Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 33

Save your kisses for me..!x [TC]

23 feb 2009 - 19:26

528

0

219



Part 33

Part 33

Bill POV


‘wat scheelt er,’, vraagt Tom, wanneer ik al enkele minuten naar de foto staar. ‘heb je wel enig idee wie dat zijn?’, vraag ik hem, hij schudt zijn hoofd. ‘wat doe je dan met die foto?’, ‘ik, weet ik veel, hij is van mijn vader of zo, ik heb hem enkel gevonden.’, ik knik en neem mijn foto, identiek dezelfde. ‘hé hoe kom jij daar nou aan?’, ‘van mijn moeder, die rechtse dat ben ik en die linkse is mijn broer, tweeling broer, hij is of was tien minuten ouder.’, ‘hoe, wat is er met hem gebeurt?’, ik haal mijn schouders op. ‘mijn ouders zijn op mijn 6de gescheiden, pap heeft mijn broer meegenomen met als excuus dat hij ook een deel wou, ik ben echt pissig op hem ook al ken ik hem niet. Hij heeft mijn broer weggenomen, een deel van mij!’, Tom lijkt diep na te denken. ‘er gaat me een lichtje branden Bill..’, zucht hij, ik kijk hem niet-begrijpend aan. ‘ik snap nu waarom mijn vader die foto ook heeft, Bill wij…’, hij lijkt goed na te denken over wat hij wou zeggen; ‘ik ben die linkse..’, fluistert hij dan. ‘wat?! Dus je bedoelt dat? Omg!’, ‘Bill?’, ‘ja?’, ‘wat nu?’, ‘misschien beter eerst vragen voor alle zekerheid, zouden mam en je vader het dan niet weten dat ze..ik bedoel ze hebben elkaar al gezien en zo.’, Tom knikt;’ja dat is wel zo, misschien wisten ze het al van in het begin.’, ‘maar waarom zei jou vader er dan niets van toen ik bij jullie was, hij weet het toch van ons?’, ‘hij heeft me nooit iets vertelt over dat ik een broer heb, dus daarmee dat hij er niets van zei waarschijnlijk.’, ik knik;’gaan we het dan nu vragen?’, Tom knikt en neemt zijn gsm. ‘wat ga je doen?’, ‘het is misschien handiger dat pap hier heen komt niet?’, ik knik, Tom belt zijn vader op. ‘hij is hier binnen tien minuutjes.’, zegt hij nadat hij heeft opgehangen. Ik knik en samen gaan we naar beneden. ‘hé jongens, wat scheelt er?’, vraagt mam als we beneden aan komen. ‘nou, Jög, de vader van Tom dus, komt zo we willen jullie iets vragen.’, mam lijkt zich te verslikken in haar koffie want begint plots hevig te hoesten. ‘mam gaat het?’, en ik wrijf over haar rug;’ja hoor, niets aan de hand.’, zegt ze met betraande ogen, ik lach en ga naast Tom op de bank zitten. Hoe gaat het nu verder gaan tussen ons, ik bedoel, als we echt broers zouden zijn? Zou Tom het dan nog zien zitten? Voor mij zou het niet zoveel uitmaken, ik zeg maar, we wisten het niet enz. en volgens mij staan we ook nergens opgegeven als broers. Het is gewoon het detail dat wij het zelf zouden weten, niet? Tom kijkt me raar aan. ‘hu, wat is er?’, ‘neen niets, je was zo aan het denken?’, ‘Ja, gewoon, wat hierna?’, hij haalt zijn schouders op. ‘hoe..hoe denk jij erover?’, vraag ik hem, bang voor zijn antwoord. Hij haalt zijn schouders op. ‘Goh, Bill, ik weet niet, ik heb er nog niet echt over nagedacht.’, ik knik.





reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.