Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 30

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:51

1521

0

278



Hoofdstuk 30

Die avond in het hotel was Gustav nog even bij Georg en Jess op de kamer en ze bespraken de dag nog een beetje na.
Wat ga je morgen doen met Raven en Tammy, vraagt Jess.
Wij gaan morgen picknicken zegt Gustav grijnzend.
Niet vertellen aan Tom waar je gaat picknicken ik zie hem er namelijk toe in staat om jullie te volgen en in de gaten te gaan houden.
Ja dat weet ik maar misschien is het wel beter dat hij dat gaat doen want des de bozer ik hem ga krijgen, des de sneller hij in zijn oude patroon gaat vallen en dan zal Raven zien dat hij helemaal niet verandert is.
Oh Gustav jij bent slimmer dan ik had gedacht zegt Jess dan met grote ogen.
Ja hij mag dan wel de stille onder ons zijn, maar dom is hij zeker niet. Zegt Georg dan lachend.
Maar dat heb ik toch goed of niet? Vraagt Gustav.
Hoever wil je het laten komen? vraagt Jess dan.
Nou ja in ieder geval om hem stinkend jaloers te krijgen en dan hoop ik dat hij zijn ware aard weer gaat tonen.
Ja ik denk dat je het zo het beste kan oplossen zegt Jess dan en Georg knikt even..
Ik ga slapen en dan zie ik jullie morgen aan het ontbijt zegt Gustav met een grijns.
Ja man slaap lekker zegt Jess en hij verlaat de kamer.
Jess gaat nog even onder de douche en Georg gaat nog een bij Adam kijken.
Die ligt ver in coma en hij legt het laken goed over hem heen en wacht tot Jess klaar is met douchen.
Jess komt in alleen een shirt en onderbroek de kamer in en moppert dat het zo warm is.
Georg grinnikt even en kruipt in alleen zijn boxer onder het laken.
Je kan ook gewoon je kleding uittrekken zegt hij dan met een ondeugende grijns.
Ja dat kan, maar dan weet ik zeker dat ik het eerste uur niet zal slapen..zegt Jess dan.
Georg grijnst en vraagt of dat belangrijk is dan.
Jess grijnst nu weer en trekt dan het shirt en slip uit om daarna in bed te stappen.
Georg trekt haar tegen zich aan en kust haar zachtjes.
Langzaam streelt hij door haar haren en fluistert hoeveel hij wel niet van haar houd.
Jess bloost even en kust hem dan weer terug en fluistert dat hij de enige voor haar is.
Georgs mondhoeken krullen omhoog en kust haar weer teder.
Jessie word nu op hem getrokken en hij begeleid zichzelf zo naar binnen.
Jessie neemt de regie over en beweegt haar heupen.
Georg kust haar nog steeds en kreunt af en toe haar naam.
Dan gaat ze recht op zitten en kan hem zo dieper laten komen wat weer voor een lekker gevoel zorgt waardoor Jess wat harder begint te kreunen.
Het zweet parelt van Georgs voorhoofd af en hij neemt haar heupen vast zodat hij wat meer kracht kan zetten.
Ga door, smeekt Jess nu luid en Georg gaat nog wat sneller.
Jess voelt de spanning opbouwen in haar onderbuik en haar spieren spanen zich aan.
Georg en Jess komen beide op het zelfde moment en Jess laat zich hijgend op Georg neer vallen.
Hij streelt haar rug ondertussen en fluistert nog wat lieve woordjes in haar oor.
Jess verdwijnt nog even naar de badkamer en frist zich nog een beetje op en daarna kruipt ze naast de al slapende Georg in bed.


