Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 23.

Konoha

13 dec 2011 - 14:31

2002

4

235



23.

Nina: oeeeh een terug in de tijd jutsu :3 Wat zal er gebeuren :3

'HAHAHAHA!' Hoorde je door heel Konoha.
De berg met de gezichten van de Hokage's was helemaal bekliedert met verf!
'Naruto!' Een groep mannen stond op een hoog dak vlak bij de berg.
'Stop met klieren!'
'Je gaat nu echt te ver!'
'Als we je ooit te pakken krijgen!'
'Houd je mond, idioten!' Riep de jonge man met geel haar, een zwart T-shirt, oranje broek en oranje vest, die aan de berg hing met potten verf in zijn hand. 'Niemand van jullie zou zoiets kunnen doen, maar ik ben geweldig!' Riep hij.
Een man met een staart in zijn haar en een litteken over zijn neus kwam aanlopen en zette zijn rechtervoet op de reling van het dak.
'Yikes! Het is Iruka-Sensei!' De jongen probeerde weg te komen.

Niet veel later zat de jonge herrieschopper voor in het klaslokaal, vastgebonden met touw. Iruka, zijn leraar, keek niet erg blij.
De jongen lette niet echt op, en kreeg dus maar weinig mee van de preek. Maar 1 ding kreeg hij wel mee: De hele klas moest in Iruka veranderen met een Jutsu!

De jongen was aan de beurt. Shit, m'n slechte vak! Dacht hij.
Hij maakte een hand-seal en riep: 'VERANDER'.
Hij veranderde niet in Iruka, maar in een naakt meisje, met allemaal rook om haar heen.
Iruka kreeg een bloedneus.
'Hahahahaha! Je was niet opgewassen tegen mijn Jutsu!' Riep de jongen toen hij weer zichzelf was.
'STOMKOP, WAAG HET NIET OM NOG ZO'N JUTSU IN MIJN KLAS TE DOEN' Schreeuwde Iruka tegen hem, die ondertussen twee zakdoekjes in zijn neus had gedaan om het bloeden te laten stoppen.
Als straf moest de jongen, onder toezicht van Iruka, de gezichten van de vorige Hokage's schoonmaken. Dit moest hij in elkgeval doen, ook als hij die streek niet had uitgehaald.
'Ik laat je niet gaan tot alles schoon is!' Riep Iruka naar hem.
'Ja, alsof er thuis mensen op mij wachten...' Zei de jongen.

Het was even stil.
'Naruto...'
'Wat?'
'Als je klaar bent, zou ik je kunnen trakteren op ramen.' Zei Iruka en keek naar Naruto.
'Nu heb je het over een goede motivatie!' En Naruto werkte 10 keer zo hard als hiervoor.

De volgende dag waren de examens. Als je deze haalde, was je een echte ninja! Naruto, die zó z'n best deed om te slagen, zakte. Mizuki wilde hem nog een kans geven, maar Iruka vond dat geen goed idee.
Na de examens, wilde Mizuki met Naruto praten.
'Je kan je examens nog halen!' Zei Mizuki. 'Het enige wat je moet doen, is een Ninja-rol uit het huis van de Hokage stelen en leren.'
Dus Naruto deed dat.

Natuurlijk werd hij betrapt.
'Wat doe je in mijn huis?' Vroeg de Hokage toen hij Naruto zag staan.
'SEXY NO JUSTU!' Riep Naruto, en de Hokage werd uitgeschakeld, vanwege het naakte meisje.

In het bos zat Naruto de rol te leren. Even later deed hij de rol op zijn rug om het te gaan oefenen.
'Ge-vond-en' Zei Iruka, van woedde sprak hij in delen.
Naruto keek op. 'Ik heb de neusbloedman gevonden!'
'Idioot! Ik heb jou gevonden!'
Naruto lachte.

