Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Just Read it » 3. bio's

Just Read it

15 dec 2011 - 15:40

1367

0

183



3. bio's

We knikten en liepen terug naar de douches. Later toen we gedoucht hadden liepen we naar de ingang terug, dit keer knikte de vrouw en gaf ons een pasje. ‘’dat duurde lang.. ‘’ zei Samantha, en we gingen bij ze in de jacuzzi zitten….
‘’wat gaan jullie vanavond doen?’’ vroeg bill, ik keek de anderen aan. ‘’euh, niks?’’ zei ik, hij glimlachte. ‘’er is vanavond disco, dat stond toch in het boekje dat alle nieuwe in checkers krijgen?’’ ik knikte. ‘’maar.. ik had eigenlijk eerst niet zo’n zin om heen te gaan…’’ shari keek me aan. ‘’als jij niet gaat, ga ik ook niet schat.’’ Ik lachte. ‘’als ik nou met je mee ga? Dat we samen gaan,.. ‘’ vroeg bill overhalend. Ik keek hem boos aan. ‘’zeg, ga mij niet als een doelwit voor je player gedrag nemen!! Je hebt een vriendin hallo!!’’ en ik stapte boos uit de jacuzzi. Shari kwam achter me aan. De anderen bleven zitten, want die hadden mij wel vaker zo meegemaakt en wisten dat ik gewoon even moest afkoelen met shari. Bill keek verbaast en bedroeft. ‘’zeg, ik snap heus wel dat ik een vriendin heb, en ik ben geen player…’’ Laura zuchtte. ‘’je bent al net zo’n moeilijk persoon als ik dacht.. bill, denk logisch na, jij hebt een vriendin, en je vraagt haar of ze vanavond met jou naar de disco gaat.. snap je jezelf wel?’’ zei ze, en ze keek hem doordringend aan. Z’n blik volgde eerst mij en shari, later draaide hij z’n hoofd weer terug naar Laura. ‘’tja, toch heb je gelijk…’’ en ze bleven nog een tijdje zitten. ‘’man, die sukkel spoort ook niet..’’ zei ik, en ik begon te huilen. Tom kwam de hoek om lopen met Georg en gustav. ‘’Hey, leuk jullie weer te zien, ..maar .. wat is der?’’ ik slikte. ‘’ hij heeft me gevraagd om vanavond mee te gaan naar de disco, maar ik ben boos weggelopen, ik wil niet dat hij word aan gezien voor player..’’ Tom zuchtte. ‘’hij probeert steun bij jou te vinden.. ‘’ ik keek hem vragend aan. ‘’hoezo steun.. issie ongesteld?’’ Tom lachte hard. ‘’nee, dat niet.. hij kan Sophie niet aan, ze wil zoveel van hem.. ik zweer je, dit is absoluut geen True Love..’’ ik dacht na. ‘’maar, waarom dan.. ik? Waarom niet iemand anders.. ‘’ hij haalde z’n schouders op. ‘’hij moet toch iemand hebben? Bij ons kan hij niet terecht, z’n eigen schuld..’’ hij glimlachte. ‘’ach, maak jij je nou maar niet druk over hem… komen jullie mee naar de bios?’’ we knikten, en liepen met ze mee. ‘’wat voor films draaien ze daar dan?’’ vroeg shari, en Tom zwaaide naar de man bij de ingang. ‘’ach, de films die ook in de bioscopen in de stad draaien en zo…’’ antwoordde Georg. ‘’ja en vandaag is het Saw3 ..’’ voegde gustav eraan toe, ik rilde.’’ Moeten we ECHT naar de bios dan? Ik heb liever iets knuffelbaars bij me dan…’’ Georg lachte. ‘’nou, heb je.. een knuffelbeer bij je?’’ ik keek hem geïrriteerd aan.’’ Ik bedoelde het serieus, ik kan niet echt, zonder iets te knuffelen of zo, tegen zulke films..’’ Tom glimlachte. ‘’ als je bang bent, knijp maar ff in mijn arm.’’ Ik lachte, en knikte. ‘’maar, ik heb met Sophie afgesproken om nog even naar de film te gaan, dus.. ik zie jullie misschien vanavond nog..’’ zei bill, en hij stapte uit de jacuzzi. Samantha, Miranda en Laura gingen er ook uit en besloten ons te gaan zoeken. ‘’hm. Niks gevonden, laten we ook even naar de bios gaan dan. ‘’ zei Laura, toen ze een half uur hadden gezocht. En ze liepen richting de bios. ‘’kijk, daar heb je hem ook weer.. met z’n 'vriendinnetje'. ‘’ zei Tom, en hij wees naar de ingang, ik keek. ‘’ja.. leuk..’’ en voelde me meteen weer helemaal leeg van binnen, want ik voelde nog steeds wat voor bill. ‘’zeg, voel je maar niet schuldig dat je hem hebt afgewezen voor vanavond, als je wel was gegaan, had dat wijf je gekild, ik zweer je..’’ zei Tom, ik zuchtte, en keek maar niet meer naar bill en Sophie.
