Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Liefde

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:56

1435

0

268



Liefde

De volgende ochtend is Laneice als eerste wakker en kijkt de kamer rond en herinnerd zich weer wat Bill ook ergens moet zijn.
Ze ziet hem nergens tot ze een kleine snurk hoort en over het randje van het bed kijkt.
Daar ligt Bill, op de grond.
Laneice slaat snel haar hand voor haar mond om niet keihard te gaan zitten lachen terwijl de dokter binnen stapt.
Hij kijkt naar Bill die op de grond ligt en vraagt of hij dat wel vaker doet.
Laneice giechelt en zegt dat het bed gewoon te klein is voor 2 mensen.
De dokter lacht ook en loopt naar Laneice toe om nog een paar dingetjes te testen.
Nou als ik hier de uitslagen van heb dan weten we of je al naar huis kan dus nog even geduld.
Ja dokter zegt laneice terug en terwijl de deur nog aan het dicht gaan is maakt ze Bill wakker die ook versuft om zich heen zit te kijken.
Klote bedjes bromt Bill nu en kijkt dan naar boven waar het vermakelijke gezicht van Laneice hangt.
Lach niet zegt Bill nu tegen haar.
Ik zou niet durven zegt Laneice snel..
Aan het gezicht van Laneice kan Bill natuurlijk wel zien dat ze allang heeft gelachen en hij kijkt haar dan ook met half dicht geknepen ogen aan en zegt: Je liegt.
Laneice schiet weer in de lach en zegt: De dokter vroeg of je wel vaker op de grond slaapt.
Heeft de dokter me zo gezien vraagt Bill ongelovig.
Laneice knikt hevig en giechelt daarbij.
Oh nee kreunt Bill nu, die man zal wel denken.
En op dat moment kwam de man binnen en Bill zijn wangen werden rood.
Zo meneer toch maar wakker geworden vroeg de arts grinnikend.
Bill kon alleen maar knikken waardoor Laneice weer in de lach schoot..
Nou zei de arts weer, de uitslagen zijn goed, het enige wat we gaan aanpassen is de sterkte van de pillen die je thuis slikt.
Je gaat een wat hogere dosering krijgen en dan moeten de aanvallen echt uitblijven..
Laneice knikte langzaam en vroeg: Mag ik dan nu naar huis toe?
Ja je mag gaan en ik wil je over een weekje even terug zien en dan zien we verder ok?
Ja dat is goed zei Laneice.
Bill belde naar het huis om te kijken of iemand hun kon komen ophalen.
Tom nam brommend op en was direct wakker toen hij hoorde dat het Bill was.
Bill grinnikte en vroeg toen liefjes of Tom hun kon komen halen want ze mochten naar huis..
Ja natuurlijk had Tom gezegd geef me even dan ben ik er zo..
Bill hing op en vertelde dat Tom ze kwam halen maar dat hij nog lag te slapen en hij moest zich dus even wassen en dan aankleden.
Laneice zei dat ze dat ook even ging doen.
Na een 45 minuten was Tom er dan eindelijk.
Bill keek achter Tom en Tom keek dom met hem mee.
Waar is Raven vroeg Bill nu.
Ow ze slaapt nog we hebben gisteren het een en ander meegemaakt maar dat leg ik zo wel uit als we thuis zijn.
Ze liepen naar de auto en Laneice zat nu achterin en vroeg toen toch voorzichtig of Raven niet weer wat had uitgehaald.
Tom glimlachte nee meisje, deze keer was zij het niet.
Wie dan wel vroeg Bill nu met opgetrokken wenkbrauwen.
Gustav gromde Tom nu.
Wat heeft hij gedaan vraagt Bill nu voorzichtig.
Nou begint Tom nu en verteld hun alles wat er gebeurd was de avond ervoor.
Bill kijkt Tom ongelovig aan en zegt Hij is weer naar zijn ouders terug?
En laneice kijkt Tom ook ongelovig aan en zei Jij had sex met Raven?
Bill keek Laneice nu aan en toen viel bij hem ook het kwartje.
Tom moest lachen om de gezichten van de Bill en Laneice.
Ja zei hij toen uiteindelijk, ik had op dat moment sex met Raven totdat Gustav het kwam bederven.
Ik wou het nog afmaken later, maar Raven was al in slaap gevallen dus ik heb der laten slapen.
ahwwwwww dat is zo liev van je kirde Bill nu.
Waardoor hij rare blikken kreeg toegeworpen van Laneice en Tom.
Wat?? vroeg Bill nu.
Tom grinnikte en zei nee niks hoor laat maar broertje.
Laneice giechelde nu ook en keek snel naar buiten toen Bill naar haar keek.

