Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Just Read it » 1. Ontmoeting

Just Read it

15 dec 2011 - 14:16

1205

0

261



1. Ontmoeting

‘’oh, moet je dit shirtje zien!! Geweldig schattig.’’ Gilde Miranda, en we liepen er ook heen. ‘’aaahhh, die koop ik!! ff mijn maat zoeken. ‘’ zei ik. En zocht tussen de shirtjes. Opeens begint Laura te gillen, en stoot Miranda aan. Bill komt binnenlopen, Miranda wou al naar mij toe gaan, maar Laura hield haar tegen, want er kwam nog iemand achter hem aan, een meisje. ‘’ah, eindelijk mijn maat.’’ Zei ik en wou naar de pashokjes lopen. Ik draaide me om, zag bill en bleef stokstijf staan. ‘’wie.. wie is dat bij hem?...’’ vroeg ik , en begon bijna te huilen, shari pakte me vast. ‘’wacht, laten we het vragen…’’ maar we bleven kijken, en zagen dat ze bill een zoen gaf en dat ze hand in hand verder de winkel in liepen. We keken ze na. Ik begon te tranen, voelde me leeg, koud, en me hart was gebroken.. bill.. en een vriendin? Onmogelijk.. dat zou hij al die fans toch niet aan doen,, om dan ook nog zo’n wijf te nemen?! Ze had een verschrikkelijk te kort shirtje aan, en een heel kort rokje met van die lange hak laarzen. ‘’wat een huppelkut..’’ fluisterde Samantha. Ik knikte. ‘’ik had wel andere smaken van bill verwacht..’’ fluisterde Laura ook, en ik knikte weer. ‘’kan je ook nog wat zeggen?’’ vroeg shari, ze keek bezorgt, want ze wist dat ik nog steeds tot over me oren verliefd op hem was. ‘’ik..man.. voel me zo verschrikkelijk nu..’’ Miranda sloeg een arm om me heen. ‘’ah, dit shirtje is best leuk hé?’’ hoorde we haar zeggen, en ze keek smekend naar bill. Hij zuchtte. ‘’ ja.. hij is best leuk.. maar je had ja geen geld bij je. ‘’ ze dacht na en keek in de rondte. ‘’kan jij het niet even voorschieten?’’ vroeg ze lief, we luisterden nog steeds. Hij haalde z’n schouders op. ‘’ik heb je net al voorgeschoten op die schoenen, ik ben geen lopende bankpas die alles maar kan betalen..’’ shari lachte hard. ‘’whahahaha, een lopende bankpas, hij heeft wel humor.’’ Ik keek haar geïrriteerd aan, en zuchtte. ‘’maar hijs wel hí¡í¡r lopende bankpas.’’ En Laura wenkte dat we weer stil moesten zijn. ‘’maar ik betaal je het toch morgen weer terug, dat weet je, je kan me vertrouwen bill.’’ Bill zuchtte. ‘’daar heb je wel gelijk in, oké ik betaal deze ook wel voor je, maar meer niet hoor.’’ En ze liepen hand in hand naar de kassa. Ik verbleekte. ‘’dat wijf misbruikt hem voor ..voor geld.. man, en hij ziet het niet eens!’’ shari kon het ook niet meer houden, en liep naar ze toe. ‘’shaar!! Kom terug!!!’’ riep ik nog zacht, maar ze schudde haar hoofd. Ze tikte op Bill zijn schouder. ‘’zeg, heb je ogen?’’ bill keek verbaast, z’n vriendin eerder geïrriteerd. ‘’euh, ja hoezo?’’ shari zuchtte even. ‘’gebruik ze dan even 1 moment góéd. Kijk es wat zij allemaal van je vraagt, en kijk dan even naar mijn vriendin, waarvan je het hart gebroken hebt.. ‘’ ik kuchte, en shari draaide haar om. ‘’ja schat wat is der? Doe ik iets fout?’’ ik wenkte dat ze moest komen. ‘’weet je wel wat je doet?’’ zei ik geïrriteerd. ‘’het is BILL hallo… snap je dat ? ‘’ shari lachte. Laura stootte me aan, want Bill keek mij nog steeds aan. Later stootte ze me weer aan, want ze vriendin keek nogal kwaad..
