Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 26.

Konoha

14 dec 2011 - 17:25

627

3

168



26.

'Itadakimasu!' Zei Haru en wilde beginnen met eten, terwijl Kakashi nog met haar haar bezig was, nu was hij het aan het borstelen.
'Haaaaaaa.... Eh, Kakashi...' Zei Haru terwijl sliertjes noedels uit haar mond hingen, en uitspuugde.
'Is er iets mis met de ramen?' Vroeg Kakashi verbaast.
'Heb je de ramen wel in warm water gedaan? Het is koud' Zei Haru met een soort van lach op haar gezicht.
'Eeeeeh? Moet je het in warm water doen dan?' Vroeg Kakashi.
'Uhuh' Knikte Haru.
'EEEEEH' Kakashi was verbaast, waardoor Haru moest lachen. 'Zal ik zo wat te eten maken, Kakashi-Sensei?'
'Als je wil, zou dat heel erg fijn zijn' Zei Kakashi met een zweetdruppeltje langs zijn hoofd.
'Ik ga meteen aan de slag!' Zei Haru, sprong op, en liep naar de keuken. Omdat ze de weg niet wist, liep ze het toillet in.
'Oeps, dat is niet de keuken.' Zei ze tegen Kakashi. 'Waar is de keuken?'
'Ik loop wel mee, misschien pik ik er ook nog wel wat van op.'

Binnen een uur had Haru Sarada udon en wat Tempura gemaakt, en had ze min of meer Kakashi's keuken verbouwd.
'Sensei, maak je maar geen zorgen, na het eten ruim ik alles spik en span op.' Zei Haru met een glimlach.
'Je lacht' Lachte Kakashi.
'Dat komt omdat ik niet geslagen ben' zei Haru, nogsteeds lachend.
Ze aten Haru's eten, nouja, Kakashi twijfelde over het eten vanwege zijn masker.
'Kakashi-Sensei, wat is er ? Je eet niet, is het niet goed?' Vroeg Haru droevig.
'Nee, nee, het is gewoon m'n...' Hij wees naar zijn masker.
'Hoezo doe je hem niet af?' Vroeg Haru.
'Ik wil niet dat iemand m'n gezicht ziet, nouja, de rest van m'n gezicht.'
Haru deed haar ogen dicht, met haar handen ervoor. 'Eet maar'
Kakashi at een paar happen, en was meteen verkocht.
'Okee, Haru, ik wil een deal maken.' Zei Kakashi. 'Jij mag m'n gezicht zien, als je vaker voor me kookt!'
'Is goed' Zei Haru en deed haar handen weg.
Ze keek recht in Kakashi's oog.
Wat voor raar gevoel is dit nou? Dit heb ik nog nooit gehad! Haru bloosde .

Na het eten, ruimde Haru alles op, en maakte de keuken spik en span.
Nadat ze klaar was, liep ze naar de voordeur.
'Kakashi-Sensei, bedankt dat ik mocht blijven. Nu ga ik terug naar m'n tent. Morgen is het weer vroeg dag voor de missie.'
'Haru, heb je net niet naar me geluisterd? Ik laat je niet meer in dat bos slapen. Je kan bij mij slapen. Totdat je een eigen stulpje hebt.' Zei Kakashi en liep naar haar toe.
'Maar, je hebt maar plek voor 1 persoon, en dat is jijzelf!' Zei Haru.
'Je mag wel in mijn bed slapen, ik slaap wel op de bank.' Zei Kakashi.
Haru keek in zijn ogen, en kreeg het rare gevoel van tijdens het eten, toen Kakashi zijn masker af deed, en viel op haar knieën van de vermoeidheid.
'Dat is genoeg, je blijft hier, ik laat je niet gaan als je niet eeens meer op je benen kan staan!' Kakashi tilde haar op, liep de trap op en legde haar in zijn bed.
'Kakashi, dit is echt niet nodig, en zo veel lichamelijk contact vind ik niet fijn.' Zei Haru toen Kakashi haar op zijn bed had gelegd.
'Sorry, ik maak je morgen optijd wakker voor de missie. Je hebt je rust goed nodig.' Zei Kakashi.
Haru trok de dekens toch maar over haar heen.
Kakashi deed de gordijnen dicht, en wilde weglopen.
'Kakashi!'
Kakashi draaide zich om.
'Bedankt.' Glimlachte Haru.
Kakashi glimlachte terug, en deed de deur dicht.

'Haru, het is morgen, word wakker.' Kakashi liep naar binnen, en merkte dat Haru al wakker was. Ze had de foto van Kakashi, Obito, Rin en Minato vast.
'Minato lijkt op Naruto.' Zei ze.
'Hoe weet je wie dat is?'
'Staat op de achterkand van het lijstje. '
'Je moet opstaan, we moeten zo naar de Hokage.' Zei Kakashi.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:24:
screw duckbit.......zemeot ermemory teru XD


BornThisWay
BornThisWay zei op 14 dec 2011 - 16:41:
Ik wil ook zijn gezicht zien!!!!!!! *Jaloers op Haru*


bonita105
bonita105 zei op 14 dec 2011 - 15:57:
ahwwwwwww haru is lief
snel verder