Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 12

Once upon a time (Edward Cullen)

29 nov 2011 - 21:50

310

1

173



Chapter 12

Ik zat op mijn kamer Jesse was met Esme naar Port Angeles, hij vond alleen Esme aardig de anderen vond hij eng Edward vond hij ook nog wel gaan maar ook niet super. Ik liep langzaam naar beneden en liep de huis kamer in. Er was niemand, ik plofte op de bank en viel langzaam inslaap. Ik voelde dat ik door iemand werd gedragen, ik nestelde me tegen diegene aan. Ik werd op het matras gelegde maar wou niet loslaten hij kreeg het toch voor mekaar om me los te maken, ‘ga niet weg’ mompelde ik. Ik voelde het matras naast me indeuken, ik werd in iemands armen getrokken ik belandde met mijn hoofd op zijn borst. En zo viel ik in een diepe slaap.

Ik werd alleen wakker in mijn bed waarschijnlijk was ik heel erg moe, ik liep nogsteeds moe naar beneden. Ik liep de keuken in waar Jesse zenuwachtig aan de tafel zat met Rose en Emmet maar volgensmij ging het niet echt soepel. Ik grinnikte even, ‘mama’ zei Jesse opgelucht. ‘Hey schatje’ zei ik en pakte een glaasje water. Rose keek verdrietig, ‘Jesse waarom ga je niet even jagen met oom Emmet en tante Rose’ zei ik. Hij keek bedenkelijk maar knikte uiteindelijk toch. Ze keken me dankbaar aan ik knikte dat het goed was. Ik maakte een broodje met kaas voor mezelf, ‘ik wil hem graag leren kennen’ zei hij. Ik keek om en zag Edward in de deur opening staan. ‘Edward het mag wel maar hij gaat het nooit begrijpen, waarom papa wou scheiden waarom mama weg is gegaan waarom dit mijn papa is het is teveel voor hem ik bedoel we zijn niet eens bijelkaar’ zei ik treurig en nam een hap van mijn broodje. ‘Daar kan verandering in komen’ zei hij enkel dat was het moment voor mij om stil te vallen...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 1 dec 2011 - 18:40:
komen ze weer samen???
snel verder ik moet het weten.
geen idee waarom
nou ja wel een idee waarom
IK BEN VERSLAAFD AAN DIT VERHAAL!