Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Just Read it » 9. I like your smile

Just Read it

17 dec 2011 - 16:40

1301

1

190



9. I like your smile

Georg knikte. ‘’oké, maar dan kunnen we nu beter gaan, het is *kijkt op z’n horloge.* nu half 12, hij gaat zo open. ‘’ we knikten, en liepen de deur uit. Het was doodstil op de gang, iedereen sliep al, of was beneden bij de disco aan het wachten tot hij werd geopend. ‘’nu zouden we eigenlijk heel hard moeten gaan gillen….’’ Zei Tom, Shari lachte. ‘’nee, laten we dat beter niet doen, straks worden we hier ook al verbannen, net als in Berlijn. ‘’ zei Gustav, hij haalde z’n schouders op, en knikte. ‘’je hebt gelijk..het hotel is té geweldig om voor verbannen te worden.’’ Zei Tom, en we liepen de trap af. Het was niet veel drukker dan boven op de gang, maar er waren toch wel iets van 20 mensen. We liepen naar de ingang van de disco, die bijna openging. ‘’zou het gezellig worden…?’’ zuchtte Miranda, Pim glimlachte. Georg knikte. ‘’natuurlijk word het gezellig!’’ ik lachte. De deuren werden opengedaan, en we liepen naar binnen. ‘’10 cola graag..’’ zei Bill tegen de barwerker, en ging ook bij ons op de bank zitten. Hij sloeg een arm om me heen en glimlachte. Ik leunde tegen zijn schouder aan. ‘’10 cola komt eraan..’’ riep de man, en kwam met een dienblad eraan lopen, waar de 10 glazen cola op stonden. ‘’dank u wel.. ‘’ zei Gustav, en pakte het dienblad aan, en gaf iedereen een glas. Ik had verschrikkelijke dorst, en dronk hem in één keer op. ‘’o..mijn.. hemel..’’ zei Tom, en keek me verbaast aan, ik glimlachte. ‘’wat is er?’’ hij haalde z’n schouders op. ‘’nee.. niks..’’ ik lachte. Shari keek me doordringend aan, en wenkte naar de dansvloer. Ik knikte, stond op, en trok Bill mee de dansvloer op. Tom lachte hard, maar stopte toen Shari hem ook mee trok. ‘’whaa.. wat.. krijgen we nou…’’ riep hij uit. Shari schudde haar hoofd. De anderen lachten zich rot. Ik glimlachte, er werd een langzaam Slow nummer gedraaid. Ik sloeg me armen om Bill heen, en legde me hoofd op z’n schouder. Tom knikte naar Bill, en Shari deed het zelfde bij Tom. Het was niet veel drukker als gister, en de meeste mensen stonden ook te dansen. Samantha, Laura en Miranda keken elkaar aan, en knikten. Ze trokken de andere jongens ook mee de dansvloer op. Ze vonden het wel best, en gingen ook rustig dansen. Later, toen het nummer was afgelopen, kregen we een R&R nummer, we gingen los met z’n allen. We lachten ons rot, en gingen maar weer even zitten. ‘’Pff.. dat is vermoeiend. ‘’ zei Laura, we lachten. ‘’iemand nog wat drinken? Dan bestel ik nog even wat. ‘’ vroeg Bill, we knikten. Hij liep naar de bar, en bestelde dus weer 10 cola. Hij kreeg het meteen mee, want de barman had het al klaar staan voor het geval dat. Hij zette het op de tafel, pakte een glas voor mij en voor zichzelf. ‘’dank je..’’ zei ik, en glimlachte. Samantha keek op de klok, het was bijna half 2. ‘’laten we zo weer gaan dan..’’ zei Gustav, toen hij zag dat wij een beetje moe werden. Tom knikte. En we liepen de disco uit, naar boven. We wouden afscheid nemen, maar werden terug getrokken door Georg. ‘’jullie blijven hier slapen..’’ zei hij, en glimlachte breed. We keken hem raar aan, de anderen jongens lachten zich rot. Shari schudde haar hoofd, en liep naar binnen. Ik haalde me schouders op, en keek de anderen aan. Ze knikten, en we liepen toch maar naar binnen. Bill wenkte dat ik bij hem moest zitten. Ik knikte, en ging naast hem op bed zitten. ‘’dus, waarom blijven we hier slapen?’’ vroeg Miranda, Pim was ook mee gegaan. ‘’nou, er is nog een film op, die wouden we even kijken…’’ zei Gustav, en klikte de televisie aan…
