Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » •A Shadow Out Of Darkness• » ~ 28. 'Kakashi On A Mission' ~

•A Shadow Out Of Darkness•

14 dec 2011 - 22:31

750

1

162



~ 28. 'Kakashi On A Mission' ~

Storyline: A Shadow Out Of Darkness .......................................................................................................................... Part 1: The Story Only I Didn't Know _____________________________________________________________________________

Hij slaat zijn rechterarm om je heen en drukt je tegen zich aan. Met zijn hand wrijft hij zachtjes over jouw schouder. Je kijkt diep in zijn ogen. Als hij precies hetzelfde doet, lijkt het alsof de tijd heel lang stil staat. Er verschijnt een rode blos op jouw gezicht. ‘Wil je me vertellen waar de douche staat, want ik wil me namelijk gaan douchen..’ zeg je terwijl je met jouw vinger zachtjes over zijn buik strijkt. ‘En jouw verwondingen dan?‘ vraagt hij, terwijl hij je best bezorgt aankijkt. Daardoor kijk je hem ook aan. ‘Sasuke, het lukt wel. Ik vind het lief dat je zoveel om me geeft, maar ik kan heus wel douchen. Als het me niet lukt, gil ik wel zo hard als ik kan goed?’ Hij staat op en tilt jou ook op, zodat je in zijn armen ligt. ‘Okay, als je wat nodig hebt hoef je alleen maar mijn naam te gillen hé?’ zegt hij tegen je terwijl hij naar de douche loopt. Als hij je naar de douche gebracht heeft, zet hij jou voorzichtig neer op de grond en loopt de douche uit.
Voorzichtig doe je het T-shirt van Sasuke uit, zodat je jouw verwondingen niet per ongeluk openmaakt. Je kijkt in de spiegel en ziet dat je veel schrammetjes hebt. “Vast van de glasscherven toen ik tegen de glazenkast gegooid werd.”¯ Denk je terwijl je zachtjes tegen de schrammetjes aandrukt. Als je naar jouw buik kijkt, zie je dat de wonden daar bijna perfect dicht zijn. Nu kleedt je jezelf helemaal uit, en stapt met een diepe zucht de douche in. Langzaam draai je de kraan open, zodat al het water uit de douchekop komt.
Na best lang gedoucht te hebben, loop je de douche uit. Je draait de kraan dicht en droogt jezelf af. Je kijkt om je heen aangezien je jouw BH, slipje en kimono niet kan vinden. “Oh nee! Ik heb het niet gepakt en Sasuke vast ook niet! Ik hoop dat hij niet in zijn kamer is..”¯ met deze gedachte doe je een handdoek om je heen, zodat je gewoon door het huis kan lopen. Voorzichtig loop je naar Sasuke’s kamer. Je ziet dat niet alleen Sasuke er niet is, maar jouw kledingstukken ook niet. Met een zucht loop je naar de keuken. Je kijkt alleen met jouw hoofd door de deuropening, om te kijken of Sasuke er is. Je ziet dat hij aan tafel aan het eten is. ‘Sasuke.’ Zeg je met een best lage stem. ‘Pst Sasuke!’
Hij draait zich meteen om, kijkt diep in jouw ogen en vraagt: ‘Waarom ga je niet naast me zitten en eten?’ Op dit moment kleur je helemaal rood. Je snapt waarom Sasuke dat vraagt, aangezien hij niet kan zien dat je alleen in een handdoekje staat. ‘Eh, omdat ik..’ Je slikt eventjes en gaat nu helemaal in de deuropening staan, zodat hij je goed kan zien. ‘Halfnaakt ben, en graag wil weten waar mijn kledingstukken liggen..’ Hij staart je nu met grote ogen aan. ‘Het..Het.. Ligt in de kast.. Wacht ik pak het wel even..’ stottert hij en samen lopen jullie weer naar de kamer van Sasuke.
Hij pakt de kledingstukken uit de kast en geeft het aan jou. ‘Dankje..’ zeg je zachtjes, terwijl je het aanneemt. Als je naar hem kijkt, zie je dat hij naar je staart. Al gauw weet je naar wat hij staart. Je draait je om en loopt naar de badkamer. ‘Pervert..’ mompel je als je vluchtig over je schouder kijkt. Snel loop je de badkamer in en kleed jij je gauw om. Als je helemaal aangekleed bent, loop je naar de keuken en zie je dat Sasuke eten voor je klaar aan het maken is. ‘Ga maar zitten.. Het eten is zo klaar.’
Als je net begint met het eten, wordt er op de deur geklopt. Sasuke doet meteen de deur open. Je ziet dat Kakashi naar binnenloopt. ‘Pap, wat doe jij hier?’ vraag je nogal verbaast. Kakashi kijkt je nogal serieus aan en antwoordt heel rustig ‘Nou, ik moet over een paar minuten naar een nieuwe missie.. Maar, omdat ik die Akira niet vertrouw en je nog verwond bent.. Heb ik aan Sasuke gevraagd of je bij hem mag blijven, totdat ik terugkom van mijn missie.. Vind je dat erg?’ Je kijkt even naar Sasuke en dan naar Kakashi. ‘Ik vind het niet erg..’ fluister je zachtjes. Kakashi heeft zich blijkbaar voorbereid en geeft jou een tas met kledingstukken. Als hij dat afgegeven heeft, loopt hij gelijk weg.


Reacties:


bloodyhell18
bloodyhell18 zei op 15 dec 2011 - 11:06:
Love it :3