Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Just Read it » 11. Afscheid

Just Read it

17 dec 2011 - 16:41

746

0

219



11. Afscheid

De Volgende Dag……
De ochtend begon goed, het zonnetje scheen, de vogeltjes vloten, het was heerlijk rustig. Het was rond half 11 dat ik wakker werd, en was als eerste, tenminste dat dacht ik…. Maar nee, Tom Bill en Shari waren al weg. Er lag een briefje. Zodra je wakker bent, kom maar naar het restaurant, we wachten op je.. Xx Bill. Ik zuchtte, kleedde me aan, en ging naar beneden. ‘’Heey, je bent wakker, we zaten al op je te wachten in het restaurant’’ hoorde ik opeens iemand achter me, het was Laura. ‘’oh hallo..’’ zei ik gapend. ‘’ben meteen uit bed gestapt..’’ ze lachte. En liep samen met me naar het restaurant. Bill zag me al aanlopen en zwaaide, ik glimlachte, het ging een rot dag worden, we moesten alweer naar huis…….
Ik ging samen met Laura aan de tafel zitten, en zuchtte. ‘’Heey, wat is er nou?’’ vroeg Shari, ik schudde me hoofd. ‘’we moeten vandaag alweer naar huis weet je nog? morgen dat muziek gedoe in de stad..’’ ze knikte. ‘’daar had ik nou even niet aan gedacht.. bedankt dat je me herinnert…’’ zei ze sarcastisch, Tom lachte. Ik ging eten. ‘’leuk toch? Muziek feest..’’ zei Georg, ik verslikte me. Miranda lachte zich dood, samen met Pim, Laura en Samantha. Ik keek ze geïrriteerd aan, en hoestte verder. Bill klopte me op me rug. ‘’kijk, het is heus wel leuk.. maar dan moet je al die mensen weer zien, ik had me vriendin wel gebeld toen we de eerste dag in hamburg waren… en ze gaan natuurlijk vragen van oh heb je Bill nog gezien? En blablabla… daar heb ik dus absoluut geen zin in…’’ zei ik, Bill lachte. We waren rond 12 uur zo’n beetje klaar, en liepen terug naar de kamers. Ik ging alvast me tas inpakken. Opeens voelde ik wat trillen, mijn mobiel ging over. ‘’ja?’’ zei ik kortaf. ‘’Heey, met je moeder, we gaan naar Duitsland, we kunnen je ook wel ophalen uit hamburg.. is dat een goed idee?’’ zei ze, ik zuchtte. ‘’ja, is goed, hoe laat komen jullie dan?’’ vroeg ik. Ze dacht even na, Shari en de anderen luisterden ook al mee. ‘’we zijn nu al in de buurt van leer, dus we zijn er rond 4 uur zo ongeveer..’’ zei ze, ik zuchtte, dat was me veel te snel. ‘’ach, oké, dan zie ik je dan wel… doei’’ en ik hing op. Ik zuchtte, en ging op het rand van me bed zitten. ‘’en? Wat zei ze..’’ vroeg Shari. ‘’ze komen rond 4 uur hier in hamburg aan.. dan gaan we dus al naar huis.’’ Zei ik, Shari zuchtte, en ging maar verder met haar tas inpakken. Ik ging weer staan en liep naar de badkamer om me badspullen te pakken. Ik liep weer terug naar mijn bed, en stopte het in de tas, ik gaf Shari en de anderen ook hun badspullen, zij moesten ook hun tas inpakken natuurlijk. Er werd aangeklopt. ‘’binnen..’’ zei Laura droog, Bill en de anderen kwamen naar binnen. ‘’Heey, gaan jullie zo mee? Even wandelen door het park achter. ‘’ ik haalde me schouders op. ‘’weet niet… jullie?’’ vroeg ik aan de anderen, die hadden zo te zien ook niet veel zin. ‘’muha.. nee ik blijf in het hotel..’’ zei Samantha, Laura knikte. ‘’ik ook..’’ zei ze. ‘’hm, oké..’’ Zei Tom, en we bleven dus met z’n allen in het hotel. Ik ging op bed zitten. Bill kwam naast me zitten. ‘’wat is er toch? Je ziet zo wit..’’ ik zuchtte. ‘’we worden rond 4 uur opgehaald..’’ hij schrok. Tom en de anderen kwamen ook bij ons zitten. ‘’maar.. 4 uur al? Je ging toch om 6 uur?’’ ik knikte. ‘’maar mijn ouders zijn nu in Duitsland, en willen ons ophalen, dus rijden ze nu naar hamburg.’’ Hij zuchtte. ‘’oké…’’ we gingen een film kijken, hij was rond kwart voor 4 afgelopen. ‘’dus, hier eindigt het verhaal hé?’’ zuchtte Georg, we knikten. ‘’we zien jullie pas over 3 maand weer…’’ zei Miranda half huilend. Er kwam een auto aangereden, het waren mijn ouders.. ik zuchtte, en gaf Bill een dikke knuffel, de anderen deden het zelfde. ‘’ik ga je zo missen..’’ zuchtte Bill, en gaf me nog een dikke zoen. Ik glimlachte. ‘’ ik jou ook. ‘’ de auto begon ook al te toeteren. ‘’opschieten!!’’ riep me vader.. we liepen er heen, zwaaiden nog 1 keer naar de jongens, en stapten in… op reis naar de andere wereld…


reactie pleas (verder ??)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.