Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 43

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:59

1467

0

292



Hoofdstuk 43

Raven glimlachte en er stapte op dat moment een verpleegster binnen die zei dat ze weer moesten gaan omdat Raven moest rusten.
Jess en Georg zeiden snel gedag en Adam knuffelde nog met haar.
Daarna gaf Bill haar nog een kus op haar voorhoofd en zei dat hij die avond nog wel even terug zou komen.
Gustav zette Tammy op het bed en die kroop tegen haar moeder aan.
Geef mama maar een kusje zei Gustav zachtjes, we moeten naar huis meisje.
Neeeee! roept Tammy dan.
Bij mama blijven, mokt ze huilend.
Nee lieverd, we komen vanavond wel weer terug zegt Gustav tegen haar.
Nee! roept Tammy weer.
Liefje zegt Raven dan, als je nu met papa mee gaat gaan jullie een ijsje eten samen in het restaurant beneden.
Tammy kijkt naar Gustav en die knikt.
Dan zucht Tammy overdreven en geeft ze haar moeder een kus en een knuffel.
Gustav geeft Raven ook een kus en een knuffel, Tot vanavond lieverd fluistert hij tegen haar..
Tot vanavond droppie fluistert Raven terug en drukt dan haar lippen nog even op zijn lippen.
Papa IJS!!!!!!!! brult Tammy dan, als het haar te lang duurt.
Raven grinnikt tegen de lippen van Gustav en die schiet daar weer om in de lach.
Nou je hoort het zegt hij we zien je later weer.
Dat is goed zegt Raven grijnzend en ze zwaait naar Tammy.
Nadat iedereen weg was, zakte Raven onderuit en viel ze al snel in slaap.
De verpleegster zette de lunch op het tafeltje en liet haar slapen.
Haar medicatie legde ze ernaast neer en ze verliet de kamer glimlachend.
Laneice werd mee naar huis genomen door Bill die nog steeds helemaal in de wolken was over de geboorte van zijn zoon.
Thuis aangekomen moest Laneice gelijk gaan zitten van Simone en nam ze de zorg van de dochters een beetje over.
Bill was zijn zoon een rondleiding aan het geven door het huis heen en miste op dit soort momenten zijn broer.
Hij hielt even stil bij de kamer van Tom en opende uiteindelijk toch de deur.
Hier was het allemaal begonnen, het bedenken van het plan om een paar meiden te ontvoeren zodat ze niet meer alleen zouden zijn.
Hij zag Tom nog met zijn piercing spelen over wat hij allemaal niet zou gaan doen met het meisje als ze niet zou luisteren.
Bill kreeg kippenvel op zijn armen en hij besefte maar al te goed dat hij met Laneice echt een hoop geluk heeft gehad.
Toen hij de foto's te zien kreeg van de Meet and Greet in Nederland wist hij al dat hij haar wilde hebben.
Dat gold ook voor Tom en Raven, het was de eerste foto die Tom van de tafel af griste en hij aan David liet zien.
Zorg ervoor dat ze erbij zit, zei hij alleen maar en was toen weg gelopen met de foto in zijn zak.
Bill verliet de kamer met een zucht en bracht de kleine weer naar beneden waar hij een flesje zou krijgen.
Laneice zag dat Bill zich zorgen maakte om iets en zei dat hij Tom moest gaan bellen voor het gesprek.
Bill gaf Tyler aan haar en zei dat hij dat maar eens moest gaan doen.
Hij liep naar het kantoor en nam zijn mobiel erbij.
Op goed geluk belde hij naar het mobiele nummer van Tom in de hoop natuurlijk dat hij die inmiddels niet verandert had.
Na 4 keer overgaan nam Tom eindelijk op..

Tom : Met Tom.
Bill : Je spreekt met Bill.
Tom : Oh, hallo Bill, alles ok met jou?
Bill : Ja alles is goed, Laneice is gisteren bevallen van een zoon.
Tom : Gefeliciteerd Bill, hoe heet hij?
Bill : Hij heet Tyler.
Tom : Das geen verkeerde naam broer.
Bill : Nee, dat is het zeker niet, maar waar ik je ook nog voor belde is het volgende.
Georg, Gustav en ik hebben vandaag een gesprek gehad met Raven, zij is van mening dat we de band niet op moeten geven en dat zij Gustav en de band gescheiden kan houden.
Ik zal eerlijk zijn, We hebben in de eerste instantie getwijfeld of het wel zouden doen maar Gus was degene die zei dat Raven een punt had en dat we met jou moesten gaan praten.
Kan jij deze kant op komen?
Tom : Ik kan jou kant opkomen, ik neem aan dat je gewoon thuis bent?
Bill : Ja, We zijn gewoon thuis dus kom deze kant op en dan zal ik ervoor zorgen dat de andere er ook zullen zijn.
Tom : Ok Bill dat is goed ik zie je over een paar uurtjes.
Bill : Dat is prima Tom, rij wel voorzichtig.
Tom : Tot straks Bill..
Bill : Tot straks Tom..

