Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Kaiya » Hoofdstuk 15: In leven

Kaiya

10 dec 2011 - 20:35

859

1

265



Hoofdstuk 15: In leven

Team 7 doet een schokkende ontdekking over Zabuza. Inari mag team 7 niet en zegt dat ze terug moeten gaan naar waar ze vandaan komen. Blijft team 7 of gaan ze verder en wat is er met Zabuza? (*Note: Ik kwam er laatst acter dat een handlanger van Orochimaru ook Zaku heet. Die uit de Chuuninexam. De broer van Kaiya ziet er dus heel anders uit!)

Naruto, Sasuke, Tazuna en ik komen de kamer binnen waar Kakashi ligt. ‘Hij is weer bij.’ zegt Naruto. We gaan rondom Kakashi staan. ‘Gaat het?’ vraag ik. ‘Het kan beter, maar voorlopig gaat het wel.’ antwoord Kakashi. ‘Maar wat gebeurde er?’ vraagt Naruto. ‘Ik denk dat ik de sharingan over zijn limiet heb geduwd.’ zegt Kakashi. ‘Ik snap nog steeds niet helemaal wat die Jager Ninja doet.’ zegt Naruto. Kakashi legt weer het verhaal uit dat ik al heb geprobeerd uit te leggen aan Naruto. Naruto, Sasuke en ik gaan op de grond zitten. Kakashi komt overeind en lijkt even in gedachten verzonken te zijn. ‘Weet u zeker dat het gaat?’ vraag ik nog een keer. Kakashi schiet uit zijn gedachten. ‘Hm, ja, maar om af te maken wat ik zei: Jager Ninja’s elimineren het lichaam meteen.’ ‘Is dat belangrijk?’ vraag ik. ‘Weten jullie nog wat de Jager Ninja deed met Zabuza zijn lichaam?’ Ik zie de gebeurtenis weer voor me. ‘Ja, maar u zegt dat een Jager Ninja een ninja gelijk dood op de plaats delict, maar waarom nam deze Zabuza mee?’ vraag ik. ‘Dat bedoel ik.’ zegt Kakashi. ‘Er klopt iets niet. Ook de wapens die hij gebruikt om hem neer te krijgen, weet je nog wat dat waren?’ Sasuke knikt. ‘Naalden.’ Kakashi knikt. ‘Precies.’ Ik denk na. Ik weet niet veel van wapens, dus ik kom niet op het antwoord dat we nodig hebben. ‘Wat zitten jullie moeilijk te doen? Jullie hebben hem verslagen.’ zegt Tazuna die de kamer binnenkomt. Kakashi gaat rechtop zitten. ‘Hier is de waarheid. Zabuza is nog in leven.’ Ik zag dat al aankomen, maar Tazuna en Naruto kennelijk niet. Geschrokken en verbaast kijken ze Kakashi aan. ‘Maar we zagen zijn lichaam, geloof het!’ roept Naruto. ‘En u checkte zelf of zijn hart gestopt was.’ ‘Zijn hart stopte inderdaad,’ geeft Kakashi toe. ‘maar dat was tijdelijk om het te laten lijken dat hij dood was.’ Ik voelde toch echt dat zijn hart het nog deed, maar dat ga ik niet zeggen. Straks vinden ze me raar omdat ik een gave heb die mijn broer en ik alleen hebben. ‘Ik denk dat die Jager Ninja samenwerkt met Zabuza.’ zeg ik. ‘Hij probeerde Zabuza niet te doden, maar te redden.’ Kakashi knikt. ‘Inderdaad, Kaiya.’ zegt hij. Tazuna wilt het nog steeds niet geloven. ‘Je stelt je aan.’ zegt hij. Kakashi schud zijn hoofd. ‘We moeten snel weer paraat staan.’ Naruto balt zijn vuist, maar lacht een krampachtig lachje. ‘Maar hoe kunnen we dat doen terwijl u niet eens kunt lopen?’ vraag ik. Kakashi begint te lachen. ‘Ik kan jullie nog steeds trainen.’ ‘Ja, dat kan, maar dan zijn we toch nog niet sterk genoeg om tegen Zabuza te vechten? En u kon hem niet eens zelf verslaan.’ zeg ik. Probeert hij ons dood te krijgen? ‘Ik kon hem wel stoppen vanwege jullie. Jullie zijn gegroeid.’ zegt Kakashi. ‘Vooral jij Naruto.’ Naruto voelt zich gevleid en lacht breed. ‘Dingen gaan beter worden, geloof het.’ zegt Naruto. ‘Ik geloof er niets van!’ horen we een jongentje boos zeggen. Verbaast kijken we naar de deuropening. Een jongetje met zwart haar en een visserhoedje op staat ons boos aan te kijken. ‘Wie ben jij?’ vraagt Naruto. Tazuna lacht. ‘Inari!’ roept hij vrolijk. Inari is ook blij hem te zien en rent op hem af. Dat moet zijn kleinkind zijn. De moeder van Inari kijkt hem boos aan. ‘Dat was onbeleefd, Inari.’ zegt ze. ‘Die ninja’s hebben je opa veilig hier gebracht.’ Inari kijkt zijn moeder niet eens aan. Vol woede kijkt hij ons aan terwijl hij Tazuna stevig vasthoud. ‘Geeft niet, ik was ook erg gemeen tegen ze.’ zegt Tazuna. Inari blijft ons zo aankijken. Ik vraag me af wat hem dwarszit. Er moet een reden zijn voor dit gedrag. Inari laat Tazuna los en gaat voor zijn moeder staan. ‘Zie je dan niet dat deze mensen dood gaan? Gato komt terug en dan vermoord hij ze.’ zegt hij. Ik vermoed dat zijn haat komt door Gato. ‘Wat zij je daar, worm?!’ roept Naruto boos. ‘Luister, weet je wat een super ninja is? Nou, dat ben ik en ik wordt Hokage. Die Gato, Nato, Sato of maakt niet uit is geen partij voor mij, want ik ben de held.’ Soms wens ik dat hij zijn kop kan houden. ‘Er bestaat zoiets niet als een held.’ zegt Inari. ‘Je zit gewoon vol stomme ideeën!’ Naruto wordt boos en knarst op zijn tanden. ‘Wat zei je?!’ roept hij boos en stormt op Inari af. Ik kan hem op tijd tegenhouden voordat hij hem wat aandoet. ‘Naruto, het is maar een kind.’ zeg ik. Inari wilt weglopen, maar blijft in de deuropening staan. ‘Als je wilt blijven leven, zou ik maar terug gaan naar waar jullie vandaan kwamen.’ zegt hij en met die woorden loopt hij weg. ‘Sorry voor dat.’ zegt Tazuna. Naruto is nog steeds pissig op Inari. ‘Laat het gaan.’ probeer ik hem op andere gedachten te krijgen, maar het helpt niet. Naruto komt los en stormt de trap op. Ik wil hem achterna, maar Sasuke houd me tegen. Hij schud zijn hoofd. ’Laat hem maar even.’ zegt hij.


Reacties:


bloodyhell18
bloodyhell18 zei op 10 dec 2011 - 20:53:
Sneeeel verder :3