Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-] » Deel 8

Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-]

23 feb 2009 - 19:36

458

1

218



Deel 8

Deel 8

Bill POV

Goh, gaat hij nog iets zeggen of niet? ‘euhm Bill?’, ‘ja?’, ‘misschien, ik weet niet of jij het ziet zitten of zo maar kunnen we misschien weer wat vaker afspreken, gewoon, ik mis je.’, zegt hij, behalve die, ‘ik mis je’ dat was eerder gefluisterd. ‘ja is wel goed.’, stel ik hem gerust. Hij knikt, ‘fijn.’, zegt hij dan plots op een redelijk sarcastische manier. ‘wat? Als het je niet zint ga ik wel hoor.’, mompel ik. ‘ach doe niet zo dom, zie je die gast daar?’, en hij wijst naar een gast ik schat 20 jaar, zijn haar glad naar achteren gestreken, en ik begrijp niet wat hij hier doet. ‘ja, wat is er daar mee?’, vraag ik hem, niets begrijpend. ‘hij denkt dat hij echt alles is, en doet alsof hij alles mag en iedereen kent, o ja en zijn hobby is anderen pesten of zo.’, ik knik, ‘handig om te weten.’, Tom lacht. ‘als jij dat vindt, mare gaan we anders effe wandelen of zo?’, ‘ja is wel goed.’, stem ik in en we staan op en gaan het skate park uit. Onderweg valt er een stilte tussen ons, ik weet niet waarom maar ik vind hem niet aangenaam. Dan opent Tom plots zijn mond. ‘hebben jullie eigenlijk al gekozen, voor die gitarist?’, ‘ow nee, we twijfelen nog tussen twee personen.’, ‘o ja, wie dan?’, vraagt Tom nieuwsgierig. ‘moet jij niet weten.’, zeg ik en steek mijn tong uit. ‘O Bill! niet eerlijk zeg gewoon of, of anders.’, ‘of anders wat?’, ‘dan geef ik je de kieteldood!’, ‘echt niet!’, ‘echt wel.’, en Tom komt steeds dichter, meteen zet ik het op een loopje met Tom achter me aan. ‘Bill kom hier!’, ‘Aha, geen denken aan!’, gil ik en loop verder. ‘kijk uit Bill!’, ‘er is niets voor mij!’, roep ik terug. ‘nee dat niet.’, zegt Tom wanneer ik al op de grond lig met hem boven op me. ‘fijn.’, zeg ik sarcastisch. ‘Zeg meneer sarcasme.’, ‘GheGhe, leuk hé?’, zeg ik lachend terwijl ik nog steeds op de grond lig met Tom boven op me. ‘ja hoor.’, en opeens begint Tom me te kietelen waardoor ik het uit gier van het lachen en we zo weet om te draaien en dus naar Tom kijk. ‘weet je, jij bent niets verandert.’, zegt Tom plots. ‘ow, en is dat positief, of negatief.’, Tom lijkt na te denken en drukt plots zijn lippen op de mijne. Mijn geheugen zegt dat ik hem moet wegduwen maar mijn hart laat het niet toe. Ik sluit genietend mijn ogen wanneer Tom zijn tong een spel speelt met de mijne. Als hij de kus beëindigd kijkt hij me lachend aan. ‘duidelijk?’, ik knik. Tom staat op en helpt me ook recht.


Reacties:


Hugbear
Hugbear zei op 11 maart 2010 - 19:52:
yay! en toen waren ze weer bij elkaar?