Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 13

Once upon a time (Edward Cullen)

3 dec 2011 - 11:37

290

1

182



Chapter 13

Ik keek hem alleen maar aan, ‘waarom wou je dan scheiden’ vroeg ik verward. ‘Waarom ik wou scheiden kom op jij ging vreemd ik kon er niet mee leven dat iemand anders aan je had gezeten we wouden een gezin en als we nooit gescheiden waren dan had Jesse allebei zijn ouders gehad’ vertelde Edward. ‘Ik hou nogsteeds van je’ zei hij, ‘Edward je bent met Bella en by the way ik ben nooit never vreemd gegaan’ zei ik en liep naar boven. Ik hoorde dat ik gevolgd werd, ‘kom mee’ zei hij boos en sleurde me naar zijn kamer. Hij sloot de deur en pakte een boek uit zijn kast hij pakte er een foto uit en liet die zien. Ik herkende de foto deze was genomen ver voor ik met Edward was. ‘Is dit echt de rede dat je me verliet’ vroeg ik. ‘Het is duidelijk dat je vreemd ging dus ga niet tegen me liegen Faith’ riep hij naar me. ‘Edward deze foto is genomen jaren voor ik jou ook maar ontmoette dit is George mijn vriendje in de 18e eeuw’ zei ik. Hij was stil, ‘dus de foto is nep’ vroeg hij, ‘inderdaad’ zei ik en scheurde de foto door midden. Ongelovelijk wat een zak hij had het me ook kunnen vragen ugh ik liep boos weer terug naar mijn eigen kamer. Ik ging boos op mijn bed zitten hoe kon hij dit gedaan hebben en hoe kon hij zoiets zeggen ik bedoel hij is met Bella en ik hou niet eens meer van hem denk ik.

Als jullie willen dat ik meld dan moeten jullie een reactie achter laten dan weet ik bij wie ik moet melden en thanx to you all to read my story


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 3 dec 2011 - 15:00:
leuk leuk leuk
alleen stom dat edward zo tegen haar uit valt
faith heeft echt gelijk