Eenmaal thuisgekomen waren Jessie en Georg al beneden en zaten een broodje te eten en ondertussen het nieuws te kijken.
Jessie sprong op toen ze Laneice zag en knuffelde haar plat.
Ik heb je gemist meissie riep ze nog erachter aan.
Laneice knuffelde haar terug en zei ik heb jou ook gemist, maar waar is Raven eigenlijk.
Ow zei Georg die ligt nog te slapen, we hebben der maar laten liggen.
Dank je wel zei Tom ze heeft der rust hard nodig.
Ja dat zal vast broer zei Bill nu sarcastisch.
Tom grijnsde en liep de keuken in voor koffie.
Laneice ging naar boven en liep naar de kamer van Tom en opende de deur waar ze Raven zag liggen.
Ze liep snel naar het bed en streelde Raven's schouder om te kijken of ze daar wakker van werd.
Langzaam opende Raven der ogen en zag Laneice.
Mijn god je bent thuis zei Raven blij..
Ja alles is goed zei Laneice, heb alleen wel sterkere medicijnen gekregen en ik moet volgende week nog een keer terug komen.
Daarna gaan we namelijk op tour zei Laneice half stuiterend.
Raven zei Oh nee niet weer die bus.
Laneice zei waarschijnlijk wel ja.
Bah zei Raven ik voel me dan helemaal zo opgesloten, hier kan ik nog verschillende kamers in maar daar zit je letterlijk op elkaars lip.
Ja ik weet het zei Laneice maar Bill maakt dat weer goed met zijn optredens..
Je houd echt van hem he vroeg Raven aan laneice..
Ja zei Laneice met heel mijn hart en ik mag van geluk spreken dat hij voor mij heeft gekozen ook al was de manier waarop niet helemaal juist.
Nee dat was zeker niet juist, maar ik ben wel blij dat je gelukkig bent nu.
Ja en Jessie is ook helemaal over der oren verliefd op Georg.
Ik weet het dat had ik al een poosje door zei Raven lachend.
En jij, hou jij van Tom?
Ik weet het niet, ik ben nog steeds boos om hoe dit alles gegaan is, maar hij is nu zo lief voor me dat ik geen reden meer heb om hem af te fikken.
Nee inderdaad hij heeft je gewoon van die vent gered..
Ow weet jij dat ook al, vroeg Raven weer.
Ja Bill vertelde me het.
Hoe was het daar vroeg Laneice nu weer.
Tom schijnt vroeger nogal wat meisjes van hem te hebben gehuurd zeg maar, en dankzij dat heeft de man me laten gaan anders had ik dus ook mannen gaan mogen verwennen.
Er liepen enge kerels daar rond bah bah bah.
Dat zijn nou niet de typisch de mannen waar ik sex mee zou willen hebben.
Nee dat kan ik me voorstellen, maar je hebt gisteren wel met Tom liggen vrijen.
Raven werd rood en zei ja dat klopt, heb hem toegelaten en toen kwam Gustav en die trok hem weg.
Schreeuwde naar me en biechtte toen op aan Tom dat we al een paar keer sex hadden gehad en ik dacht serieus dat Tom zou ontploffen.
En deed hij dat dan ook?? vroeg Laneice..
Niks geen ontploffing hij heeft Gustav verboden bij me in de buurt te komen, en Gustav heeft gezegd dat als ik eruit ben dat Tom niet de ware is dat hij er voor me is.
En toen kuste hij me weer en liep weg, hij is nu voorlopig bij zijn ouders thuis en van daar uit gaat hij op zoek naar een woning voor zichzelf.
Ow wauw, zal hij nog terug komen voor je denk je?
Ik heb geen idee antwoordde Raven.
Het is wel romantisch fluisterde Laneice..
Wat is romantisch Laneice? vroeg Raven.
Nou er zijn gewoon 2 jongens die om jou vechten.
Raven schoot in de lach.
nee dat is niet waar, 1 jongen vecht voor me en de andere heeft me geclaimd dat zijn 2 dingen apart hoor..
Ow ja zo zat dat hahaa en ze lachten samen.
Er word op de deur geklopt en daar staat Bill, is het gezellig dames vraagt hij geamuseerd.
Ja Billy zegt Laneice, ik ben blij dat ik weer bij haar ben.
Mooi zo zei Bill nu lachend en kwam erbij zitten..
Tom vraagt of je zo naar beneden komt om wat te eten, want anders eet je weer niet de hele dag.
Ik kom zo wel naar beneden maar ik hoef geen eten ik heb geen honger.
Bill kijkt haar aan en zegt: Die discussie ga je maar met Tom aan en geloof me je verliest.
Raven steekt haar tong uit naar Bill die net alsof doet dat hij hem eraf gaat bijten.
Raven geeft een gil en kijkt geschrokken naar Bill die nu heel dicht bij haar gezicht zit.
Niet lief pruilt Raven nu en hij schiet in de lach.
Kom kleed je aan en kom naar beneden.
Ondertussen trekt Bill Laneice mee de kamer uit...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.