Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Rehab

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 14:05

2135

0

347



Rehab

Als ze thuiskomen dan stoppen Georg en Jessie als eerste binnen.
Ze voelen een rare spanning en Jessie roept Raven.
Als die bij haar staat voelt ze de spanning ook en rent naar boven, ze klopt op de kamerdeur van Bill en na 3 minuten doet hij open in alleen een boxer.
Hoi Bill zegt Raven nu lief, waar is Laneice.
Die slaapt dus als je het niet erg vind ga ik even verder en hij wilt de deur dicht gooien.
Dan hoort Raven een snik van Laneice en geeft ze de deur een trap, die klapt tegen Bill zijn gezicht aan en hij valt achterover.
Raven rent naar het bed en schrikt zich rot als ze Laneice ziet.
Ze grijpt haar hand en trekt haar uit bed, ondertussen grijpt ze de badjas van de stoel en helpt hem aantrekken, Laneice kijkt Raven even aan en ze ziet nog net geen stoom
uit haar oren komen.
Dan duwt Raven Laneice de kamer uit en gooit de deur dicht en draait hem op slot.
Lang geleden heb ik jou eens gezegd dat als je haar nog 1 maal aanraakt op die manier je met mij te doen krijgt en ik geloof dat die tijd aangebroken is..
Bill grijnst nu en staat op, eindelijk wat echte concurrentie zei hij ondeugend.
Nou ik zou zeggen probeer het eens, Is je broer eindelijk liev en schattig, begin jij die trekjes weer over te nemen.
Hou niet zo van deze geintjes.. zei Raven kalm.
Bill liep langzaam op haar af en zei: Eigenlijk vind ik het wel jammer dat mijn broer in een regelrechte watje is veranderd.
Maar nu weet ik dat als ik eens flink los wil gaan, ik eerst Laneice moet pakken dan weet ik gewoon dat jij op mijn pad zult komen.
We zijn niet meer de zelfde meisjes als 8 maanden geleden Bill..
Nee? weet je dat heel zeker liefje, en langzaam gaat hij met zijn hand langs haar wang.
Raven slaat hem weg en zegt dat hij van der af moet blijven.
Ondertussen word er op de deur gebonkt en geschreeuwd door Tom dat als Bill Raven ook maar 1 haar krenkt hij er niet goed van gaat wezen.
Oh ik zou eigenlijk moeten ruilen met Tom.
Ik hou er wel van als ze een beetje tegenstribbelen.
Hij glijd nu met zijn hand over haar schouder naar haar rug zo trekt hij haar dichterbij,zo kan Raven ook niet voluit slaan..
Ze probeert wel los te komen maar hij wil niet toegeven en opeens voelt ze zijn lippen in haar nek.
Raven fluistert hij als ze van schrik stil staat, ga nou door met tegenstribbelen, zo heb ik ze het liefste namelijk.
ze haalt haar hoofd naar achteren om hem aan te kijken en hij kijkt terug en ze ziet een blik in zijn ogen die ze liever niet had gezien.
Het herinnert haar weer aan de steeg en hoe ze het doet weet hij niet maar ze haalt uit en hij gaan neer.
In 1 klap lag hij daar bewusteloos, Raven schrok er wel van en toen hoorde ze Tom zijn stem pas.
Ze opende snel de deur en Tom rende naar binnen en greep haar beet en vroeg met een hoge stem of ze gewond was.
Ze schudde haar hoofd en wees naar zijn broertje met een toch wel angstige blik.
Tom liep op hem af en checkte of hij nog ademde, het is niks ernstigs hij is bewusteloos zei Tom tegen Raven.
Ga maar naar Laneice ik zorg wel dat hij in zijn nest komt te liggen.
Laneice zat beneden op de bank met een glas whiskey on the rocks.
Ga je lekker vroeg raven toen ze dat zag.
Ze sprong op en vloog Raven in der armen en vroeg of Bill haar veel pijn had gedaan.
Nee ik heb hem bewusteloos gemept zei Raven kalm.
Laneice keek haar raar aan en zei dat meen je niet?
Toch wel Tom is hem nu in bed aan het leggen.
Ow zei Georg ik ga wel even kijken of hij hulp nodig heeft, Raven knikte toen alleen maar..
Hij heeft je niet geslagen vroeg Laneice nog een keer voor de zekerheid.
Nee meisje hij heeft me niet geslagen, op mijn woord.
Raven ging mooi niet vertellen wat hij had gezegd, dan zou ze alleen maar meer van slag raken.
Toen haar glas met whiskey leeg was ging ze er nog eentje halen en Raven keek haar raar aan.
Weet je zeker dat dit verstandig is vroeg Jessie nu ook bezorgd.
Ja laat me maar even, moet dit allemaal even een plekje geven hoor.
Hoe is het eigenlijk in het ziekenhuis gegaan?
Ja goed zegt Jessie moet nu nog 2 maandjes.
Ben benieuwd zei Laneice glimlachend..

