Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Just Read it » 2. probleem

Just Read it

15 dec 2011 - 14:14

1271

0

188



2. probleem

‘’volgens mij, zijn jullie die meiden waar bill het ook over had?’’ vroeg hij, we knikten. ‘’maar, wat heeft hij?’’ Tom zuchtte weer. ‘’het is gewoon die nieuwe vriendin.. zeg maar.. wij vertrouwen haar niet.. dat heb ik hem duidelijk uitgelegd maar…’’ hij kuchte even, wij luisterden nog steeds aandachtig. ‘’maar hij luistert niet… hij heeft ook gedreigd, dat als we over haar door zouden zeiken hij.. uit de band zou stappen..’’ we schrokken ons dood, dat hadden we echt niet verwacht. ‘’maar.. het is BILL de frontman, hij kan toch niet…’’ begon Samantha, maar Tom schudde z’n hoofd. ‘’sorry, maar als hij het echt wil, dan… is het over en uit met tokio hotel..’’ ze begonnen te discussiëren over hoe ze bill zouden kunnen overhalen. Ik deed er niet aan mee, ik zat voor het raam naar buiten te kijken . ‘’zeg kers, jij bent onze bill expert, zeg jij der is wat van.. ‘’ zei Laura, ik zuchtte. ‘’laat hem doen waar die zin in heeft, het is jammer voor die fans van hem, maar dat is dan z’n eigen schuld.. en als hij echt uit de band stapt, weet ik nog wel iemand voor in zijn plaats…’’ Tom schrok. ‘’nee.. als bill echt uit de band stapt stoppen we er mee.. ik zweer je, zonder bill, geen Th, geen Th… geen..’’ ik kwam er ook weer aanlopen . ‘’geen gillende meiden meer die als maar bill roepen.’’ Shari lachte, ‘’je bent daar zelf ook 1tje van…’’ ik knikte. ‘’men leven is geruïneerd…’’ en ging zitten naast de anderen op de bank. ‘’maar.. stel.. Hey.. volgens mij heb ik een idee..’’ zei Tom grijnzend. We luisterden aandachtig, ik niet, ik zat met me hoofd bij die vriendin van bill.. ‘’als we nou gewoon zorgen dat bill haar vergeet en verliefd word op 1 van jullie..?’’ iedereen keek mij aan, ik keek naar beneden, maar ik voelde het, ik keek omhoog. ‘’zeg, is er wat?’’ vroeg ik, iedereen grijnsde. ‘’schat, jou dromen komen uit.. als het gaat lukken.. hoe wil je dat flikken Tom?’’ zei shari, ik wist nog steeds niet waar het over ging. ‘’nou, gewoon, we zorgen, dat we veel met jullie om blijven gaan, dan moet bill ook wel met haar omgaan ja.. ‘’ zei hij, ik werd ongeduldig..’’ zeg!! WAAR GAAT HET OVER?’’ zei ik boos. Iedereen lachte. ‘’we gaan zorgen dat bill verliefd op jou word en dus dat andere wijf vergeet..’’ Tom glimlachte. ‘’ze heet Sophie. ‘’ we knikten. ‘’oké, typische naam voor hí¡í¡r.. ‘’ zei Miranda hatend, ik lachte. ‘’tja.. ‘’ Laura keek de gang op, de deur stond nog open, en zag dat bill er weer aankwam, dit keer met Sophie. ‘’omg, mensen ze komen eraan..’’ zei ze, Tom stond op. ‘’ze kunnen me de pot op, ik heb haast nooit ruzie met bill, sinds zij er is… tja, ze bemoeit zich er ook nog mee dan.. ik vind het echt een kutwijf. ‘’ zei hij, en liet ons de deur uit. ‘’t lijkt me wel beter als jullie nu gaan… ‘’ zei hij, en zwaaide nog even en deed de deur dicht. De anderen liepen alvast naar de kamer terug, ik bleef staan. Bill kwam eraan lopen met z’n Vriendin. Hij zag me, en bleef ook staan. ‘’euh.. hoi..’’ zei hij, hij wou meer zeggen maar Sophie trok hem mee naar binnen. ‘’sorry..’’ kon hij nog uitbrengen voordat de deur dicht ging. Ik ging ook maar naar binnen. ‘’zeg , wat deed je nou nog op de gang? ‘’ vroeg Shari, terwel ze mij ook wat drinken aangaf. Ik haalde me schouders op. ‘’oh, bill kwam eraan, hij probeerde tegen me te praten maar hij werd door Sophie naar binnen getrokken, hij heeft alleen hoi, en sorry kunnen zeggen.’’ Iedereen was stil. ‘’bleef hij staan .. voor jou? Omdat jij er ook nog stond? ‘’ zei Samantha, en gaf een knipoog naar de anderen. ‘’ik weet niet…’’ zei ik nadenkend, en nam wat van me drinken..