Waar ben ik? Een meisje lag in het bos. Ze keek om zich heen terwijl ze zichzelf omhoog hees. Ze zag een volwassen man met een staart en een litteken over zijn neus tegen een boom aan zitten. Hij had veel verwondingen.
'Naruto...' Zei de man tegen de jongen die met zijn rug naar hem toe stond. 'Ik wil je wat geven. Doe je ogen dicht.'
De jongen die Naruto heette, draaide zich om en kreeg de man zijn hoofdband.
'Gefeliciteerd, je bent geslaagt!'
Naruto omhelsde hem pijnlijk.

Het meisje liep op hen af.
'Help...' Mompelde ze. Van de uitputting stortte ze neer op de grond, en stond weer op. Haar hoofdband viel van haar hoofd.
De man en jongen wilde naar haar toe komen, maar er werd al ingegrepen door een onbekende ninja, een man met spikey zwart haar en een lap over zijn neus heen. De onbekende ninja pakte haar op, met haar hoofdband. En bracht haar naar een ziekenhuis om haar te onderzoeken.

Ze werd kerngezond verklaard door de dokters, maar moest wel goed slapen. Voor haar nachtrust bleef ze in het ziekenhuis.
De volgende ochtend zat ze op school, ze zou vandaag horen bij wie ze in het team zit, en wie de sensei is.
'... Team 7. Dit team heef een extra lid, vanwege de scores, en vanwege het ongelijke aantal leerlingen.' Zei Iruka. 'In team 7 zitten: Uchiha Sasuke, Hanuro Sakura, Uzumaki Naruto en Uchiha Haru!'
Ik zit bij Sasuke?! Haru draaide zich naar Sasuke toe, die ook naar haar keek. Een spanning heerste tussen de twee.
'Sensei! Het moet een vergissing zijn geweest!' Riep Sakura 'Waarom
zit er geen andere jongen in ons team, iedere jongen behalve die Haru!'
'Er is geen andere optie mogelijk, Sakura'
Iruka ging door met de indeling. Na een tijdje was het pauze , en Haru
bleef in het lokaal. Ze wilde deze pauze even geen contact met iemand.
Sakura kwam weer binnen, de pauze was voorbij.
'Jij weer' mopperde ze.
'Bang dat ik een competitie ben voor je?' Haru voelde zich geïrriteerd.
'Ja nog al ja!'
'Succes ermee, ik ga namelijk ook echt daten met mijn broer!'
'Huh? Broer?' merkte Sakura op.
'Ja, broer, ik ben ook echt verlieft op...' Sasuke kwam binnen '... Hem'
Haru's blik was hatelijker geworden toen Sasuke binnen kwam.
'Laat maar...' zei Haru, liep naar een andere tafel helemaal achteraan
de klas en ging daar tegen de muur zitten.
Elk team had een apart lokaal waar ze met hun nieuwe sensei kennis
konden maken. Maar die van team 7 kwam maar niet. Naruto werd het zat
en klemde een bordenwisser tussen de deur.
'Dat zal hem leren om te laat te komen' zei Naruto.
'Ga een leven zoeken' zei Sakura geïrriteerd.
'Hoe kan een jounin daar nou intrappen' mompelde Sasuke.

Plof!

De bordenwisser viel op iemands hoofd, waarschijnlijk de nieuwe
sensei. Haru had geen idee, ze zat achter de tafels en kon niets zien,
en niemand kon haar zien.
'Zouden er geen vier zijn?' was de eerste opmerking van de sensei.
Haru zwaaide haar hand in de lucht.
'Mijn eerste indruk van jullie is... Ik haat jullie'
'Jullie drie lopen alvast naar buiten.' zei de nieuwe sensei.
'Hai~' ze liepen naar buiten. Haru zat met haar knieën hoog
opgetrokken met haar handen er omheen. Haar kin rustte op haar knieën.
'Waarom zit je hier?' vroeg de sensei. Hij zat ineens gehurkt voor Haru.
...

...

