Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Regrets

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:51

1216

0

299



Regrets


Georg kwam zijn kamer weer op en zag dat Jessie weer wakker was.
Ze keek hem aan vol woede en riep waarom hij haar dit aan heeft gedaan.
Georg keek naar zijn voeten en hij zei toen dat hij wel moest vanwege Tom..
Ja ik begrijp dat wel maar dan nog, ik was thuis Georg de plek waar ik wou zijn.
Dat weet ik zei Georg weer maar toch ben ik blij dat je weer terug bent, ik weet dat ik je dat eerder had moeten zeggen maar ik ben serieus verliefd op jou.
Jessie's mond viel open en zei hoe kan dat nou?
Georg grinnikte het gebeurde vanzelf en je ben precies wat ik wil in een meisje..
Jessie bloosde nu en zei dat ze zelf ook verliefd was op hem.
Hij liep naar het bed en ging naast haar zitten.
Hij kuste haar voorzichtig en vroeg haar toen of zij zijn meisje wou zijn.
Jessie knikte hevig en Georg schoot in de lach.
Hij maakte haar handen los en trok haar in zijn armen.
Ik ben moe zuchtte Jessie, kunnen we gaan slapen?
Ja natuurlijk we gaan lekker slapen..
Ondertussen lag Bill maar te woelen en te draaien, hij had zoveel spijt wat hij Laneice had aangedaan en daarom kon hij niet slapen.
Tien minuten later stapte hij uit bed en liep naar de kamer waar Laneice verbleef.
Hij opende de deur en stapte naar binnen, daar trof hij Laneice slapend aan maar niet meer vast geketend aan het bed en hij trok een wenkbrauw op.
Zachtjes schudde hij Laneice wakker en toen die eenmaal wakker was vroeg hij wie haar los had gemaakt.
Laneice schrok toen ze Bill zag en ze kroop weg van hem en hij keek haar verbaasd aan.
Ze eindigde weer in de hoek terwijl Bill langzaam op haar af kwam.
Hij zag hoe een rilling langs haar rug liep en hij zei dat alles ok was en dat ze niet bang hoefde te zijn voor hem.
Maar Laneice vond het maar niks en zat een uitweg te zoeken.
Bill keek teleurgesteld en vroeg of ze niet meer van hem hield.
Laneice durfde niks te zeggen en staarde daarom maar naar haar voeten.
Bill kwam steeds dichterbij en Laneice keek door haar wimpers haar hem en zag een uitvlucht.
Daar maakte ze gebruik van en ze rende langs hem heen.
Ej riep Bill nog, kom terug Laneice!!
Maar Laneice luisterde niet en rende door de trap af, bij de voordeur aan gekomen voelde ze 2 armen om zich heen en de warme adam van Bill sloeg in haar nek terwijl hij
vroeg waar ze van plan was naartoe te gaan.
Laneice begon te huilen en smeekte Bill om haar geen pijn meer te doen.
Bill schudde met zijn hoofd en zei 'Ik beloof je plechtig dat ik jou niks meer aan zal doen'.
Laneice bleef snikken en ondertussen trok Bill haar mee de trap op naar zijn kamer.
In de kamer trok hij haar tegen zich aan en knuffelde haar.
Toen hij haar probeerde te zoenen liet ze dat niet toe en trok ze weg.
HIJ zuchtte en zei 'Kom we gaan slapen schat'.

