Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 11

Once upon a time (Edward Cullen)

28 nov 2011 - 21:39

226

1

183



Chapter 11

Waarom was Edward nou zo boos ik snapte het echt niet, ik wou gewoon weten of hij dood was of niet want dat zou me goed uitkomen maar nee hij word facking boos op me denkt hij dat ik van hem hou ofzo gruwelijk gewoon. Ik zat op mijn bed een boek te lezen terwijl Jesse met zijn auto’s aan het spelen was. ‘Mama ik wil wat eten’ vroeg hij ik knikte en nam hem mee naar beneden naar de keuken. Hij kan net zoals ik leven op mensen voedsel. Ik maakte een broodje voor hem klaar en hij at hem lekker op. Ik streek door zijn haar ik nam zelf een glaasje water en spoelde alles af toen Jesse klaar was met eten en naar boven liep. Ik zette alles terug in de kastjes en draaide me om ik schrok me dood toen ik zag dat Edward achter me stond. ‘Sorry’ zei hij enkel ‘ik weet dat je het moeilijk hebt gehad maar’ zei hij ‘Edward stop’ zei ik terwijl hij nog bezig was met praten. Hij keek me raar aan, ‘je meent er niks van’ zei ik zachtjes hij keek me gekwetst aan. ‘Het spijt me oke’ zei hij en liep weg, ik zuchte en liep weer naar boven misschien moet ik weer beginnen met liedjes maken.

was het laatste stukje voor vandaag


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 29 nov 2011 - 15:30:
i want super more
dit verhaal is amazing!!!!