Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » lieve nick; i love you [PROLOOG] » wie is die nieuwe jongen?

lieve nick; i love you [PROLOOG]

7 okt 2008 - 20:18

345

2

227



wie is die nieuwe jongen?

even later word ik wakker met een flink gebonk van mijn hoofd. Wazig zie ik jongen boven mij hangen vragend wat er met mij is. '' meisje? '' hoor ik een stem zeggen. '' ja '' ik probeer schor een andwoord te geven. De jongen zet mij rechtop. '' wat is er gebeurt? '' vraag hij. '' 2 jongens '' weet ik uit te brengen. Met al mijn kracht probeer ik op te staan maar het heeft weinig effect. '' blijf maar even zitten '' zegt de jongen. Hij zet de fiets even van de weg af en tilt mij ook van de weg af. '' je bent aardig '' weet ik uit te brengen. Het wazige gezicht word nu duidelijk. Tot zo ver ik hem kan zien is het een hunk! wat een lekkerding! schiet er door mijn hoofd heen. Ik probeer nogmaals op te staan maar dit keer lukt het wel. '' gaat het weer meisje? '' vraagt hij. Ik knik. Maar hij is zo lief voor me geweest ik geef hem een hand en zeg hoe ik heet; '' Hoi ik ben Chantal '' zeg ik schor. Hij glimlacht en zegt; '' ik heet Nick, Nick Jonas '' die naam komt me bekent voor maar ik kan zojuist niet achterhalen wie hij is. '' misschien een heel domme vraag ofzo hoor maar heb je msn? '' vraagt hij blozend. Ik knik '' en die mag je zeker. '' Hij pakt een pen '' schrijf maar op mijn hand. '' zegt hij. Met een rood hoofd pak ik zijn hand vast en probeer zo nauwkeurig mogelijk mijn msn op te schrijven. Na enige seconden ben ik klaar. '' Dankjewel '' andwoord Nick. '' alsjeblieft '' bloos ik. '' Lukt het verder alleen naar huis? '' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. '' Het moet maar niemand die me kan helpen hé '' zeg ik met een zucht. '' Kom ga maar achterop zitten ik breng je wel naar huis '' bied hij aan. '' aah dat vind ik echt lief van je '' bloos ik. Ik zit achterop en geef hem een seintje dat ik zit dan duwt hij de trapper naar beneden om op gang te komen en fietst zo met mijn aanwijzingen naar mijn huis toe..........


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 8 okt 2008 - 17:00:
Cool ^^


nadyanah
nadyanah zei op 4 okt 2008 - 16:52:
whaa sweet ^^