Bill belde direct ok de andere 2 op en die kwamen ook direct die kant op.
Simone ging met de 2 oudste kinderen naar Jessie toe zodat ze konden gaan spelen met Adam en de jongens gewoon konden gaan praten met elkaar.
Na een kleine 3 uur later ging de bel en ging Bill open doen.
Laneice was naar bed gegaan nadat ze de baby nog eens gevoed had.
Tom stond zenuwachtig voor de deur en werd nog zenuwachtiger toen hij zijn broer zag na al die tijd.
Kom binnen Tom zei Bill toen.
Wil je wat drinken vraagt Bill dan maar omdat Tom nog niks heeft gezegd.
Een cola alsjeblieft, zijn de andere er nog niet vraagt Tom dan zachtjes en Bill zegt dat ze onderweg zijn.
Tom knikt even en neemt dan plaats op de bank.
Hij kijkt de kamer rond en voelt zich niet echt op zijn gemak.
Hij voelt zich een indringer in het huis van zijn broer.
De bel gaat weer en Bill geeft Tom snel zijn glas en gaat dan open doen.
Gustav en Georg komen binnen en gaan ook op de bank zitten en Bill gaat nu voor hun ook wat te drinken pakken.
Georg vraagt aan Tom hoelang hij er nu over gereden heeft en Tom verteld hem dat het bijna 3 uur duurt voor je hier bent en dan nog moet je mazzel hebben dat er geen file of zoiets dergelijks staat.
Georg knikt en Tom vraagt hoe het met Jess en Adam gaat.
Het gaat goed met ze, Jess is nu alweer 6 maanden zwanger van de 2de dus dat is ook spannend.
Tom glimlacht even en zegt dat hij benieuwd is wat dat gaat worden.
Dat weten wij zelf ook nog niet want we willen verrast worden.zegt Georg dan.
Bill geeft de glazen aan Georg en Gustav en neemt dan plaats op de stoel die er staat.
Zo en nu gaan we het over de band hebben en ik neem aan dat Gustav een aantal dingen duidelijk wilt hebben naar Tom toe wat Tammy en Raven betreft.
Gustav knikt even en steekt dan van wal.
Ik ben bereid om verder te gaan met de band onder een aantal voorwaarden zegt hij dan tegen Tom.
Noem ze maar op zegt Tom dan, dan zorg ik ervoor dat ze in mijn contract komen te staan.
Georg en Gustav staren Tom met open mond aan en zijn nog net niet uit het veld geslagen.
Luister ik weet dat ik een totale hufter ben geweest en dat ik het eigenlijk niet eens verdien om nog in deze band te zitten en zelfs maar met jullie te praten.
Maar ik ben jullie dankbaar dat jullie dit toch maar doen, ondanks wat ik jullie heb aangedaan.
Nou dit heb je aan Raven te danken zegt Gustav dan een beetje grover dan de bedoeling was.
Ik wilde echt stoppen met de band zegt Gustav dan weer.
Tom vormt een O met zijn mond en staart dan even naar zijn handen.
Wat zijn je voorwaarden Gustav vraagt hij dan weer aan hem.
Jij blijft vanaf nu en voor altijd uit de buurt van Raven en Tammy.
Als ze mee gaan op tour dan komt er een 2de bus en daar blijf jij vandaan.
Ik wil niet dat je nog in 1 ruimte met ze komt te zitten zegt Gustav hard.
Tom knikt en zegt dat hij daarmee kan leven, maar mag ik je er wel op wijzen dat we soms niet anders kunnen dan met zijn alle in 1 ruimte te zijn.
En dan heb ik het over de concerthallen.zegt Tom dan voorzichtig.
Dat zien we dan wel weer dan laat ik Raven en Tammy desnoods in de bus of hotel zitten.zegt Gustav zelf verzekerd.
Je hebt mijn woord zegt Tom dan opeens.
Ik zal het doorgeven aan David dat hij deze clausule in mijn contract laat zetten en dan teken ik het waar jij bij bent.
Dat is prima zegt Gustav grijnzend.
Dus we gaan aan een nieuw album werken vraagt Georg grijnzend.
Ja, het lijkt er wel op zegt Bill ook grijnzend..
Nou laten we onze meiden even laten weten dat alles is uitgesproken zegt Bill dan en hij rent al naar boven.
Gustav belt naar Raven die met moeite de telefoon op neemt en blij is dat het zo is gelopen.
Jessie krijgt van Georg te horen dat ze met het nieuwe album zullen gaan beginnen zodra alles een beetje rustiger zou zijn rond Laneice en Raven.
Simone was niet zo blij ermee maar liet dat niet echt merken.
Laneice glimlachte naar Bill en zei dat ze blij was dat het opgelost was op een normale manier.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.