‘’Hey, daar heb je dat wijf ook weer.’’ Hoorde ik haar zeggen. Haat kwam..
Ik voelde me kwaad, en balde me vuisten. Shari pakte me vast. ‘’rustig, eerst de film, dan bitchfight.’’ Ik lachte, en knikte. De anderen kwamen er ook opeens aan. ‘’daar zijn jullie dus! We hebben overal naar jullie gezocht!’’ riep Laura, en ging bij ons zitten en begroette Tom Georg en gustav ook even. ‘’trouwens, bill en z’n wijfje zitten hier ook..’’ ik knikte. ‘’ja, ze heeft het laten merken ook.. ‘’ach Hey, daar heb je dat wijf ook weer..’’.. ik heb zo’n gevoel dat ze me niet echt mag..’’ ik zuchtte. Ze lachten. ‘’komt wel..’’ zei Georg. ‘’wij mogen der ook niet, je komt er vroeg of laat wel achter wí¡í¡rom.. en.. waarom hij het zo moeilijk bij der heeft..’’ ik schudde me hoofd. ‘’waarom gaat hij niet gewoon bij der weg dan?’’ hij haalde z’n schouders op. ‘’ik zou het niet weten, hopeloos verliefd op een ..ja.. wat je ook mag noemen.’’ Ik lachte, Tom wenkte dat we stil moesten zijn , want de lampen gingen uit, de film begon. Bill en Sophie zaten achter ons, en we hoorden dat Sophie wat drinken ging halen. Ik keek achterom. ‘’Hey..’’ zei bill, ik glimlachte, en draaide me weer om , want Tom zei wat. ‘’kijk, dit is een vet eng stuk…’’ ik keek hem verbaast aan. ‘’heb je hem al gezien dan? Haha, waarom wou je er dan weer heen?’’ zei ik, hij haalde z’n schouders op en grijnsde. ‘’misschien, om jullie bang te maken? Oehh..ben je al bang? Haha,het spijt me!!’’ ik lachte, en ging weer de film kijken. Paar minuten later tikte iemand op me schouder, ik zuchtte, en draaide me om. ‘’wat moet je!?.. oh sorry jij bent het..’’ ik glimlachte, het was bill. ‘’Hey, je moet het niet verkeerd opvatten van zostraks hoor… ik bedoel.. t was niet bedoeling je boos je maken..’’ ik knikte. ‘’ja, spijt mij ook.. had niet zo moeten reageren..’’ hij glimlachte. ‘’trouwens, wat ga je straks dan doen? De film is pas om 11 uur afgelopen denk ik, en om 12 uur is de disco open..’’ ik haalde me schouders op. ‘’ik wee niet.. beetje op de kamer zitten of zo, even rondkijken in het hotel..’’ hij knikte. ‘’of je gaat wel heen, gewoon aan de bar zitten of zo.. ik weet niet.. is wel gezelliger toch? Dan in je eentje daar zitten op je kamer…’’ ik schudde me hoofd. ‘’ik zie wel..’’ en draaide me weer om toen ik zag dat Sophie eraan kwam, bill ging ook weer normaal zitten. ‘’heb je me gemist?’’ vroeg ze, ik had even het gevoel dat ik moesten kotsen, Tom zag het en lachte. Ik keek geïrriteerd weer verder naar de film en negeerde bill en Sophie. Later toen de film was afgelopen vroeg bill nog is of ik echt niet mee ging. ‘’ach, als ik me bedenk zie je me vanzelf verschijnen.’’ Zei ik glimlachend. Hij knikte en liet me maar gaan, ik liep samen met shari naar boven. ‘’pff… wat een zeikerd is het eigenlijk.. hij vroeg de hele tijd of ik nou wel heen ging of niet..’’ shari lachte. ‘’hij wil gewoon persé dat je kwam, Tom heeft gelijk, hij heeft jou nodig..’’ ik keek haar raar aan, als of ze het stomste wat je kan bedenken van de wereld zei. ‘’pff..’’ zei ik alleen maar, en we gingen de kamer in. Ik ging op bed liggen, met m’n armen over elkaar.. shari ging naast me zitten. ‘’vertel, wat zit je dwars..’’ ik haalde me schouders op. ‘’niks, helemaal niks… het is gewoon bill.. ‘’ shari zuchtte. ‘’ja, je bent nog verliefd op hem.. ‘’ ik knikte. ‘’maar hij heeft een vriendin, die mij haat, die iedereen haat, en die bill gebruikt.. ‘’ ik keek geïrriteerd .’’ en ze laat het merken ook dat ze ons niet mag…’’ ze keek me aan, en knikte. Ik zuchtte. ‘’ik denk dat ik toch nog even naar die disco ga, ga je mee?’’ shari knikte. ‘’ff wat cola drinken, Haha. ‘’ ik lachte, en we liepen naar beneden…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.