Zo verstreken er weer 3 weken.

Laneice zat stevig aan de alcohol anders durfde ze niet eens bij Bill in de buurt te komen.
Raven en Tom waren gelukkig maar een beetje op de achtergrond vanwege Laneice.
Bill probeerde nog steeds bij Raven in de buurt te komen, maar die zorgde er netjes voor dat ze nooit alleen met hem zou zijn..
Ze had Tom niks verteld en ze had Laneice niks verteld.
Al had ze wel het vermoeden dat Tom wat door begon te krijgen want die hield haar strak in de gaten.
Bill kwam de huiskamer in en zag Laneice weer zitten met een glas Whiskey en rolde met zijn ogen, Raven had hem nog niet gezien en zat diep in een boek.
Hij keek verlekkerd naar haar en ging naast haar zitten, ook dat had ze niet door en hij bleef naar haar staren.
Opeens vloog Laneice overeind en goot het glas whiskey leeg op Bill zijn hoofd.
Als je haar zo graag wilt hebben dan moet je dat doen he en niet elke avond over mij heen gaan.
Bill stond boos op en Raven stond er al tussen voor hij wat kon zeggen, hij keek van Laneice naar Raven en terug, jullie zijn gewoon een stel hoeren meer niet.
Liever een hoer dan jou slet zei Raven droog.
Hij keek haar aan en zei toen, Ow is dat het je wilt ervoor betaald worden nou dat kan geregeld worden hoor en hij greep zijn portemonnee en trok er een honderd euro biljet uit
en gooide die voor Raven neer.
Daarna pakte hij haar bij de arm en trok haar mee, voor dat geld moet je wel wat doen dan he zei hij gemeen.
Maar toen hij zich weer terug draaide stond daar Tom.
Waar in de hell denk jij mee bezig te zijn schreeuwde Tom nu in zijn gezicht.
Ik heb betaald voor haar dus moet ze wel wat voor doen.
Georg was ook de huiskamer binnen gekomen omdat Jessie hem had gewaarschuwd.
Jessie was naar boven gestuurd en Georg stuurde Laneice ook naar boven toe.
Raven probeerde nog steeds uit Bill zijn greep te komen maar zijn nagels priemde gemeen in haar arm en ze stopte daar al snel mee.
Tot Georg Bill's bovenarm pakte en daar gemeen in kneep, Bill gaf een brul en liet Raven los die door Georg direct door naar boven werd verwezen.
Wat is er in godsnaam met jou aan de hand Bill schreeuwde Tom nu tegen hem.
Hou je niet meer van Laneice ofzo? vroeg Georg nu.
Ja ik hou van haar, maar ze laat me niet meer toe en dat frustreer me, ze godverdomme elke dag zo lam als een tientje.
Wat moet ik met haar aan man..schreeuwde Bill nu.
Ja heb je er wel eens aan gedacht dat ze drinkt sinds dat jij haar weer zo geslagen had?vroeg Tom hem nu.
Dat weet ik zei hij nu zachtjes, maar ik wil haar helpen en dat laat ze niet toe.
Ja hallo , riep Georg nu, ze vertrouwd jou niet meer en als ik haar was zou ik dat ook niet meer gedaan hebben.
Bill keek hem aan en zei: Dat weet ik en ik vind het vreselijk.
Ze wilt zelfs niet meer met me praten, ik word er gek van.. zegt Bill nu snikkend.
Maar als je van haar houd, en je wilt haar houden als je meisje, begint Tom nu, Why in the hell zit je dan achter de mijn aan????
Bill werd rood en gaf geen antwoord.
Tom werd nu pissig en eiste een antwoord, maar Bill gaf hem die niet.
Bill begon Georg nu, Ik denk dat het voor jou nu even verstandig gaat zijn als jij even naar je ouders toegaat voor een tijdje.
Zo kan Laneice tot rust komen, en jij Raven uit je hoofd zetten.
Bill knikte en zei dat hij gelijk had en ging gelijk zijn koffers pakken.
Toen hij dat gedaan had liep hij naar beneden waar iedereen inmiddels weer zat.
Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn achterlijke gedrag voor de afgelopen paar weken, ik ga nu tijdelijk even bij mijn ouders zitten zodat we allemaal tot rust
kunnen komen, iets wat Jessie wel nodig heeft nu er een kleintje onderweg is.
Raven, Het spijt me vreselijk dat ik je geprobeerd heb om je te ... nou uhm je weet wel..
En dat ik jou daarbij gekrenkt heb Laneice dat spijt me nog het meeste van alles.
Laneice keek hem aan zonder enig emotie en Raven moest haar een zet geven zodat ze antwoord zou geven.
