Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 24.

Konoha

13 dec 2011 - 15:48

1307

3

272



24.

Nina: Oh my gosh! Engels is zo veel makkelijker dan Nederlands =3= Dit is voor ergens onderaan wel handig: http://www.mangafox.com/manga/naruto/v02/c008/8.html Kakashi: yeah ik kom in actie > : D Nina: Kakashi kan af en toe out of character zijn :P

Naruto's hand met de kunai was op zijn eigen nek gericht, en zijn hoofd werd naar voor geduwd.
'Rustig aan, ik heb nog geeneens start gezegt.' Zei Kakashi kalm.
Ik kon hem nog geeneens zien! Dacht Sakura.
Dus dit is een jounin? Dacht Sasuke.
'Dus jullie willen me werkelijk vermoorden voor zo'n belletje' Zei Kakashi. 'Ik denk dat ik jullie wat meer leuk ga vinden.' Hij keek naar Haru, die geschrokken naar Kakashi keek.
'Okee, klaar? START!' Riep Kakashi.

Kakashi stond midden in het trainingsveld, alleen. Allemaal mooi verstopt...
'Kom maar op en vecht met me!' Schreeuwde Naruto, die ineens pal voor Kakashi stond.
Op die na dan... Dacht Kakashi verder.
Kakashi's gezicht begon steeds meer op een " =w= " smiley te lijken.
'Ik zei: vecht met me!' Herhaalde Naruto.
'Je doet raar, Naruto.'
'Het enige rare hier is je haarstyle!' Riep Naruto en rende op Kakashi af met zijn kunai in zijn hand.
Kakashi zuchtte en wilde wat uit zijn wapentasje pakken. Naruto stond gelijk stil.
'Ninja vechtles nummer 1: Taijutsu!' Zei Kakashi. 'Ik zal het je leren.'
Taijutsu doe je niet met wapens! Dacht Haru. Gaat hij toch een wapen gebruiken? Huh?
Kakashi had een Icha Icha Paradise boekje gepakt.
'EEEEH?!' Naruto keek hem aan alsof hij niet goed bij zijn hoofd was.
'Wat is er? Val me dan aan!' Zei Kakashi.
'Maar, hey, HEEY. Waarom heb je een boek?!' Riep Naruto.
'Waarom? Omdat ik wil weten hoe het boek verder gaat.' Zei Kakashi. 'Maak je geen zorgen, het geeft voor jullie geen verschil of ik lees of niet'
Naruto viel Kakashi aan, die zijn aanval gemakkelijk blokte.
Naruto wilde Kakashi een schop voor zijn hoofd verkopen, maar Kakashi hurkte zich, waardoor hij weer Naruto's aanval ontweek.
Naruto wilde hem nu stompen. Nog geen seconde daarna zat Kakashi gehurkt achter Naruto met zijn boek dicht, en zijn handen maakten een handseal.
Gaat hij een jutsu gebruiken? Dat is de tijger-handseal... Dacht Haru.
'Een ninja moet kosten wat het kost niet van achter aangevallen worden.' Zei Kakashi.
Hij gaat Ninjutsu tegen... Hoe heette hij? Ach laatmaar, gebruiken? Dacht Haru.
'NARUTO GA WEG! JE WORD ZO VERMOORD!' Gilde Sakura uit een boom.
'Huh?' Naruto keek naar de boom waar Sakura in zat.
'Te laat' Mompelde Kakashi.
'Konoha's perongeluk gemaakte taijutsu super techniek... 1,000 jaar van pijn!' Riep Kakashi en schoot Naruto af.
'GYAAAAAH!' Naruto gilde het uit van de pijn met zijn handen op zijn kont.
Gatver... Dat is de goorste techniek ooit gemaakt! Dacht Haru.
Dat was geen ninjustu... dat was gewoon een super krachtige kont prik... Dacht Sakura.
'Twee idioten' mompelde Sasuke.
Naruto belande in het water, en Kakashi ging verder met lezen.
Er kwamen ineens 2 shurikens uit het water, die Kakashi met gemak op pakte, en uit liet draaien om zijn vingers.
Naruto kwam uit het water.
'Hey, wat is er mis? Als je voor half 3 geen belletje pakt, dan krijg je geen lunch' Zei Kakashi en keek even op uit zijn boek.
'Dat weet ik!' Zei Naruto lachend.
'Je bent anders wel zwak voor iemand die Hokage wil worden.' Zei Kakashi.
'IK KAN VECHTEN OP EEN LEGE MAAG!' Schreeuwde Naruto. 'IK LETTE ALLEEN EVEN NIET OP HOOR!'
8 Naruto's sprongen uit het water.
'Het maakt niet uit met hoe veel je op me af komt, je kan me toch niet pakken.' Zei Kakashi.
'Heh ' Lachte een Naruto.
'WAT?!' Kakashi werd vanachter besprongen door een Naruto.
'Ninja's moeten nooit van achter aangevallen worden, toch, Kakashi-Sensei!' Zei die Naruto.
Haru geeuwde, ze lette niet meer op het gevecht, ze was moe, en de blauwe plekken en schaafwonden hielpen ook niet echt mee.
Ineens hoorde ze allemaal Naruto's schreeuwen.
'JIJ RUIKT NAAR KAKASHI'S OUDE MANNEN GEUR!'
Bij die zin moest ze even giechelen.
Haruliep naar haar zelf gemaakte tentje toe.
Ze sliep even, tot ze een gil hoorde van Sakura.
'Oeps, misschien ben ik iets te ver gegaan' Hoorde ze Kakashi's stem boven haar.
Hij heeft niets door! Dacht Haru, sprong geluidloos naast Kakashi en griste een belletje weg, en sprong weer weg.
Toen ze wegsprong, merkte Kakashi het wel, want ze sprong recht voor Kakashi en stond tegenover hem in een andere boom en hield een belletje op.
'Ik heb er een, ik ga eten' Zei ze.
Kakashi keek verbaast naar haar. Hij had heel haar aanwezigheid niet gevoeld.
'Eetsmakelijk' Zei hij met een glimlach en verdween.
Pfh hij had beter moeten weten... Dacht Haru en ging weer in haar tentje liggen.

