Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Just Read it » 5. Good Night

Just Read it

15 dec 2011 - 16:44

1396

0

237



5. Good Night

‘’ben blij dat je bij me bent gebleven, ik dacht dat je het nooit zou doen…’’ zei Bill, en hij keek me aan, ik glimlachte. ‘’voor jou wel.. ‘’ hij glimlachte. ‘’oké, het is niet veel, gewoon een te harde klap voor je maag geweest, blijf maar even liggen, dan kan je straks weer weg.’’ Zei de verzorger, bill knikte.
‘’blijf je wel bij me?’’ vroeg hij, en keek me vragend aan. Ik knikte. ‘’is goed..’’ en het was stil, Tom was wat drinken gaan halen voor ons en de anderen waren nog bij de disco. Ik keek op me horloge, het was half 1 geweest. Ik zuchtte, bill probeerde recht op te gaan zitten, ik keek hem aan. Hij kreunde weer, ik duwde hem zacht naar achter. ‘’je kan beter blijven liggen. Hij knikte. ‘’vind je me nog steeds een player?’’ vroeg hij, ik haalde me schouders op. ‘’ik wee niet..’’ bill zuchtte. ‘’kan wel kloppen hoor.. der zijn vandaag wel meer geweest die het zeiden. ‘’ ik keek hem aan. ‘’en ik snap niet waarom ze dat deed hoor, me trappen.. ze is nogal agressief.. en.. nogal snel gekwetst, daarom mag ik ook van der niet met je omgaan, omdat ze dan denkt .. najah, je weet wel.’’ Ik knikte, keek hem nog steeds aan, voelde me weer helemaal verliefd. ‘’is der wat?’’ vroeg bill, die eindelijk doorhad dat ik hem de hele tijd aan keek, ik schudde me hoofd.’’ Euh, nee hoor..’’ hij glimlachte. op dat moment kwam Tom weer binnen met wat flesjes cola. Hij gaf der 1 aan mij, ik knikte. ‘’dankje, en? De anderen nog gevonden?’’ hij schudde z’n hoofd.’’ Ja, wel gezien, maar ze hadden geen zin om te komen.. ik weet niet, ze vertrouwen bill niet echt meer allemaal hé?’’ ik knikte. ‘’ ja.. heb het in de gaten, ze doen ook zo.. ja.. hoe zou ik het zeggen..’’ hij glimlachte. ‘’gewoon raar..’’ ik lachte. Shari kwam binnen. ‘’Hey, hoe gaat het nu met hem?’’ ik haalde me schouders op. ‘’hij heeft nog wel last, maar volgens die verzorger kan hij straks hier weer weg.. ‘’ shari zuchtte. ‘’ wat een kutwijf is dat zeg, bill.. ik snap niet wat je in der ziet..’’ bill keek haar aan. ‘’ze kan aardig zijn… ‘’ Tom schudde z’n hoofd. ‘’ ze doet niks anders dan je gebruiken bill.. ‘’ ik keek van Tom, naar shari, en van shari naar bill. ‘’zeg, gaan we het nou weer over hí¡í¡r hebben? Ik krijg der echt schijt aan..’’ ze lachten. ‘’ oké, als jij het niet wil, praten wel over iets anders.’’ Zei Tom. Ik gaapte, en ging achterover liggen. ‘’ga toch even slapen..’’ zei bill, ik schudde me hoofd. ‘’ nee, ik blijf wakker, moet wakker blijven…’’ hij keek me aan. ‘’waarom? Niemand verbied je hier te gaan slapen hoor.. je hebt een lange dag gehad, ga toch slapen joh..’’ ik haalde me schouders op, en keek rond. ‘’waar kan ik slapen dan?’’ en gaapte weer. Bill stond op, ik keek angstig, hij kreunde weer.. ‘’ga hier maar liggen, ik ga daar wel zitten.’’ Ik schudde me hoofd. ‘’ nee, jij moet liggen..’’ maar hij hield z’n hand voor me mond, ik keek hem aan. ‘’ nee, jij gaat mooi slapen dame, niet tegenspartelen..’’ ik lachte, hij haalde z’n hand weer weg, en ging op mijn plek zitten. Ik ging liggen, en keek de anderen aan, zij keken nogal.. raar.. ik lachte. ‘’sstt, nu gaan slapen kleine meid. ‘’ zei bill, ik keek hem geïrriteerd aan, hij lachte. Ik deed me ogen dicht, en viel in slaap. Shari stootte Tom aan, en wees naar het raam bij de deur, Sophie stond er. Ze deed de deur open en stormde op bill af, die nogal koel bleef. ‘’ohhh schatje, het spijt me zo, hoe gaat het met je?’’ zei ze smekend, maar bill negeerde der. ‘’zeg Tom, hoelang blijven we?’’ Tom lachte, bill ging de goede kant op. ‘’k weet niet, hoelang blijven jullie?’’ vroeg hij aan shari, ze haalde haal schouders op. ‘’ weet niet..’’ Sophie werd ongeduldig. ‘’schat!! Praat tegen me…’’ bill keek haar even aan, en draaide z’n blik weer weg. ‘’waarom zou ik?’’ ze schrok, een keek hem angstig aan. ‘’je.. houd niet meer van me hé, doordat ik je trapte…’’ hij knikte. ‘’ja, denk het wel.. misschien, dat het morgen…’’ ze glunderde.’’maar, wat doet zij hier?’’ en ze wees naar mij..
