Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 19

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:33

1297

0

346



Hoofdstuk 19

Gustav stapt uit de auto en de chauffeur pakt zijn koffer.
Gustav betaald de man en loopt naar de deur.
Als hij aanbelt doet een vrolijke Bill open en die schrikt toch wel een beetje.
Gustav wat doe jij nu hier zegt hij snel.
Ik kom kijken bij mijn dochter en ik wil met Raven praten als je het niet erg vind.
Uhm ja je dochter is hier, maar Raven is er niet sorry.
Waarom is ze er niet? vraagt Gustav dan.
Die is weg voor vanavond, een avondje rust heb je soms wel eens nodig als ouder zijnde.
Gustav knikt en loopt mee naar binnen met Bill.
Laneice kijkt ook een beetje geschrokken maar loopt uiteindelijk naar Gustav toe en geeft hem een knuffel.
Ik zal Tammy even halen zegt Bill dan en Gustav gaat zitten en krijgt wat te drinken aangeboden van Laneice.
Bill sms't ondertussen naar Tom:



Ej broer,

Niet schrikken maar Gustav is hier.
Ik weet niet of je het aan Raven wilt laten weten maar hij wilt met haar praten in ieder geval.
Ik heb gezegd dat ze vanavond niet thuis komt dus speel daar zelf dan maar op in.
Zet hem op maatje.

xx Bill.




Tom leest het berichtje snel door en schrikt dan.
Hij zit te bedenken of hij het tegen Raven moet zeggen of dat hij zijn mond moet houden.
Hij weet dat als hij het stil gaat houden en ze er achter komt dat hij het al wist dat dan de pleuris zou uit breken.
Dan neemt hij het besluit en begint te praten.
Raven, Ik heb zojuist een sms van Bill ontvangen.
Oh, is er wat met Tammy aan de hand vraagt Raven snel.
Nee, nee niks met de kleine maar uhm...Gustav is net daar aangekomen. Zegt Tom voorzichtig.
Raven kijkt hem met grote ogen aan en zegt:"Je maakt een grapje zeker?".
Nee meis, Bill sms'te het door net.zegt Tom dan weer.
Godsamme wat een timing heeft die gast toch soms.mompelt Raven dan weer.
Tom grinnikt even en knikt.
Wat wil je doen? vraagt hij dan.
Wil je naar huis of wil je toch nog uit vanavond.
Vanavond ben ik bij jou dus we gaan het gezellig maken.
Gustav wacht maar tot morgen en hij vermaakt zich wel met Tammy.zegt Raven kort.
Tom grijnst en rijd snel verder naar het restaurant waar hij een tafel had gereserveerd.
Raven glimlacht als Tom haar uit de auto helpt als ze er zijn aangekomen.
Ze lopen naar binnen en worden naar hun tafeltje gebracht.
De ober komt aanlopen met een fles Champagne en schenkt voor allebei een glas in.
"Op ons": zegt Raven grijnzend.
Tom proost mee en kan een glimlach niet verbergen.
Weet je het zeker? vraagt hij dan toch nadat ze een slokje hebben genomen.
Wat bedoel je Tom? vraagt Raven weer op haar beurt.
Nou, omdat Gustav hier is, weet je dan nog wel zeker dat je het met mij wilt proberen? zegt Tom dan zachtjes.
Raven begint te glimlachen en zegt dan:"Luister Tom, Gustav heeft er zelf voor gekozen om mij weg te sturen.
Hij zal inderdaad willen praten en dat kan geen kwaad, maar hij kan niet van mij verwachten dat ik mijn leven stil ga zetten in de hoop dat hij me terug neemt..
Dat zou juist heel erg egoïstisch zijn van hem denk je ook niet.
Ik weet dat dit erg snel gaat, misschien zelfs te snel.
Maar ik ken mijzelf ik zou er spijt van krijgen als ik het niet zou proberen.zegt Raven als laatste.
Tom glimlacht en kust haar hand.
We zullen zien hoe het loopt zegt Tom dan.
Ja de tijd zal het leren, zegt Raven lachend.
Na het etentje gingen ze door naar de bioscoop.
Tom zocht de film uit en ze kochten wat te drinken en te snoepen.
Ze namen plaats en de film begon al snel.
Raven genoot van de film, ze was gek op vampieren films en dat had Tom onthouden.
Na 2 uur liepen ze weer naar de auto en gingen ze op weg naar huis.
Daar aangekomen zette Tom de auto in de garage en daarna begeleide hij Raven naar de voordeur.
Hij opende de deur en hij hoorde Gustav praten.
Ravens gezicht betrok en ze liep niet naar de huiskamer maar naar de trap.
Tom keek haar even aan en ze knikte alleen maar.
Tom was altijd verrast dat ze vaak al wist wat hij bedoelde voordat hij het had uitgesproken, het was soms dat ze net als Bill een band hadden.
Hij liep naar binnen, en Gustav zag hem als eerste en stond op in de verwachting dat Raven achter Tom liep.
Hallo Gustav, zei Tom alleen maar.
Waar is Raven vraagt Gustav dan maar.
Zij is naar bed gegaan ze was moe.beantwoord Tom zijn vraag.
Ik moet met haar praten zegt Gustav, waar is haar kamer?
Je gaat haar nu niet storen zegt Tom serieus.
Morgen kan je met haar praten.zegt Tom kil.
Zo dus je hebt haar leven weer overgenomen Tom? vraagt Gustav koud.
Nee hoor, ze bepaald zelf wat ze doet, ik ben niet meer van plan om haar te dwingen van mij te houden.
Ze houd helemaal niet van jou dus ik snap niet echt wat je aan het doen bent zegt Gustav weer.
Dat zal de tijd leren zegt Tom met een grijns en hij draait zich om en wenst iedereen een goede nacht.
Bij Raven staat de deur nog open en hij klopt op de deur.
Raven komt uit de badkamer met een tandenborstel in haar mond en ze grijnst.
Met haar hand maakt ze het gebaar dat hij binnen mag komen en dat hij de deur moet sluiten.
Raven loopt de badkamer weer in als Tom bij Tammy gaat kijken.
Die ligt heerlijk te slapen en hij legt het lakentje goed over haar heen.
Raven kijkt toe hoe Tom dat doet en grijnst.
Blijft Gustav hier vannacht vraagt ze dan zachtjes.
Ja ik denk het wel, hij is onze beste vriend al niet zo zeer meer van mij maar van Bill enzo.
Dus dan stuur je hem niet weg he.zegt Tom.
Nee daar doelde ik eigenlijk ook op.zegt Raven weer.
Hij wou gelijk met je komen praten en ik heb gezegd dat hij tot morgen moet wachten daarmee dat je moe was en ging slapen.
Dank je wel Tom, en ze neemt hem bij de hand en trekt hem mee haar kamer in.
Tom gaat de badkamer snel in en trekt zijn kleding uit en poetst dan zijn tanden.
Raven ligt al in bed als hij klaar is en hij kruipt erbij.
Slaap lekker zegt hij als Raven op zijn borst komt liggen en ze fluistert hetzelfde terug en drukt een kusje op zijn buik.
Langzaam valt Raven in slaap en Tom volgt al snel.