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing! De wekker ging af.

Naruto zat vastgebonden aan een paal, Sakura en Sasuke zaten vermoeid tegen een paal.
'Mijn conclusie is: Jullie hoeven niet terug naar de accedemie!' Zei Kakashi.
'Huh, alles wat ik gedaan had is flauwvallen, is dat goed dan?'
'Jullie zouden geen ninja moeten zijn!'
'Waarom zouden we geen ninja's moeten zijn? Okee we hebben geen bel gepakt... Waar is die weirdo eigenlijk... Die Haru?'
Haru kwam uit de bosjes gelopen en wreef met een hand in haar oog. In die hand had ze haar belletje.
'Goeiemorgeh' Zei ze slaperig en liep naar de waterkant. 'Oh, stoor je niet aan mij, ik ga alleen me gezicht even wakker maken.'
'HOEZO HEB JE HARU EEN BELLETJE GEGEVEN?!' Schreeuwde Sakura. 'JE BENT VERLIEFD OP HAAR, NU BEGRIJP IK HET!'
'Ze pakte hem toen ik niet oplette. Ik heb geen idee hoe het kon gebeuren.' Zei Kakashi care-free. 'Zij word dus mijn enige leerling.'
Sasuke viel Kakashi ineens aan.
Kakashi zat evenlater op hem, en drukte met zijn voet Sasuke's hoofd naar beneden.
Haru merkte dit toen ze net haar gezicht aan het wassen was en keek stoned op. Ze giechelde even en ging weer verder met wassen.
'Begrijpen jullie het hele doel dan niet van deze missie? Snappen jullie niet waarom jullie met zijn vieren zijn?' vroeg Kakashi. 'Alles draait om samenwerken'
'Maar Haru werkte geeneens samen!' Zei Sakura.
'Maar doordat ik jou had uitgeschakeld, waar ze gebruik van maakte, heeft ze wel een belletje gepakt.'
'Sakura! Vermoord Naruto, of Sasuke gaat eraan!' Kakashi hield een kunai bij Sasuke's nek.
'Dit gebeurt er als er als een teamlid gevangen word gehouden. Je hebt allemaal keuzes. Maar ik geef jullie nog 1 kans. Eet eerst jullie lunch, en onthoud: Geef geen enkele rijstkorrel aan Naruto!' Kakashi ging weg.
Sasuke en Sakura zaten te eten.
'Hier...' Zei Sasuke en hield zijn lunch voor Naruto.
'Sasuke dat moet je niet doen, als sensei er achterkomt!' Zei Sakura.
'Ik kan zijn aanwezigheid niet voelen, dus nu zijn we veilig.'
'Naruto, eet mijn lunch!' Zei Sakura ineens.
'Sakura-Chan' Naruto probeerde Sakura's boxje te pakken, maar het lukte hem niet. 'Je zou me moeten voeren, ik kan het zelf niet, omdat ik vastgebonden zit!'
Haru liep naar het groepje toe.
Naruto at een brokje rijst.
'WAT DOEN JULLIE?!' Ineens kwam Kakashi tevoorschijn. 'JULLIE........'
Iedereen was bang.
'...Slagen' Zei Kakashi met een lach.
'Waarom?' Vroeg Haru.
'Deze wie zich niet aan de regels houden, zijn uitschot. Maar deze die hun vrienden verwaarlozen, zijn lager dan dat!' Zei Kakashi. 'Morgen is de echte missie! Jullie kunnen gaan'
Haru maakte Naruto los, en wilde weg lopen, netzoals de anderen dat deden.
'Haru,' Zei Kakashi. 'Volg me.'
Haru werd bang, dit hoorde ze maar vaak genoeg. Als ze niet mee wilde, werd het alleen maar erger, dus liep ze maar met Kakashi mee.

Ze liepen door Konoha. Onderweg liepen ze met z'n allen, een beetje te praten. Naruto natuurlijk over ramen en dat hij zichzelf ging trakteren omdat hij geslaagt was.
Iedereen ging op een gegeven moment een andere kant op. Nu begon Haru zich steeds minder veilig te voelen.
Kakashi liep een huis in, waarschijnlijk zijn eigenhuis, en Haru volgde hem.
Toen Kakashi de deur dicht deed, begon Haru een beetje in paniek te raken, en Kakashi merkte dat.
'Haru,' Begon hij. 'Vertel me...' Kakashi keek Haru in de ogen. 'Wat is er gebeurt?' Kakashi liep naar haar toe, en Haru liep naar achter, tot ze tegen de trap aan botste en op de trap viel. Ze bibberde van de angst.
'Haru... ' Kakashi kwam tegen haar aan staan. 'Wat is er gebeurt?' Hij pakte haar hand en trok haar voorzichtig overeind.
Tranen stonden in Haru's ogen.
Kakashi omhelste haar. 'Sssst, het is goed.'
Haru barste in huilen uit en drukte zichzelf tegen Kakashi aan.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:20:
awww


BornThisWay
BornThisWay zei op 13 dec 2011 - 20:21:
Aww so cute


bonita105
bonita105 zei op 13 dec 2011 - 16:06:
ahwwwwwwwwwwww
arme haru
snel verder