‘’zij is bij me gebleven om me te steunen, het was aardig geweest als je me meteen hielp nadat je me had getrapt, dat zou betekenen dat je spijt zou hebben, maar doordat je nu pas eraan komt lopen om sorry te zeggen geeft me het gevoel dat je alleen sorry zegt omdat zij erbij is.’’ Zei bill geïrriteerd. Ik glimlachte in me slaap. ‘’als nog…’’ zei Sophie droog. Tom kuchte. ‘’zeg, ze ligt wel te slapen, ga die ruzie op de gang uitvechten of zo.. of.. als je zeker weet dat je bill het zat is *en bill keek haar doordringend aan.* dan zou ik hem maar niet meer lastig vallen. Ik had.. als ik bill was.. het meteen uitgemaakt als je me had getrapt in me maag.’’ Sophie was het zat, eerst een toespraak van bill, dan ook nog van Tom. Ze schudde met haar hoofd, en ging der vandoor. ‘’daar zijn we dan ook vanaf..’’ zuchtte Shari, die ook meeluisterde. Georg zat op een stoel een boek te lezen, en had het niet eens door dat bill en Sophie weer zowat ruzie stonden te maken. Hij keek eindelijk op toen hij de deur dicht hoorde knallen. ‘’wat was dat?’’ vroeg hij. Bill schudde z’n hoofd. ‘’t was Sophie.’’ Zei hij kortaf, maar Shari wenkte dat ze stil moesten zijn, omdat ik sliep. Bill knikte, en keek hoe ik sliep, Shari lachte. De verzorger vroeg of ze hier wouden blijven slapen allemaal, want eigenlijk moest alleen bill blijven, omdat lopen nog te slecht voor z’n maag en heupen was. Ze dachten even na. ‘’nou, als we bill gewoon hier laten, dan kunnen wij wel gewoon naar de kamers gaan…’’ zei Tom even later, ze knikten. ‘’ik laat kers wel hier liggen, heb geen zin om haar nu nog… *kijkt op de klok* om half 3 wakker te maken, dat lijkt me niet zo lief..’’ zei Shari, en Georg lachte, en ze liepen dus weg en wensten bill beterschap en welterusten. Hij knikte, en ging op het bed liggen dat de verzorger net voor hem had klaar gezet, hij kreunde weer even, het deed nog best wel pijn. Hij ging liggen, en keek naar boven, hij zuchtte, en draaide zich om, naar mij toe. Ik sliep nog steeds, ik was dood op. Hij glimlachte en deed z’n ogen ook maar dicht. *bij Tom shari en Georg die naar boven liepen* ‘’weetje, ik vind die Miranda eigenlijk best wel leuk..’’ zei Tom. ‘’maar jou ook..’’ voegde hij er later aan toe, Georg lachte. ‘’tja…’’ antwoordde Shari kortaf, ze vond het niet zo leuk te horen dat Tom Miranda ook leuk vond. ‘’ga je mee naar onze kamer? We wouden nog even een film kijken of zo..’’ vroeg Tom, shari schudde haar hoofd en gaapte. ‘’nee, het is al bijna 3 uur, ik ga slapen, ben dood op..’’ Tom knikte en wenste haar welterusten. En ze liepen alle drie de kamers in. ‘’waar kom jij zo laat vandaan?’’ vroeg Samantha die wakker was geworden. ‘’oh, bill had wat probleempjes met z’n vriendin ja, en we zijn even bij hem gebleven in de EHBO ruimte. ‘’ ze knikte. ‘’en kers? Waar is die?’’ vroeg ze daarna nog even. ‘’die ligt bij bill te slapen in de EHBO ruimte, ze was heel moe, en mocht van bill op zijn plek liggen, ze viel zowat meteen in slaap.’’ Samantha glimlachte. shari ging ook op bed liggen, en wenste haar nog even zachtjes welterusten, want ze wilde de anderen niet wakker maken. Samantha bleef wakker, ze kon niet in slaap komen, shari zag het. ‘’zeg, wat is der?’’ ze haalde haar schouders op. ‘’ik heb zo’n gevoel dat iedereen, zeg maar, ik bij Georg, Laura bij Guus, jij bij Tom horen, maar voor kers… ik weet niet, volgens mij gaat bill niet zo snel bij Sophie weg, ondanks dat van net..’’ shari zuchtte.’’ Dat gevoel had ik ook al… ik weet niet bill kan der wel aardig vinden en zo, maar leuk?’’ en ze vielen later in slaap….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.