‘’zeg weetje, volgens mij heeft dat wijf een zenuwtrekje bij der gezicht of zo.. ze kijkt alleen maar kwaad…’’ zei Samantha nadenkend. Ik lachte. ‘’nee, ze heeft wat tegen ons..’’ shari keek me ongeduldig aan, maar ik draaide me hoofd naar achter haar. Ze draaide zich om. ‘’is der wat te zien dan kers?’’ bill glimlachte. ‘’heet je kerstin of zo..? dat ze je kers noemt. ‘’ ik verbleekte, maar begon meteen weer rood te worden. ‘’euh, ja .. ik heet kerstin, maar iedereen noemt me altijd gewoon kers. Vinden ze leuker , Haha..’’ bill lachte ook, maar stopte toen hij zag dat z’n.. vriendin.. een beetje weer kwaad begon te kijken. ‘’euh, maar ik ga weer hoor.. misschien zie ik jullie nog wel is. ‘’ zei bill, en gaf ons nog even een hand, we vonden het wel grappig. Shari had een briefje in haar hand gekregen van bill. ‘’kom naar het Grand Side hotel, ik heb echt hulp nodig…Xx bill… ‘’ mompelde shari. Ik keek verbaast.’’wat zit jij nou te mompelen?’’ ze keek me aan, en wees naar het briefje, ik las het.. en keek later de anderen aan..’’ waar zit dat hotel dan ooit?’’ ze haalden hun schouders op, en Laura liep naar de kassa. ‘’weet u waar het Grand Side hotel zit?’’ ze dacht even na. ‘’ja, dan moet je de straat uit, links, en dan de eerste rechts, daar om de hoek is het hotel.’’ Zei de vrouw. ‘’oké, bedankt..’’ antwoordde Laura, en we liepen de winkel uit. ‘’hm.. laten we even naar de MD gaan dan, even wat eten of zo..’’ zei Miranda en we knikten en liepen dus naar de Mac Donald. Iedereen nam wat mee en we liepen naar buiten. ‘’laten we daar gaan zitten. ‘’ en shari wees naar een bankje midden in de straat. Ik ging zitten, en staarde onder het drinken van mijn milkshake naar de winkel aan de overkant. Bill en zijn ‘’vriendin’’ liepen er rond. Ik zag dat bill weer met haar naar de kassa liep. Ik zuchtte. ‘’zeg wat is der? Je bent zo stil.’’ Vroeg Samantha, en ze ging naast me zitten. Ik wees naar de winkel. ‘’ die idioot, hij had tegen der gezegd dat ze niks meer zou krijgen van hem vandaag, en nu staat hij alweer bij de kassa te betalen voor der…’’ Samantha haalde haar schouders en wenkte dat we verder gingen. ‘’ach, die gast is gewoon verliefd op der, kan hij ook niks aandoen. ‘’ en we liepen dus verder. We gingen nog even rustig shoppen, maar waar we ook liepen, we kwamen bill tegen. ‘’laten, we.. nou.. gewoon.. naar.. het..hotel gaan dan kunnen we even rustig nadenken over dat briefje. ‘’ zei ik, en we liepen dus snel de winkel uit want bill en zijn ..echtgenote.. kwamen binnen lopen. We liepen dus zoals de vrouw in de winkel had gezegd en kwamen bij het hotel aan. ‘’euh, graag een kamer voor 5 personen, kan dat?’’ vroeg ik, de man knikte, en typte wat in op de computer. ‘’jullie hebben kamer 365, nou nou, naast die van tokio hotel, gezellig word dat daar. ‘’ zei hij glimlachend, en we knikten en liepen naar boven. ‘’290, 300… 310 ..320… 330… zeg dit gaat lang door..deze gang. ‘’ zei Shari zuchtend. ‘’daar achterin, is het volgens mij.’’ Zei ik, en we liepen naar achterin de gang. ‘’364, kamer van Th, 365, onze kamer. ‘’ zei Miranda. En we liepen de kamer in. Gooiden onze spullen op de bedden, en liepen weer de kamer uit, juist toen we de deur dichtdeden ging de deur naast ons open, en bill kwam er kwaad uit lopen, ik stapte van angst naar achter, want ik stond vlakbij de deur en hij knalde bijna tegen me op. Tom stond in de deur opening. ‘’wat.. wat is der aan de hand?’’ vroeg Laura geschrokken. Tom zuchtte en wenkte dat we binnen konden komen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.