Gustav is ook naar zijn kamer gegaan en is aan het denken hoe hij de volgende dag het beste met Raven kan gaan praten.
Hij weet dat hij in ieder geval zijn excuses aan moet bieden, en ze zou het hem nog moeilijk maken ook dat wist hij ook allang.
Hij baalde dat hij zo had gereageerd op haar vooral omdat hij er nu rekening mee moest houden dat het wel eens helemaal over kon zijn tussen hun.
Hij gunde haar het geluk wel hoor, maar hij betwijfelde of Tom wel degene was die het haar kon bieden.
En daarnaast had hij liever niet dat Tom zijn dochter zou opvoeden dus hij zou er alles aan doen om het goed te laten komen.
Hij ontkleedde zich en ging ook zijn tanden poetsen.
Toen zijn hoofd het kussen raakte was hij al in slaap gevallen.
Bill en laneice waren over de baby aan het praten en dat ze de volgende dag direct weer contact op moesten nemen met de gynaecoloog, ook vanwege haar medicijnen enzo.
Ik ben benieuwd wat het is zegt Bill dan grijnzend.
Wie weet is het wel een jongen zegt laneice blij.
Ja dat zou ook leuk zijn, maar ik ben het meest benieuwd hoe de meiden zullen reageren zegt Bill dan lachend.
Dat blijft altijd weer een verassing, ze reageerde op Tammy wel heel leuk, maar die zal ooit weer weg gaan.
Ja klopt zegt Bill dan.
Ach we zien het wel zegt Bill lachend.
Ze kruipen onder de dekens en vallen ook al snel weer in slaap..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.