Ik heb je nog lang niet vergeven kwam er alleen maar uit en ze stond op en liep de trap op..
Bill keek haar verdrietig na maar wist dat hij fout zat en dat ze gelijk had dat ze hem niet meer vertrouwde.
Hij liep naar de deur samen met Tom en nam van hem afscheid bij de auto.
Toen Tom weer naar binnen liep kwam Raven op hem aflopen en kuste hem alsof jaren weg was geweest van haar.
We moeten voor Laneice ook hulp zoeken Tom zei Raven zachtjes.
Ik weet het zei Tom nu ook weer.
Laten we eerst eens met laneice gaan praten en dan zien we van daar wel verder stelde Tom voor.
Raven knikte en zei dat ze haar zou gaan roepen.
Eenmaal boven klopte Raven op de deur van Laneice.
Binnen klonk er snikkend.en zo stapte Raven binnen.
Kunnen wij praten vroeg Raven nu aan laneice.
Laneice knikte alleen maar en gevaarte dat Raven kon gaan zitten.
Wat ze ook deed, Meisje we maken ons vreselijke zorgen om jou en het drinken wat je doet.
Laneice zei dat ze gelijk had en dat ze graag hulp wou.
Dan gaan wij nu hulp voor jou regelen meissie, zei Raven tegen Laneice.
Raven troostte Laneice nog even en stapte toen naar beneden om achter de pc te kijken wat voor een hulp er allemaal was.
Er waren 2 soorten hulp, de hulp waarbij je thuis bleef en dan elke dag naar een psychiater moest.
En de hulp dat je dus opgenomen werd in een instelling, daar verbleef je dan een periode en dan kreeg je intensieve begeleiding enzovoort.
Laneice koos automatisch voor het 2de en ze gingen bellen voor een intake gesprek.
Binnen 2 dagen was alles geregeld en Laneice zat nu voor 2 maanden daar, meer had ze volgend de arts daar niet nodig..
Bill was ook op de hoogte gesteld inmiddels en was bang dat ze zou gaan praten over wat er allemaal in het huis was gebeurd en de ontvoering en dat soort dingen.
Maar Tom had hem verzekerd dat ze dat niet zou doen..
Langzaam keerde de rust nu weer terug in het huis.
Alles ging goed met Jessie en de baby die nu eigenlijk elk moment zou kunnen komen, maar wat Jessie niet wist was dat Georg besloten had om uit het huis weg te gaan en
als een echt gezinnetje te gaan leven.
Dus toen Georg die bom liet vallen waren zowel Jessie als Raven hevig over stuur.
Jessie had hem zelfs een klap voor zijn kop gegeven en Raven was ook niet ver verwijderd om hem een paar timmers te verkopen.
Hoe kom je erop man om zomaar weg te gaan, Je kan ons niet uit elkaar halen riep Jessie helemaal overstuur.
Tom probeerde Raven te kalmeren die ook aardig over de stekker was.
opeens schreeuwde Georg: LUISTER NOU EENS GODVERDOMME!!!
Iedereen viel stil, zelfs Tom keek hem verbaasd aan, het was lang geleden dat hij Georg zo zag..
Nou mag ik nu even verder gaan met vertellen stelletje brul apen??
Nou zeg op dan zei Jessie ongeduldig..
Ik heb dus voor ons een huis gekocht, zodat jij en ik en de kleine een gezinnetje kunnen gaan vormen.
Dat huis wat ik heb gekocht staat......
Ja??? riepen Jessie en Raven te gelijk..
Georg grinnikte om die reactie.
Jessie begon weer te koken en Georg wist dat hij maar snel antwoord moest gaan geven..
nou uhm die staat dus 3 deuren verderop.
Raven's mond viel open en Jessie plofte weer terug op de bank..
Tom schoot in de lach om de gezichten van de meiden..
Wanneer wil je gaan verhuizen dan vroeg Jessie voorzichtig.
Nou ik wil eerst dat je mee komt om het te zien ok?
Zo liepen Jessie en Georg het huis uit.
Jij wist dit zei Raven tegen Tom.
Ja zei hij dat wist ik inderdaad, het huis is zelfs al ingericht.
Je maakt een geintje??
Nee echt niet, zei Tom glimlachend.
Straks zijn we nog maar met zijn tweeën in dit grote huis zei Raven verdrietig..
Oh wil je niet alleen met mij zijn ofzo vroeg Tom een beetje gepikeerd.
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet zei Raven geschrokken van zijn reactie en ze kroop in zijn armen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.