Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 27.

Konoha

15 dec 2011 - 17:08

533

4

162



27.

'Zijn jullie op jullie plaatsen?' Vroeg Kakashi via een microfoontje die in verbinding stond met Haru, Naruto, Sasuke en Sakura.
'Ja' Haru was de eerste die reageerde.
'Ik ook!' Sakura en Sasuke antwoorden tegelijkertijd.
Het was even stil
'Ik sta in positie, Kakashi-Sensei!' Zei Naruto na een tijdje.
'Je bent sloom, Naruto.' Zei Kakashi. 'Okee, 3, 2, 1, GA!'
'HAYAAAAAH!' Gilde Naruto, sprong op het doelwit af, en kreeg hem te pakken.
'Dus,' Begon Haru. 'Onze missie was om een weggelopen kat te vangen?' Vroeg Haru.
'Hehehe ja dat klopt' Zei Kakashi.
'Okee, ik snap hem. Over en uit.' Zei Haru.
'Haru....' Zei Naruto. 'Het is geen walkytalky'
'Pff, moet jij nodig zeggen, je kan geeneens een kat vast houden zonder dat hij je aanvalt' Zei Haru en blies haar pony uit haar ogen.
'OJA? HOUD JIJ HEM DAN MAAR EENS VAST ZONDER AANGEVALLEN TE WORDEN!!!!' Gilde Naruto door de microfoon.
'Okee, geef hem maar hier.' Haru liep naar Naruto en nam de kat over, die rustig in Haru's armen bleef liggen.
'EEEEH HOE KAN DAT NOU WEER!?' Vroeg Naruto schreeuwend.
'Misschien omdat ik niet schreeuw?' Zei Haru kalm.
Ze brachten de kat met z'n allen naar de Hokage, waar zijn baasje op hem stond te wachten. Het was een hele dikke opgedirkte vrouw die hem helemaal plat knuffelde.
'Okee, jullie volgende missie is...' Zei de Hokage, maar Haru luisterde niet echt.
'NEE BEDANKT. VOLGENDE GRAAG. BOOOOORING!' Riep Naruto. 'Ik wil een betere missie! Vind een betere voor ons!'
'Idioot! Je bent pas een beginneling! Iedereen begint zo laag!' Riep Iruka tegen Naruto.
'Maar we krijgen steeds het slechtste van het slechtste!'
Tok.
'Stil jij' Zei Kakashi en gaf Naruto een dreun op zijn hoofd.
Haru keek om zich heen.
Lalalalalalalalala Oh wat is het saai.... OOOOH WAT IS HET SAAI! Zong ze in haar hoofd.
'Ja en gister had ik vleesramen als eten...' Zei Naruto tegen Kakashi, die aandachtig naar hem luisterde.
'LUISTEREN!' De Hokage was een beetje geïrriteerd.
'Hehehe het spijt me!' Zei Kakashi, die door zijn haar wreef.
Haru lette weer niet op.
'Okee, jullie krijgen een C-Missie' Zei de Hokage.
'Huh? Wat is er gezegt? Was het belangrijk?' Haru schrok wakker.
'Jullie moeten een bepaalt persoon beschermen op zijn reis naar huis' Ging de Hokage verder.
'Yaaaay! Wie is het? Een rijke man? Een prinses?' Naruto was erg enthousiast.
Weer boeide Haru het helemaal niets, maar ineens rook ze hele sterke alcohol, en kneep haar neus dicht.
'Haru, wat is er mis?' Vroeg Kakashi, die blijkbaar ook niet echt oplette.
'Ugh het stinkt hier naar alcohol' Zei Haru met een rare stem, die Kakashi aan het lachen maakte. De rare stem kwam omdat ze haar neus dicht kneep.
Een man met een fles sterke drankt kwam binnen.
'Wat is dit hier? Jullie zijn allemaal SUPER kleuters, speciaal die in het midden' Zei de man.
'Heheheh wie is de grootste kleuter van ons?' Naruto keek verrast om zich heen, hij hoopte dat de man Sasuke bedoelde.
Van links naar rechts: Sakura, Sasuke, Naruto, Kakashi, Haru.
'EEEEH IK GA JE VERMOORDEN!' Riep Naruto boos en wilde op hem afrennen met een kunai.
Kakashi hield hem bij zijn kraag vast. 'Waarom is het nodig om hem te vermoorden, als we hem juist moeten beschermen? Idioot!'
'Ik ben de bruggenbouwer Tazuna. Ik verwacht geweldige bescherming van jullie op mijn reis naar huis, om de brug af te maken' Zei de man.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:25:
pliess gaverder^^ kun jeem dna een melding geven?



bloodyhell18
bloodyhell18 zei op 15 dec 2011 - 9:47:
Whoops lols ik heb zo mijn vage momenten XD


BornThisWay
BornThisWay zei op 14 dec 2011 - 18:11:
Dat bovenste moet even 27 worden, maar die scene dat ze die kat moeten vangen is geweldig XD Kan niet wachten to jij het in je verhaal doet


bonita105
bonita105 zei op 14 dec 2011 - 17:37:
volgens mij moet dit 27 zijn
snelverder