Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » you stole my heart before i could say no. » Deel 6

you stole my heart before i could say no.

23 feb 2009 - 16:54

969

1

242



Deel 6

Deel 6: Ik word langzaam wakker en open rustig mijn ogen. Het eerst dat ik zie is een wit plafond, dat niet het mijne is. Ik word normaal wakker “onder”¯ Tom. Als ik om me heen kijk, zie ik geen enkele poster. Het enige dat ik zie zijn witte muren, lichte meubels en een koffer. Ik beslis in de koffer te kijken en schrik me een ongeluk. In de koffer vind ik massa’s petten en onderbroeken. Dit moet Tom’s hotelkamer zijn, maar waar is Tom dan? Ik herinner mij het feestje van gisteren, maar van het einde weet ik weinig tot niets. Ik heb mijn kleren nog aan, gelukkig. Ik vis mijn handtas van de grond en trek mijn pumps aan. Ik haal mijn gsm van de grond en kijk hoe laat het is. Wat vroeg, waarschijnlijk is er nog niemand wakker. Ik kijk in de spiegel die boven een tafel hangt en zie dat ik er nog ongeveer deftig uitzie. Ik stap de kamer uit en net op hetzelfde moment komt Jelke de kamer naast me buiten. ‘Gelukkige verjaardag zusje. Ik wou je net komen wakker maken.’ Drie zoenen op mijn wang later, herinner ik me dat ik inderdaad jarig ben. ‘Dankje, ik ben gewoon 18! Eindelijk volwassen.’ We lachen en plots grijpt ze mijn arm en trekt me de lift binnen . ‘Komaan, laten we gaan ontbijten , want er valt nog heel wat te beleven vandaag’ De lift gaat naar beneden en Jelke lacht geheimzinnig. Als we beneden aankomen blinddoekt ze me en leidt me naar een plaats. Het is er muisstil, tot ik plots meerdere stemmen hoor roepen ‘3…2…1!’ De blinddoek valt op de grond en glinsters vallen over me heen. 5 maar al te bekende stemmen beginnen te zingen. ‘happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Lauren, happy birthday to you!’ Jelke, Tom, Bill, Georg en Gustav staan breed grijnzend voor me en spontaan vlieg ik ze allemaal om de hals. Van iedereen krijg ik 3kussen en een knuffel. Als Tom me knuffelt, heft hij me plots op en draait een rondje. ‘Gelukkige verjaardag, schoonheid.’ fluistert hij in mijn oor. Blozend ga ik aan tafel zitten met Jelke en Tom elk aan een kant naast me. Achteraan de zaal staat een reuze buffet met een spandok boven ‘gelukkige verjaardag, Lauren!’ en slingers hangen overal in de zaal. ‘Dit is prachtig’ zeg ik verbaasd. ‘wil iemand me nu uitleggen, hoe jullie dit voor elkaar hebben gekregen?’ ‘Wel, ik heb ze gisteren min of meer vertelt dat je vandaag jarig bent..’ vertelt Jelke rustig. ‘En gisteren , voor wij jullie kwamen ophalen, kwam Tom op het idee jou zat te voeren, zodat er een reden was dat jullie konden blijven slapen, zodat wij dit konden regelen voor jou.’ Vult Bill Jelke aan. ‘Maar, als ik in Tom’s bed heb geslapen, waar heeft Tom dan geslapen?’ ‘Wel, ik heb in bad geslapen’ lacht hij, terwijl hij over zijn nek wrijft. Ik staar hem verbaasd aan. Na ongeveer 5minuten te zitten napraten en dromen, gaan we ons ontbijt halen. Er liggen ongelooflijk veel dingen… *** ‘Ga jij je maar even opfrissen, gebruik mijn badkamer maar, daar ligt alles wel dat je nodig hebt.’ lacht Bill en reikt me zijn kamersleutel aan. ‘Dankje’ Ik stap de lift in en dus op nummer 5. Boven aangekomen zoek ik Bill’s kamer en open zachtjes de deur. Ik stap de badkamer binnen en laat het bad vollopen. ‘Binnen een uur moet je terug zijn’ riep Jelke voor ik de lift instapte. Als ik me in bad laat zakken, zie ik het litteken op mijn onderbuik terug. Gedachten flitsen door mijn hoofd, een traan glijdt langs mijn wang naar beneden en valt op mijn borst, bij mijn hart blijft hij hangen. *** ‘Ik ben klaar’ glimlach ik moeilijk als ik terug beneden kom. ‘Net op tijd, de taxi is er.’ We nemen afscheid van de jongens en wisselen gsm nummers uit. ‘We zien jullie gauw terug!’ grijnzen ze. We kruipen in de taxi en zwaaien naar de jongens. 5minuten later ontvang in een sms. ‘Heej, Tom hier, amuseer je vandaag. Ik hoop dat ik je gauw weer zie, je bent leuk. Xx’ Ik grijns en Jelke neemt mijn gsm af. ‘Oeh, love is in the air.’ ‘Haha, dat geloof je toch zelf niet?’ lach ik. Als Jelke naar buiten kijkt, antwoord ik snel. ‘Heej, Tom. Dankje, ik hoop ook dat ik je snel terugzie. Jij bent ook leuk ; ) xx’ De taxi stapt en we stappen uit. Ik geloof mijn ogen niet, we zijn aan het grootste shoppingscenter van België, met alle dure winkels en kleren van alle bekende ontwerpers, ook Amerikaanse! ‘Je denkt toch niet, dat wij hier iets kunnen kopen?’ zeg ik verbaasd. ‘Oh, jawel, mam en pap wouden je een auto kopen, maar ik wist dat je geen auto wou, dus hebben ze het geld dat ze normaal gingen uitgeven aan een auto voor jou, op een aparte rekening gezet en die kaart heb ik hier nu bij me!’ grijnst ze en haalt een kredietkaart uit haar handtas. ‘Oh, god, dit meen je niet? Dit was mijn wens!’ ‘Dat weet ik, daarom heb ik het ook geregeld, zusje! Komaan, we hebben nog maar 5uur!’ We lopen naar binnen en ik zie de mooiste kleedjes, broeken, rokken, topjes, noem maar op! Ik ben zwaar onder de indruk van dit alles. We winkelen tot we erbij neervallen. ‘Ik ben zo blij dat ik dezelfde maat heb als jij!’ lacht Jelke, terwijl we naar buiten stappen, met onze handen vol zakjes. We stappen naar een limousine. ‘Cadeautje van de jongens!’ knipoogt Jelke. We stappen in en moe leg ik me languit op een zetel. ‘Binnen een halfuurtje zijn we aan de volgende verrassing, slaap maar nog wat.’ Ik sluit mijn ogen en val in slaap.


Reacties:


KIKAxSLET
KIKAxSLET zei op 23 feb 2009 - 18:50:
Omg!! Ik wil ook zo'n verjaardag! >,<
Zeker als ik drie kusjes en een knuffel zou krijgen van TH! ^^

Nou meid, je weet wat je te dopen staat!
Verder jij!!