snikte hij. ‘Hou ook van jou lieverd en ik zou niet durfen’ zei ik voordat ik inslaap viel.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 29 nov 2011 - 15:26:
ach lief echt lief
goed geschreven