Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Once upon a time (Edward Cullen) » Chapter 14

Once upon a time (Edward Cullen)

4 dec 2011 - 18:59

349

1

214



Chapter 14

Jesse zat op mijn bed, ‘mama ik vind het niet erg als we hier blijven hoor’ zei hij opeens. ‘Echt’ vroeg ik hij knikte, ‘Emmet en Rosalie zijn aardig’ zei hij. ‘Kom eens’ zei ik tegen Jesse hij kwam tegen me aan zitten. ‘Lieverd Nigel was niet je papa’ zei ik, hij keek me raar aan. ‘Lieverd als je ouder bent zal je het begrijpen maar voor nu is Edward je papa, Esme en Carlisle je opa en oma en Emmet, Jasper, Alice en Rosalie zijn je ooms en tantes’ zei ik. ‘Maar houden jij en papa niet van elkaar’ vroeg hij ‘ik weet het niet lieverd’ zei ik. Hij knikte en viel in mijn armen, ik omhelste hem stevig. ‘Ik hou van je mama’ zei hij ‘ik hou ook van jou liefje’ zei ik hij gaf me een kus op mijn wang. ‘Kom we gaan naar beneden’ zei ik en ik liep naar beneden Jesse hield mijn hand stevig vast we liepen de woonkamer in. Iedereen zat in de woonkamer Bella was er niet maar goed ook, Jesse keek me zenuwachtig aan. Ik knikte bemoedigend naar hem. Hij liet mijn hand los en liep naar Edward Jesse viel in Edwards armen en gaf Edward een stevige knuffel. Ik keek met een vertederend gezicht naar het tafereel. ‘Je hebt het hem verteld’ vroeg Rosalie verbaasd. Ik knikte ‘hij heeft het recht dat hij zijn familie kent’ zei ik ze lachte naar me. Hij liet Edward los en wees naar Carlisle en Esme ‘opa en oma’ vroeg hij ik knikte en ook hun gaf hij ze een knuffel. Zo ging hij iedereen af, ‘ze kennen pietje nog niet’ schreeuwde Jesse opeens en stormde naar boven. ‘Dat is zijn knuffel’ zei ik lachend hij kwam weer beneden met een grote knuffel beer. ‘Liefje als jij nou even met opa en oma en alice, Jasper, Rose en Emmet gaat jagen ik moet even met papa praten oke’ zei ik hij knikte blij ja en liep naar buiten met iedereen achter hem aan. Ik stond nu nog alleen in de woonkamer met Edward...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 dec 2011 - 20:50:
leuk!!! echt leuk
dit is een onverwachte wending snel verder