'Okee, geen antwoord' zei hij een beetje geïrriteerd. 'Volg me' hij
liep rustig baar beneden. Met een flits stond Haru beneden.
Ze is snel! Dacht de sensei.

Na een tijdje lopen zaten Naruto, Sakura, Sasuke en Haru op een trapje
op een dak. Haru zat zo ver mogelijk van de groep vandaan. De sensei
zat op de reling.
'Stel je maar voor' zei hij.
'Doe het eerst zelf! Je bent een wildvreemde voor ons' zei Naruto.
'Oh ok. Ik ben Hatake Kakashi, mijn droom voor de toekomst, gaat
jullie niets aan, ik heb veel hobbies. Okee volgende, jij helemaal aan
de rechterkant '
'Ik ne? Ik ben Uzumaki Naruto. Ik hou van ramen, ik hou er nog meer
van als Iruka-sensei me trakteert op ramen. Ik haat de drie minuten
wachten wanneer ik de noodels in het water doe. En mijn droom is om op
een dag Hokage te worden!'
'Okee, volgende!' zei Kakashi.
'Mijn naam is Uchiha Sasuke. Ik haat veel en hou van heel weinig
dingen. Een droom kan ik het niet noemen, het is meer een ambitie, om
een bepaalde man te doden '
'Okee de jonge dame naast Sasuke'
'Ik ben Sakura. Ik hou van.... Iieeeeek' ze keek naar sasuke en begon
te blozen. 'Mijn droom is om te trouwen met..' ze keek weer naar
sasuke en bloosde weer.
'En wat haat je?' Vroeg Kakashi
'Naruto en Haru!' zei ze direct.
'Okee, en de laatste dame' kakashi keek naar Haru.

...

Haru stond op en wilde weglopen, maar Kakashi stond direct voor haar
en wilde haar arm vast pakken, maar voor hij de kans daarvoor kreeg
trok Haru een kunai en hakte naar Kakashi's hand. Ze liep verder.
'Okee morgen is jullie eerste missie. Eet geen ontbijt en kom om half
zeven naar het trainingsveld. ' Hoorde Haru Kakashi zeggen. 'Ik spreek
Haru zo nog wel even. ' antwoorde hij op de vraag van een van de drie.
De drie gingen naar huis. Kakashi rende achter Haru aan.
'Haru wacht!' Riep hij. Toen hij dicht bij was probeerde hij haar
schouder vast te pakken.
Dit merkte Haru en nog voor hij haar aanraakte, had ze haar kunai weer
en zwiepte richting Kakashi's hand.
'Blijf uit mijn buurt' Zei ze met een dodelijke klank in haar stem.
Kakashi hield zijn handen omhoog.
Haru vervolgde haar weg.
'Haru, misschien klinkt het heel raar, maar ik ben je sensei. Je kan
me vertrouwen. Ik zal je geen pijn doen.'
'Hmpf...' Kakashi hoorde dat Haru's stem brak. Haru verdween.
Kakashi pakte zijn Icha Icha Paradise boek erbij en begon op zijn weg
terug te lezen.

Het was al tien uur 's avonds en Kakashi lag op zijn bed Icha Icha te
lezen. Buiten regende en onweerde het hard. Iedereen die nog geen
minuut buiten was, zou helemaal zeiknat van de regen worden.
Er werd op Kakashi's voordeur geklopt.
'Wie zou dat nou kunnen zijn?' vroeg Kakashi aan zich zelf. Terwijl
hij nadacht over wie het zou kunnen zijn, deed hij open. Iruka stond
voor de deur met een paraplu.
'Iruka, kom binnen. ' Kakashi liet Iruka binnen.
'Ik wil het met je over Haru hebben.' zei Iruka.
'Haru? Zij red zich toch gewoon? Ze is zo onafhankelijk als het maar
kan. ' zei Kakashi.
'Ik denk dat ze het niet gaat redden zonder hulp.' zei Iruka.
'Hoezo dat?'
'Heb je haar al een keer goed in haar ogen gekeken?'
'Nee'
'Ze zit vol met angst, alleen maar angst. Pas vond ik haar ook in het
bos.
Ze had allemaal bloed op haar gezicht en kleding.'
'Wat wil je daar mee zeggen?'
'Ze word mishandeld door de familie waar ze nu woont. Kan je haar
morgen ochtend goed bekijken?'
'Ik laat het je weten wat ik vind'
'Ik ga denk maar weer op huisaan' Iruka liep naar de deur en hield
zijn paraplu op.

