Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Just Read it » 8. Nice kiss..

Just Read it

17 dec 2011 - 17:05

1416

0

188



8. Nice kiss..

Dat had ze niet verwacht, en ging naast hem zitten. ‘’ Heee, wat is der?’’ vroeg ze, en bill keek op. ‘’ oh jij bent het.. Sophie kwam net.. ze heeft me verteld over.. na ja.. wat kerstin ook had vertelt! Ik had der moeten geloven, ik voel me zo verschrikkelijk, dat ik zo tegen der tekeer ging…’’ shari glimlachte, dat was het antwoord wat ze hoopte. ‘’ze voelt zich ook verschrikkelijk, doordat jij zo boos werd..als je nou zo met me mee gaat, dan kan je met der praten.’’ Zei ze, bill knikte. ‘’is goed..’’ en shari glimlachte…
‘’ze zitten in het zwembad, de jacuzzi, echt waar bill, je hebt der zo verschrikkelijk pijn gedaan….’’ Bill zuchtte. ‘’dat weet ik, en ik wou dat het niet was gebeurt, ik wou dat ik gewoon naar der luisterde, dat ik der vertrouwd had.. maar nee, mijn eigenwijsheid weer…’’ ze lachte. ‘’nou, pak je zwemspullen en kom dan maar mee.’’ Bill knikte, en liep naar de badkamer. **ondertussen in de jacuzzi** ‘’wie is dat bij Miranda?’’ vroeg ik, toen we Miranda met een jongen zagen aankomen. ‘’ oh, dat is waarschijnlijk die Pim van der, ze zei al dat ze hem zag.. ‘’ zei Samantha, en zwaaide naar Miranda. ‘’Hey hier ben ik weer.. ik zag jullie hierheen lopen, dus ben ook maar hierheen gegaan. Dit is Pim, Pim, dit is Samantha, Laura, Georg, gustav, Tom, en kerstin. ‘’ zei ze breed glimlachend. Ik gaf hem een hand. ‘’leuk je te ontmoeten, heb al veel over je gehoord. ‘’ hij glimlachte. ‘’Haha, is ze zo trots op me?’’ Samantha knikte. ‘’ze had het de hele dag over je, dat je zou komen en zo, vet grappig.. maar ja..’’ hij knikte, en ging samen met Miranda in de jacuzzi zitten. ‘’dus, jullie hebben wat?’’ vroeg ik, ze knikte. ‘’sinds vorige week, had ik je dat nog niet verteld?’’ zei Miranda, ik schudde me hoofd. ‘’nee, nog niet..’’ Pim glimlachte. ‘’ach, ze verteld dan wel veel, maar juist het belangrijkste niet? Lekker aardig van je ..’’ zei hij, en Miranda lachte, ik keek naar de ingang, want daar kwamen bill en shari aanlopen. ‘’KERS! Kom ff..’’ riep shari, ik stapte uit de jacuzzi en liep naar ze toe, bill rilde, het was best koud, en al iets rond half 10. ik keek verbaast. ‘’wat is der dan?’’ vroeg ik, en shari draaide haar hoofd naar bill, en knikte. ‘’hij wil je wat vertellen..’’ ik keek bill aan, hij mij niet… ik zuchtte. ‘’oké..’’ en Tom kwam er ook aanlopen, en pakte shari en trok der mee naar de jacuzzi. ‘’ze moeten dit alleen doen…’’ zei hij, en ze knikte. ‘’dus, wat wou je zeggen?’’ vroeg ik, en probeerde niet al te boos te praten. Hij knikte langzaam en z’n hoofd hing bedroeft naar beneden. ‘’ik wou zeggen, dat het me spijt, Sophie was later langs gekomen, en heeft precies het zelfde verteld… ik had je moeten vertrouwen, ik.. ik denk dat je me niet zo snel vergeeft of wel..?’’ ik glimlachte en pakte z’n kin beet, duwde z’n hoofd naar boven , en keek hem recht in de ogen aan. ‘’tuurlijk vergeef ik het je wel… jou vergeef ik alles..’’ hij glimlachte en pakte me hand beet. ‘’dankje, voor alles wat je gedaan hebt voor me…’’ zei hij glimlachend, en zoende me. ‘’oehhhhhhhhhhh!!!!’’ riep Georg, en hij lachte. Ze zaten al de hele tijd te kijken hoe het zou aflopen. ‘’ik zei toch dat het hem speet..’’ zei Tom, de anderen knikte. ‘’ja ja ja, Tom heeft altijd gelijk.. ‘’ zuchtte Laura, en de anderen lachten. ‘’dus, gaat hij haar nog vragen nu? Of hoe zit dan nou!!!’’ zei Shari ongeduldig, Tom lachte en sloeg een arm om haar heen. ‘’het heeft tijd nodig, alleen maar tijd nodig, rustig afwachten, het komt vanzelf.’’ Shari lachte. ‘’maar, zou je..’’ begon Bill. ‘’ja?’’ zei ik, en keek hem aan, hij zuchtte. ‘’ah, ik krijg het er niet uit, ik weet niet hoe ik je moet vragen..’’ zei hij, ik lachte. ‘’nu heb je het al gezegd ja..’’ hij knikte. ‘’ja, ik wil wel.. *bloos*’’ antwoordde ik, en schoof het stukje haar, dat voor z’n ogen hing weg, hij glimlachte, en gaf me weer een zoen. ‘’kom, laten we nou maar bij hun gaat zitten..’’ zei ik, en liep samen met hem naar de jacuzzi, waar de anderen hard in de slappe lach zaten.. ik glimlachte, en stapte in de jacuzzi samen met Bill… ‘’dus…?’’ vroeg Gustav. Ik knikte, hij glimlachte. ‘’OK dan.’’ Zei Laura…