De volgende dag treffen ze elkaar weer bij het ontbijt en Adam vraagt wat ze gaan doen vandaag.
Nou wij gaan weer naar Laneice en Bill zegt Jess dan.
YES we gaan weer naar Tammy roept de kleine man dan.
Nou uhm Tammy en Raven gaan beide met Gustav mee om wat anders te doen vandaag.zegt Georg voorzichtig.
Adam kijkt naar Gustav en vraagt waarom hij dat gaat doen.
Nou omdat ik Tammy al een poosje niet gezien heb dus ik wil wat tijd met haar doorbrengen zegt hij dan tegen de jongen.
Adam knikt even maar vind het stiekem wel jammer dat Tammy er straks niet is.
Na het ontbijt stappen ze in de auto en rijden naar het huis van hun vrienden.
Raven is nog boven met Tom en Tammy dus Gustav drinkt even een kop koffie mee.
Er staat een grote mand klaar voor de picknick en die zal helemaal vol zitten zoals hij wel weet van Raven.
Tom zit te kijken naar Raven hoe Tammy aan het aankleden is en baalt dat hij niet mee kan vandaag.
Moet je nu echt gaan vraagt hij dan met een pruil lip.
Tom ga nu niet zo beginnen, Tammy is zijn dochter en hij wilt tijd met haar doorbrengen dat is toch normaal.zegt Raven.
Als er geen antwoord komt kijkt Raven achterom en ziet ze een ietwat boze Tom staan.
Doe niet zo raar zegt ze dan, Ik ga niet Tammy bij hem weghouden omdat ik nu met jou samen ben hoor.
Dat had ik andersom ook niet gedaan zegt ze tegen hem.
Ja nou Tammy had gewoon mijn dochter moeten zijn, ja ik had je beter moeten behandelen maar ik kan er niks aan doen dat dit me niks bevalt.
Wees trouwens blij dat ik zo eerlijk ben om het tegen je te zeggen.
Je geeft Tammy zo maar aan hem mee en jij blijft hier bij mij, ik weet wel wat anders te doen dan zo'n stomme picknick zegt Tom dan terwijl hij zijn wenkbrauwen op en neer beweegt.
Raven neemt Tammy op en zegt:"Nee Tom ik ga met Tammy mee en jij weet donders goed waarom ik dat doe".
Hij heeft echt wel geleerd van de vorige keer hoor zegt Tom al wat harder.
Tammy schrikt even van zijn stem en Raven kijkt Tom hoofdschuddend aan.
Stop hiermee Tom, dit is namelijk niet leuk voor Tammy of voor mij.
Ik wil Tammy een leuke dag bezorgen met haar vader en me niet zorgen hoeven te maken over dat jij weer heel wat in die kop van je haalt.
Tom loopt langzaam op haar af, ze kan zien dat hij boos is maar ze laat zich niet kennen.
Dan drukt hij een kus op het wangetje van Tammy en daarna een op die van Raven.
Veel plezier vandaag Raven zegt hij tegen haar en dan loopt hij de kamer uit en gaat naar zijn eigen kamer waar hij de deur hard dicht laat vallen.
Raven rolt met haar ogen en kijkt dan naar Tammy die met een frons naar de deur staart.
Zullen we naar papa gaan zegt Raven met een gek stemmetje waardoor Tammy weer begint te lachen en ze verlaten nu zelf ook de kamer.
Eenmaal beneden ziet Tammy Gustav al zitten en maakt grijphandjes naar hem.
Hij neemt haar over van Raven en kust haar op het wangetje.
Raven loopt naar de keuken om even de verzorgingstas erbij te zetten.
Dan loopt ze naar buiten om de autostoel uit Toms auto te halen en die in die van Laneice te zetten.
Wat was er boven nu aan de hand hoorde ze toen achter zich.
Het waren Jess en Laneice.
Oh Tom is het er niet mee eens dat ik met Gustav en Tammy wat ga doen.
Terwijl hij weet waarom ik mee ga.zegt Raven.
Laneice kijkt Raven nu bezorgt aan, die weet ook wel dat hij de rest van de dag niet te genieten zal zijn en aangezien Laneice niet van ruzies houd vraagt ze aan Raven of het niet beter is dat ze toch thuisblijft en Gustav
met Tammy zelf gaat laten picknicken.
Raven draait zich even naar Laneice en kijkt haar vreemd aan.
Ok wat is er aan de hand dat je zo angstig overkomt vraagt Raven aan haar.
N..n..n...niks hoor zegt Laneice terwijl ze haar hand op haar buik legt.
Ik geloof je niet zegt Raven dan.
Spill it zegt Raven nogmaals.
Jess kijkt Laneice nu ook raar aan.
Ok, toen we thuis kwamen van uit Duitsland is die Lana erachter gekomen dat Tom nog helemaal niet over jou heen was.
Dat was ook de reden waarom die 2 uit elkaar zijn gegaan.
Tom heeft haar niet eens tegengehouden, hij hield zelfs grijnzend de deur open voor haar.
Raven knikte even zodat Laneice wist dat ze verder kon gaan.
Ik heb die avond een nogal grote ruzie met hem gehad over jou.
Hij zou jou wel terug krijgen had hij gezegd, en ik ben daar tegen in gegaan en hij heeft mij toen geslagen.
Bill is er tussen gekomen en heeft een maand lang niet tegen Tom gepraat.
Maar hij wou hem niet uit het huis zetten, wat als het aan mij had gelegen wel was gebeurd.
Ik ben dus nu een beetje bang dat des de meer jij met Gustav weg gaat hij weer in zijn oude patroon gaat vallen.
Ach wel nee zegt Raven dan.
Hij heeft mij beloofd dat de oude Tom niet meer bestaat, hij heeft geleerd zei hij nog.zegt Raven voorzichtig.
Lieverd ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik me voor Jan lul zorgen maak zegt laneice dan..
Jess bijt op haar lip dat ze juist erop hoopt dat hij terug valt in zijn oude ritme.
Raven geeft Laneice een knuffel en een kus, je zult zien dat hij niet terug zal vallen.zegt ze tegen haar.
Laneice knikt en Raven zet nu het stoeltje vast in de auto van Laneice.
Bill komt al aanlopen met de picknickmand en de verzorgingstas.
Waar is Gustav dan vraagt Raven.
Die word opgehouden door een nogal jaloerse Adam.
Oh, Ik zal dat wel even oplossen zegt Jessie grinnikend.
Raven schud lachend het hoofd en controleert het stoeltje nog even.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.