De volgende ochtend werd Jessie als eerste wakker, ze voelde de warme sterke armen van Georg om zich heen en de vlinders gingen als gekken door haar lichaam heen,
eindelijk had ze kunnen zeggen wat ze echt voor hem voelde en god wat voelde dat goed.
Voorzichtig draaide ze zich om en kroop dichter tegen hem aan waardoor hij ook zijn grip op haar versterkte en zich in haar nek begroef waar hij zachtjes begon
te kussen.
Jessie grijnsde en streelde op haar beurt zijn rug met haar nagels, wat weer een lichte grom opleverde van Georg.
Zachtjes beet hij haar in de nek en zoende verder naar haar oor waar hij zachtjes op haar oorlel sabbelde.
Jessie's ogen werden groot en ze wist niet hoe ze het had, blijkbaar was dat plekje erg gevoelig.
Georg merkte aan Jessie dat ze het lekker vond dus wie was hij om te stoppen.
Jessie trok Georg weg bij haar oor en kuste hem nu op de mond.
Zo lagen ze een tijdje en Jessie trok haar shirt uit en slipje.
Georg greep zijn kans en kuste zijn weg naar beneden.
Een maal daar aangekomen likte hij haar poesje en al snel was Jessie tot haar hoogtepunt gekomen.
Jessie kwam bezweet omhoog en drukte hem nu in het matras, langzaam likte ze met haar tong langs zijn lid en Georg kreunde luid..
Een grijns viel op het gezicht van Jessie en ze likte nu zijn eikel en zoog zijn lid stukje bij beetje haar mond in.
Georg lag te kronkelen onder Jessie en wist dat hij het zo niet lang vol zou kunnen houden.
Jessie had dat ook al door en begon zachtjes zijn ballen te streken waardoor nog geen 5 minuten later Georg zich ontlaadde in Jessie's mond.
Nadat Jessie haar mond had gespoeld kwam ze weer bij Georg liggen die nog steeds lag uit te hijgen..
Ze kropen nog even terug onder de dekens en vielen zelfs weer in slaap.

Laneice had de rest van de nacht niet meer geslapen ze durfde zelfs niet te bewegen.
Bill lag aardig te snurken en draaide zich om en greep gelijk Laneice beet, waardoor ze een gil los liet.
Daar werd Bill wakker van en keek haar raar aan.
Wat is er schatje vroeg hij nu, maar hij kreeg geen antwoord terug van Laneice die lag te shaken.
Bill zuchtte nu en zei ben je nu nog bang voor me ik heb je toch gezegd dat dat niet meer nodig is.
Laneice zei nog steeds niets en Bill begon weer boos te worden.
Weet je wat brulde hij nu, je zoekt het maar even uit en hij stapte het bed uit en verliet de kamer..
Laneice bleef verbaasd achter en ging ook snel uit bed.
Ze douchte zich snel en ging weer naar het kamertje waar ze eerder die nacht was.
Daar begon ze te huilen en wenste ze dat ze weer thuis was bij der ouders.
Maar nooit zou ze hier nog weg komen dat wist ze omdat Bill haar gewoonweg niet zou laten gaan.
En die kut halsband werkte ook niet echt mee natuurlijk...
Ondertussen was Bill beneden koffie aan het drinken en inwendig kookte hij gewoon, hij liep weer naar boven en klopte op de deur van Tom.
HIj gromde wat en Bill opende de deur.
Hij liep de kamer binnen en Tom kwam langzaam omhoog.
Wat is er Bill vroeg Tom bezorgd.
Maar Bill antwoordde niet en keek naar de persoon die naast Tom lag.
Tom keek naar waar Bill keek en zei even niets.
Heb ik dat serieus gedaan vroeg Bill zachtjes.
Ja zei Tom weer terug dat is jou werk.
Mijn god ik wist niet dat ik zo erg te keer was gegaan.
Tom gaf geen antwoord dit keer en sloeg de dekens een stukje terug waardoor Bill zijn adem inhield en tranen in zijn ogen kreeg.
MIJN GOD nu weet ik waarom Laneice zo bang is riep hij heel hard en hij rende de kamer weer uit naar zijn eigen kamer maar daar was Laneice niet dus hij ging naar
het kamertje en vond haar huilend op bed.
Mijn god het spijt me zo erg huilde Bill nu terwijl hij zich op zijn knieën liet zakken voor het bed.
Ik wil niet dat je bang voor me bent ik zal nooit zoiets meer doen echt liefje ik hou van je ik zal het nooit meer doen beloof het je riep hij steeds weer.
Laneice keek op en zag de spijt in zijn ogen maar sloeg toch twijfelend haar armen om hem heen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.