Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 34

Save your kisses for me..!x [TC]

23 feb 2009 - 19:26

755

1

230



Part 34

Part 34

Tom POV

Mijn benen beven helemaal, gewoon, door het wachten op mijn vader. En wat als het echt zo is, dat Bill mijn broer is? Dan kunnen we toch niet verder met onze relatie, dan doen we aan incest, dat is verboden. En ik heb niet echt veel zin op de bak in te vliegen, en Bill volgens mij ook niet. Ik zou wel verder willen gaan met onze relatie, maar ik denk dat Simone het tegen gaat houden. En wat verslikte ze zich net toen we zeiden dat we iets moesten vragen? Ik snap het allemaal niet meer, echt niet! Dan wordt er op de deur geklopt en Bill vliegt er zowat heen, had die ook effe lekker last van spanning. Hij komt weer terug met mijn vader achter hem aan. Ik spring op en ga naar hem toe. ‘Tom wat is er nou aan de hand?’, sist hij me toe. ‘niets, wij, ik en Bill, moeten iets vragen aan jou en Simone.’, hij knikt en gaat samen met mij en Bill naar de keuken waar Simone de krant leest of zo. we zetten ons alle vier aan de tafel. Bill zit over mij, hij kijkt me hulpeloos aan. Alsof ik moet beginnen! Ik zucht en kijk naar mijn handen die gevouwen op de tafel liggen. ‘jongens wat is er nu?’, vraagt Simone die haar krant gevouwen op tafel legt. Bill zucht en neemt zijn foto. ‘nou, dit is er.’, ‘hoe? Ik begrijp het niet..’, zegt mijn vader verward. Ik neem ook mijn foto en leg die ernaast. ‘wat? Maar..’, Simone wordt lijkbleek en kijkt ons verward aan. ‘omg!’, gilt ze dan uit. ‘pap? Waarom..’, en ik kijk hem niets begrijpend aan. ‘wat waarom?’, ‘waarom heb je het me godverdomme niet gezegd!’, ‘omdat..’, ‘ik heb toch wel het recht te weten dat ik nog een fucking broer heb rondlopen zeker?!’, ‘Hé!’, protesteert Bill. ‘Oké sorry, laat die fucking maar weg.’, zeg ik dan;’maar pap, je hebt tegen me gelogen! Je zei dat ik enigskind was terwijl ik een broer heb, een tweelingbroer nog wel! Ben je wel goed bij je hoofd?!’, ‘Tom doe rustig.’, probeert Simone. Ik schud mijn hoofd;’ik doe niet rustig! Wat nu hé? wat nu met Bill en mij, wat moeten wij nu doen?!’, pap zucht. Simone volgt zijn voorbeeld en kijkt verslagen naar de tafel. ‘ja doe maar alsof het jullie spijt, nog geen greintje respect hebben jullie voor ons!’, Bill kijkt me bedroeft aan. ‘wat?!’, roep ik hem toe. ‘Tom doe gewoon normaal! Kunnen zij eraan doen dat wij broers zijn? Neen! Kunnen zij eraan doen dat wij fucking verliefd zijn? Neen!’, meteen kijkt Simone op. ‘Wat?’, gilt ze uit. Fuck, ze wist het nog niet, ze dacht dat we enkel vrienden waren. ‘Sorry mam, echt waar.’, zegt Bill en kijkt naar de tafel. ‘Jög en Tom Kaulitz! Mijn huis uit nu!’, gilt ze dan. ‘best!’, zeg ik en ga naar de deur waar ik mijn schoenen en zo aan doe, pap komt me achterna en samen gaan we naar huis. ‘Tom sorry..’, ‘ik praat niet meer tegen jou!’, kwaad ga ik naar binnen, trap mijn schoenen uit, gooi mijn jas ergens neer en ga dan naar mijn kamer. Fucking kut ouders, fucking kut liefde, fucking kut leven! Ik laat me met een plof op mijn bed vallen en meteen rollen de tranen naar beneden, banen zich een weg langs mijn wangen om vervolgens opgeslorpt te worden door het dekbedovertrek. Er wordt op mijn deur geklopt maar ik reageer niet. ‘Tom doe nou open!’, ‘de deur is open!’, roep ik. Dan komt pap binnen, hij zet zich op mijn bedrand en zucht. ‘Tom, echt, het spijt me, ik wist ook niet dat Simone zo zou reageren, ik dacht dat ze er wel vrede mee zou hebben, voor mij zou het niets hebben uitgemaakt dat jij en Bill door gaan met jullie relatie, echt niet, maar je moet er aan denken dat Simone ook rechten heeft…’, ik zucht, pap heeft gelijk. ‘maar ze kan ons toch niet zomaar uit elkaar houden?’, vraag ik tussen mijn snikken door. ‘Tom, ik ken haar, ze gaat er nu alles aan doen om jullie uit elkaar te houden, Bill gaat nu hoogstwaarschijnlijk naar een andere school, ze gaat ook verhuizen denk ik dan, en Bill wordt opgesloten, nou als ze nog is zoals vroeger dan.’, zegt pap en kijkt voor zich uit. Ik knik, ‘ik wil Bill niet kwijt pap!’, ‘weet ik jongen, weet ik.’ En hij slaat zijn armen om mijn schouders heen.



reacties?


Reacties:


Hugbear
Hugbear zei op 11 maart 2010 - 18:03:
spannend!!

dit verhaal is echt verslavend....