‘’welke film is er op dan?’’ vroeg Shari. ‘’American Pie..’’ zei Georg, en ging naast Samantha op bed liggen. Ik glimlachte breed, ik vond dat echt een super film, samen met Shari, hadden we die film al 200 keer gezien. Bill ging liggen, en trok me naar achter. Ik lachte, hij begon me te kietelen. ik slaakte een zachte gil uit.‘’AF! Wie aan mijn kers komt!!’’ gilde Shari, en sprong op het bed. Ik gilde het uit. ‘’en wie aan Shari komt, komt aan mij!!’’ riep Tom, en sprong er ook bij. Bill lachte zich rot, zoveel lol hadden ze in tijden niet gehad. Georg drukte de televisie maar weer uit, en vluchtte met de anderen naar onze kamer. ‘’die zijn ook weg..’’ zei Bill, en glimlachte breed, en begon me weer te kietelen. Shari bedacht zich niet, en pakte een kussen en sloeg hem tegen z’n hoofd aan. ‘’whaa!!’’ gilde Bill, en pakte ook een kussen, ik vluchtte van bed af, en pakte de kussens van de bank. ‘’geef mij ook 1!!’’ riep Tom, en ik gooide een kussen naar hem. ‘’Pff, gaat wel lekker daar hè?’’ zuchtte Pim, Miranda lachte. ‘’laten we hier de film gaan kijken dan..’’ en de anderen knikte. Ze gingen op de bedden liggen, en Miranda drukte de televisie aan. ‘’whaa! Ik geef me over!!’’ gilde Bill, toen Shari en ik even later allebei hem te pakken hadden, we lachten ons rot. ‘’goed zo, niks is beter dan je overgeven voor meisjes.’’ Glimlachte Shari breed. Ik gaapte, het was al half 3. ‘’kom, we gaan slapen..’’ zei Tom, en stond op, legde de kussen weer op de bank, en ging zitten. Ik zuchtte, ging van Bill af, en ging naast hem op de grond liggen. Hij draaide zich op z’n zij. ‘’ zeg, wil jij hí­er gaan liggen slapen?’’ zei hij, en keek me raar aan. Ik lachte, me ogen waren zwaar. ‘’nou, nee, maar..’’ Bill schudde z’n hoofd en stond op. Hij trok me omhoog. ‘’dan ga jij gewoon op bed liggen. Die anderen slapen toch op jullie kamer. ‘’ zei hij, en ik ging op zijn bed liggen. Hij zuchtte. ‘’dat is mijn plek..’’ ik glimlachte breed, Shari lachte zich rot, Tom ook. ‘’dan ga jij maar daar liggen. ‘’ zei ik, en wees naast me op bed, hij haalde z’n schouders op, en ging liggen. ‘’zouden we niet eerst.. gaan omkleden?’’ vroeg Tom, en knipoogde naar Shari, die nog steeds in de slappe lach lag. ‘’ja is goed..’’ zei ik, en kwam van bed af. ‘’dan ga ik eerst even naar onze kamer, ga je mee Shaar?’’ vroeg ik, Shari knikte. Bill glimlachte breed. ‘’tot zo lady’s…’’ zei hij nog, Shari lachte weer. ‘’hij heeft wel humor..’’ zei ze, ik knikte. ‘’dat zei je toen we hem voor het eerst zagen in die winkel ook al, met z’n lopende bankpas..’’ ze lachte nog harder. Ik kuchte, we waren al binnen, en de anderen keken ons verstoort aan, ze waren nog film aan het kijken. ‘’oh sorry…’’ fluisterde ik, en pakte me tas. Shari liep naar haar bed, en pakte ook haar tas. ‘’wat gaan jullie nou doen?’’ vroeg Georg, ik glimlachte. ‘’we gaan daar slapen ja.. ‘’ zei ik, hij knikte langzaam. ‘’is ook zo… ach ja, wij blijven hier.. gaan jullie daar maar met z’n vieren slapen..’’ Shari lachte weer. Ik zuchtte. ‘’ze is opeens zo verschrikkelijk melig!’’ zei ik, ze lachte nog harder. ‘’weet je hoe dat komt?’’ zei ze, ik schudde me hoofd. ‘’nou ik WIL het niet eens weten…’’ en vluchtte snel de deur uit naar de andere kamer. Shari lachte zich dood, en de anderen wouden wel weten waarom, dus vertelde ze wat we net hadden gedaan. ‘’whaa geweldig, lagen ze echt boven op elkaar?’’ giechelde Samantha, Shari knikte heftig. Ze lachten. ‘’maar ik ga nu ook, welterusten alvast.’’ En ze liep ook naar de andere kamer. Ik Tom en Bill hadden zich al omgekleed, en lagen al in bed. ‘’zat je te wachten?’’ lachte Shari....


Reacties:


JustDream
JustDream zei op 17 dec 2011 - 12:20:
Het is I like your smile. Anders zeg je Ik hou van jij bent glimlach