‘’wat kun je hier allemaal doen?’’ vroeg ik, toen Laura de kaart van het hotel erbij pakte. ‘’je hebt er elke avond een disco, zwembad, fitnesshal, mini bioscoop, en een restaurant natuurlijk, een loungekamer, en nog wat dingen.’’ Zei Laura, terwel ze de kaart verder bekeek. ‘’hm, laten we even naar het zwembad gaan dan.’’ Zei Miranda, en ze keek de anderen aan, we knikten, en pakten onze zwemspullen. ‘’niks vergeten?’’ vroeg Laura, we knikten en liepen de deur uit, ik deed de deur op slot en liep achter de anderen aan. Maar bleef bij de deur van 364 even staan. ‘’man bill, denk is na voordat je een meisje uitzoekt, ik had wel beter van jou gedacht..’’ hoorde ik Tom, ik riep, niet al te hard, shari en de anderen terug. En wenkte dat ze ook moesten luisteren. ‘’ga jij nu zitten bepalen wat voor vriendinnen ik moet nemen?’’ riep bill. Tom zuchtte. ‘’nee, maar vergelijk haar nou es met die meiden van net, die zijn toch veel beter?’’ bill luisterde weer niet en gooide de deur open, hij zag ons, en z’n blik bleef op mijn tranende ogen hangen. ‘’euh.. weer.. hallo.. zeg, wat gaan jullie doen?’’ zei hij, hij was opeens hartstikke rustig, en z’n blik bleef bij mij. ‘’wij gaan naar het zwembad, jij dan? Ga je naar Sophie?’’ vroeg Samantha. Hij zuchtte. ‘’nee, ik heb der even in haar kamer gelaten.. ‘’ ik droogde me ogen. ‘’je flikt het ons niet hé? Om uit de band te stappen…’’ bill keek me aan, net als of hij me iets wou zeggen maar het niet deed. ‘’tja.. ik.. weet het niet.. ‘’ antwoordde hij. Shari keek hem geïrriteerd aan. ‘’ze hebben wel gelijk over dat.. gevalletje van je.’’ Ik lachte. Bill keek me nog steeds aan, ik raakte er geïrriteerd van. ‘’mag ik met jullie mee naar het zwembad? Heb ik tenminste iets te doen..’’ vroeg hij, en dit keer keek hij eindelijk ergens anders heen. Ik zuchtte, en keek de anderen aan. Ze knikten. ‘’ja, tuurlijk mag je wel mee..’’ zei Laura, en we liepen naar beneden, ik liep langzaam, bill kwam naast me lopen. ‘’zeg, nu kan ik eindelijk is normaal met je praten…’’ ik keek opzij, recht in z’n ogen, keek toen weer andere kant op. ‘’ hoezo, wil je met me praten dan?’’ vroeg ik. Hij zuchtte. ‘’ ik weet dat het overdreven is om uit de band te stappen als ze over haar door gaan zeuren, maar ik houd van der.. ‘’ ik zuchtte, had totaal geen zin in dat gezeik van hem over z’n gevalletje.. ‘’maar weet je dan wel wat je je zelf aan doet? Je hebt der gezegd, dat ze niks meer zou krijgen, later zag ik je in een andere winkel, weer wat voor der kopen.. ik wil niet dat je boos word of zo. Maar ze is gewoon op je geld uit..’’ ik keek hem aan, hij snapte me wel, dat zag ik . ‘’tja.. als jij het zegt… maar ach, laten we het daar nu niet over hebben.’’ Zei bill, en hij wenkte me dat we wat harder moesten lopen. Ik knikte, en liepen snel naar de anderen. ‘’waar hadden jullie het over?’’ vroeg shari, toen ik eindelijk naast der liep. ‘’ach, hij zat weer te zeiken over dat wijf.. toen heb ik hem vertelt dat ze op z’n geld uit is.. hij gaf me gelijk..’’ shari lachte, en we liepen naar de kleedkamer. ‘’maar, waarom moest hij persé mee?’’ zei ik zuchtend.. ze haalde haal schouders op. ‘’weet niet, misschien wil hij ons beter leren kennen?’’ ik keek geïrriteerd. ‘’pff..’’ zei ik kortaf. En we liepen naar het zwembad. ‘’tut tut, eerst douchen!’’ zei de vrouw bij de ingang.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.