De volgende ochtend op het trainingsveld. Kakashi komt aan om half
acht, een uur te laat.
'Morgen.' zei Kakashi.
'Je bent laat!' Naruto en Sakura waren duidelijk geïrriteerd.
'Nouja een zwarte kat kwam op mijn weg dus moest ik een omweg nemen'
'Leugen!'
Kakashi zag Haru nergens.
'Waar is Haru?'
Niemand lette op.
Kakashi voelde chakra uit de bosjes komen. Hij liep de bosjes in en
zag een geinprofiseerde tent staan met daarin een meisje met lang
zwart haar. Haru.
Kakashi wilde haar wakker maken door haar wakker te schudden maar voor
hij haar kon aanraken, hield ze een kunai voor zich.
'Blijf uit mijn buurt' Haar stem klonk weer als dodelijk als hij
gister was.
'De missie begint, kom mee' Zei Kakashi terwijl hij Haru goed bekeek. Op haar gezicht had ze blauwe plekken en soms schaafwonden die gebloed hadden. Haar hele lichaam zat vrijwel onder de blauwe plekken en de schaafwonden.
'Wat is er gister gebeurt, Haru?' vroeg Kakashi.
Haru keek hem geschrokken aan.
Shit! Hij merkt het! Ik moet snel een smoes bedenken... Dacht Haru. 'Uuhm... Ik ben gevallen? Verzon Haru terplekken.
Kakashi vond het maar verdacht. Hij wilde haar na de training spreken.
Haru en Kakashi liepen terug naar het trainingsveld.
'Okee, jullie missie is om een van deze 3 belletjes te pakken te krijgen. Wie geen bel te pakken krijgt, heeft geen lunch! Ik zal je dan niet alleen aan een van die palen vast binden, maar ook mijn lunch voor jullie opeten!' Begon Kakashi.
Dus dit is waarom hij ons vertelde om niets te eten vanochtend... Dachten Naruto, Sakura en Sasuke tegelijkertijd.
'Je hebt maar 1 bel nodig, er zijn er maar 3, dus 1 van jullie word in elk geval aan een paal vast gebonden. En de persoon die geen bel te pakken krijgt, word terug gestuurd naar de accedemie. Je mag zelfs je wapens gebruiken. Het gaat je toch niet lukken om me te verwonden, tenzij je me werkelijk wil vermoorden.' Ging Kakashi verder.
'Maar, je bent dan in gevaar!' Jammerde Sakura.
'Hahahaha! Ja! Je kon geeneens een bordenwisser ontwijken! We gaan je doden!' Lachte Naruto.
'In de echte wereld, degene die het hardste roepen hebben geen talent, meneer druktemaker.'
Naruto werd kwaad. Druktemaker? Druktemaker? DRUKTEMAKER?! Hij pakte een kunai, cirkelde hem rond zijn vingers en rende op Kakashi af.
Haru keek op en rende een stuk naar de sensei maar het was al te laat.
Shit, hij gaat dood!

Tak!


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:19:
xd


BornThisWay
BornThisWay zei op 13 dec 2011 - 16:50:
Zo heten die dingen! Relingen Ik was dat vergeten ff aanpassen in verhaal


BornThisWay
BornThisWay zei op 12 dec 2011 - 21:42:
Ik kan Kakashi wel met zwrat haar zien , maar of het hem ook daadwerkelijk was.


bonita105
bonita105 zei op 12 dec 2011 - 18:37:
zijn dit soms flashbacks
snel verder