Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The House » The House {5}

The House

24 sep 2008 - 23:00

219

3

278



The House {5}

Na een tijdje tv te kijken komt Bill naar beneden gelopen. Inplaats van dat hij naast mij gaat gaan zitten komt hij op mijn schoot zitten. Ik kijk naar Tom en hij kijkt naar mij. *kuch kuch* Bill draait zich om en kleurt meteen rood. Hij laat zich van mijn schoot glijden. “Sorry, had je niet gezien.”¯ Zegt hij zo rood als een frambozenshake. “Ben ik zo klein dan?”¯ “Nee, äber ik zag niet al te goed. Omdat ik nog moe ben.”¯ “Als je moe bent moet je slapen.”¯ Hij gaapt en knikt. Ik doe teken dat hij met zijn hoofd op mijn schoot moet gaan liggen en dat doet hij dan ook. Ik streel door zijn zachte haren met mijn hand. Ik voel dat ik zelf ook moe aan het worden ben. Ik laat mijn hoofd op de schouder van Tom rusten en val inslaap.

Pov: moeder van Anne-Marie

Ik kijk naar Tom,Bill en Anne die liggen te slapen. Bill ligt met zijn hoofd op de schoot van Anne en Anne ligt met haar hoofd op de zij van Tom. Tom die ligt te slapen op de leuning met zijn hoofd. (kun je het voor je zien hoe ze liggen?) “Zien ze niet lief uit?”¯ Vraag ik aan mijn man. Hij knikt en slaat een arm om mij heen.


Reacties:


beertje
beertje zei op 5 maart 2013 - 19:44:
nice


smienLISTING
smienLISTING zei op 6 dec 2008 - 13:14:
VERDEEER!
laat me weten als de volgende er is aub ^^:d:d:d:d
x


xMiSsxLonely
xMiSsxLonely zei op 30 sep 2008 - 20:12:
aaaah senl verder