Ik kuchte, en ging liggen. ‘’heerlijk…’’ zuchtte ik, het was nu rond 10 uur en het zwembad was helemaal leeg de meeste mensen zaten nu in de stad of in de bioscoop, En leunde tegen Bill aan. ‘’wat gaan we vanavond doen? Gaan jullie nog naar de disco?’’ vroeg Tom, ik schudde me hoofd. ‘’niet dat ik weet..’’ zei ik , en keek de anderen aan, aan hun te zien hadden zij wel zin om heen te gaan. ‘’ja, ik denk wel dat ik ga hoor..’’ zei Samantha, Laura en Miranda knikten.’’ Ja wij gaan ook heen..’’ shari dacht na. ‘’als jij niet gaat , ga ik ook niet, dat weet je..’’ zei ze, ik knikte. ‘’muha, denk dat ik wel even ga..’’ shari glimlachte. ‘’dan ga ik ook. ‘’ Tom lachte.’’ Dat is dan geregeld.. gaan jullie ook heen?’’ vroeg hij toen aan de anderen, die knikten. ‘’oké, dat word een gezellige avond dus.’’ En hij grijnsde. ‘’komen jullie eruit? We gaan sluiten..’’ riep de vrouw van de ingang, en we stapten uit. Meteen stopte de jacuzzi met de warme bubbels. We liepen naar de kleedkamers en namen ieder 1 apart. Toen er al een paar klaar waren, kwam ik het hokje uit. Iedereen was er al, behalve Tom en Shari. Georg lachte. ‘’die zitten natuurlijk weer… na ja.. je weet wel….toch?’’ ik knikte, en duwde het hokje open naast mij, daar stonden shari en Tom te zoenen. Ik lachte me dood, samen met de anderen. ‘’zeg, komen jullie?’’ vroeg Georg, ze knikten en liepen het hokje uit. We moesten, als we naar het hotel wouden, eerst nog naar buiten bij een speelveldje langs. Het was best koud, en we liepen dicht bij elkaar. ‘’komen jullie naar onze kamer? Gaan we nog even film kijken of zo..’’ vroeg Bill, toen ze even met elkaar hadden gepraat daarover. Ik keek de anderen aan, die er zo te zien , héél veel zin in hadden, dus ik knikte. Tom glimlachte. ‘’dan gaan wij het eerst even klaar maken bij ons, en haalt een van ons jullie wel op als we klaar zijn, oké?’’ zei hij, en we knikten. En we liepen de trap op, de man achter de balie glimlachte. ‘’ik zei toch dat het gezellig ging worden met jullie?!’’ riep hij nog snel, wij lachten. We waren bij de kamers, en namen dus voor even afscheid van de jongens en liepen onze eigen kamer in. Ik plofte op bed, en ging breed uit liggen. ‘’jij blij..’’ zei Laura kortaf, ik glimlachte dromerig. ‘’wat voor film gaan we kijken eigenlijk?’’ vroeg Miranda, Samantha haalde haar schouders op. ‘’ik weet niet ’’ en ze schouderophalend. Ik zuchtte, eindelijk was het zover, Bill en ik samen.. shari glimlachte. Ze wist dat ik dí¡í¡r aan dacht. ‘’Bill Bill Bill billllllllllll!!!!!’’ gilde ze, ik kreeg de slappe lach. ‘’riep u?’’ hoorde we Bill opeens die net de deur open deed. Ik lachte nog harder.. ‘’komen jullie?’’ vroeg hij, we knikten en liepen met hem mee naar hun kamer. ‘’zo, ga maar een plekje zoeken allemaal, de film zit erin. ‘’ we knikten, ik plofte naast Bill op het bed, Shari en Tom kwamen er ook bij, de anderen gingen op de bank. ‘’welke film?’’ vroeg Laura. ‘’Scary Movie 3.. heb je die al gezien?’’ zei Tom, ze zuchtte. ‘’allang..stuk of 5 keer..’’ hij lachte. ‘’dan weet je wel hoe geweldig hij is.’’ Ze knikte. Gustav wenkte dat ze stil moesten zijn, de film begon. Terwijl de film al een tijdje bezig was, stootte Bill me aan, en wees naar Tom en Shari die naast hem zaten. Ze waren alweer ‘bezig’. Ik lachte. Hij gaf me een knipoog, ik wist wat hij bedoelde, en glimlachte. Hij streelde me haar, en gaf me een zoen. De film was al bijna afgelopen toen iedereen een beetje zat te kleffe. ‘’gaan we nu naar de disco?’’ vroeg Georg, toen de film alweer was opgeborgen in de tas en iedereen opstond. We knikten. ‘’ja.. ff kijken of het leuker is dan gister..’’zei Bill.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.